Minulla ei ole harrikkaa eikä korttiakaan koska olen vasta 15 vuotias, joten löytyisiköhän mopoa joka näyttäisin ja kuullostaisi täsmälleen harrikalta ja ehkä yhtä tehokaskin ainakin melkeen. Voisin alkaa iskemään typyjä ja revittelemään moottoripyöräklubeilla. Perustaisin ehkäpä oman klubin ja se kilpailisi helvetin enkeleiden kanssa. Mielellään alle 1200 € koska en saa synttäreillä enempää rahaa :/
harrikka replika
herbertto
2
648
Vastaukset
- rfrfrfrfrffrfr
Kiertelet noita vaihto liikkeitä,uutta tolla ei saa,mutta käytetyn kyllä.Ekana katot et puuttuuko osia,jos uupuu olet jo lähellä,sit katot käynnistyykö jos ei niin vielä lähempänä,seuraavaks katot onko merkannu reviirin(öljyt lattialla)jos on niin se on sit siinä.Jos kaikki ominaisuudet samassa vehkeessä on jo löytö.
- Tunturilla
Mä myyn sulle (pie)Raisuni, maksaa n. 1000€. Melkein samanlainen kuin HD. Kunto muistaakseni hieman huono, ei lähre käyntiin. Mut katon huomen pressun alta, onko jotain osaa viel kiinni. Voit siten päristellä sillä lasten iltakerhossa sillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232423Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531683- 251952
Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu276941Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11917- 146893
- 56834
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110739- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8708