Nyt riittää tämä kusetus, en voi katsoa noita valehtelevia kasvoja ja tuota suuta joka syytää kaikenlaista paskaa
syytät muita etteivät he kuuntele ja ymmärrä sinua ja useimiten muissa on aina syy jos joku menee pieleen.
olet reppana ,pelokas ja moniongelmainen persoona.
Koko avioliittomme aikana et ole huomioinut minua ...niin..tämähän piti olla kahden aikuisen rakkaus avioliitto
heti kun pappi sanoi amen..sinä muutuit..ja nyt minä muutun niin että heitän sinut ulos elämästäni,paperit on jo valmiina..
Älä luule että itken jälkeesi,en todellakaan mene vain sinne hollolaan naisesi luokse huoraamaan jos hänkään enää huolii sinua ,mutta ainahan meitä naisia löytyy jota kusettaa...hae netistä niinkuin ennenkin.
Olen todella pahoillani vanhempiesi puolesta arvostan heitä paljon ja olen kiitollinen heille kaikesta..
Mutta häpeän kaikkea mitä he ovat joutuneet kestämään.
Toivon sinulle samanlaista tuskaa mitä minä nyt tunnen ja varmasti saat maistaa omaa lääkettäsi..
Elämä on....
Sinä Helvetin moukka Tj
9
564
Vastaukset
- please
etten huomioinut sinua tarpeeksi. Lupaan ja vannon, että tulevaisuudessa et jää huomiotta, kunhan vain et lähde.
- ZRDS
VETÄÄN SAATANA SAMANTIEN!!! EN JAKSA KATTELLA SUN HUORANNAAMAAS ENÄÄ!!!
- miesten mies
Taitaa mennä itärajalle?
Etkö tajua että vaimosi ei katsele enää tuollaista paskakasaa.- minne sinne?
sinne? Minäkin haluan potkaista munille yhtä T miestä sieltä päin.
- eräs tyttöystävä
minne sinne? kirjoitti:
sinne? Minäkin haluan potkaista munille yhtä T miestä sieltä päin.
Missäs päin tämä sun T asustaa?kerro vain rohkeasti.millainen mies?
Tämä mies on tunnevammainen ,heikko itsetuntoinen pelkuri.juoksee pakoon vastuuta.
esiintyy eronneena vaikka on naimisissa tosi upean naisen kanssa ..
tosi paljon vaikeuksia elämässä eikä mies osaa mitään... - Kysyvä ei eksy
eräs tyttöystävä kirjoitti:
Missäs päin tämä sun T asustaa?kerro vain rohkeasti.millainen mies?
Tämä mies on tunnevammainen ,heikko itsetuntoinen pelkuri.juoksee pakoon vastuuta.
esiintyy eronneena vaikka on naimisissa tosi upean naisen kanssa ..
tosi paljon vaikeuksia elämässä eikä mies osaa mitään...Alkaako kaupunki L kirjaimella?
- läheltä katsellut
Niinpä niin-- kovasti keräät ongelmia harteillesi..miten luulet pärjääväsi?
-Vaimosi jota kusetit ,on vahva persoona --älä aliarvio häntä ---hän laittaa sinut vielä polvilleen...usko-
Olet Raukka mieheksi-- jopas jotakin
Toivotan teille onnea elämäänne jonka perusta on valheellinen koska Timo on naimisissa tahollaan.
toivottavasti voitte katsoa toisianne joskus suoraan silmiin ja todeta miten hakoteillä olette...
ei yhteiselämää rakenneta valheelle
- timo saa
nyt kerätä mädän satonsa. Sitä saa mitä antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132600
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831619Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2331332Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983