Sinä Helvetin moukka Tj

Mä vahva oon....

Nyt riittää tämä kusetus, en voi katsoa noita valehtelevia kasvoja ja tuota suuta joka syytää kaikenlaista paskaa
syytät muita etteivät he kuuntele ja ymmärrä sinua ja useimiten muissa on aina syy jos joku menee pieleen.
olet reppana ,pelokas ja moniongelmainen persoona.
Koko avioliittomme aikana et ole huomioinut minua ...niin..tämähän piti olla kahden aikuisen rakkaus avioliitto
heti kun pappi sanoi amen..sinä muutuit..ja nyt minä muutun niin että heitän sinut ulos elämästäni,paperit on jo valmiina..
Älä luule että itken jälkeesi,en todellakaan mene vain sinne hollolaan naisesi luokse huoraamaan jos hänkään enää huolii sinua ,mutta ainahan meitä naisia löytyy jota kusettaa...hae netistä niinkuin ennenkin.

Olen todella pahoillani vanhempiesi puolesta arvostan heitä paljon ja olen kiitollinen heille kaikesta..
Mutta häpeän kaikkea mitä he ovat joutuneet kestämään.
Toivon sinulle samanlaista tuskaa mitä minä nyt tunnen ja varmasti saat maistaa omaa lääkettäsi..
Elämä on....

9

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • please

      etten huomioinut sinua tarpeeksi. Lupaan ja vannon, että tulevaisuudessa et jää huomiotta, kunhan vain et lähde.

      • ZRDS

        VETÄÄN SAATANA SAMANTIEN!!! EN JAKSA KATTELLA SUN HUORANNAAMAAS ENÄÄ!!!


    • miesten mies

      Taitaa mennä itärajalle?
      Etkö tajua että vaimosi ei katsele enää tuollaista paskakasaa.

      • minne sinne?

        sinne? Minäkin haluan potkaista munille yhtä T miestä sieltä päin.


      • eräs tyttöystävä
        minne sinne? kirjoitti:

        sinne? Minäkin haluan potkaista munille yhtä T miestä sieltä päin.

        Missäs päin tämä sun T asustaa?kerro vain rohkeasti.millainen mies?
        Tämä mies on tunnevammainen ,heikko itsetuntoinen pelkuri.juoksee pakoon vastuuta.
        esiintyy eronneena vaikka on naimisissa tosi upean naisen kanssa ..
        tosi paljon vaikeuksia elämässä eikä mies osaa mitään...


      • Kysyvä ei eksy
        eräs tyttöystävä kirjoitti:

        Missäs päin tämä sun T asustaa?kerro vain rohkeasti.millainen mies?
        Tämä mies on tunnevammainen ,heikko itsetuntoinen pelkuri.juoksee pakoon vastuuta.
        esiintyy eronneena vaikka on naimisissa tosi upean naisen kanssa ..
        tosi paljon vaikeuksia elämässä eikä mies osaa mitään...

        Alkaako kaupunki L kirjaimella?


    • läheltä katsellut

      Niinpä niin-- kovasti keräät ongelmia harteillesi..miten luulet pärjääväsi?
      -Vaimosi jota kusetit ,on vahva persoona --älä aliarvio häntä ---hän laittaa sinut vielä polvilleen...usko-
      Olet Raukka mieheksi-

      • jopas jotakin

        Toivotan teille onnea elämäänne jonka perusta on valheellinen koska Timo on naimisissa tahollaan.
        toivottavasti voitte katsoa toisianne joskus suoraan silmiin ja todeta miten hakoteillä olette...
        ei yhteiselämää rakenneta valheelle


    • timo saa

      nyt kerätä mädän satonsa. Sitä saa mitä antaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe