Parveke lämmitys.

uusi

Ostetiin callen kaupasta lämppäri ns. terassi malli kolme teho aluetta,sekä kaksi korkeuden säätöä.alusta on todella tukeva,otin yhden väli putken pois ja sahasin loput ikkunan ala tasolle.suurin teho 2500w.nytten ollut pakkasta .20astetta parvekkeella 4tuntia päällä noin 3asteetta lämpöä paljonko maksaa tunti noin?

6

1392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2,5 kilowattia

      maksaa täysillä ollessaan nykyisillä sähkön hinnoilla
      siirto - ja perusmaksut mukaan lukien noin 25 senttiä tunti
      eli koko vuorokausi paahdettaessa menee n. 5...6 euroa.

    • sssaa

      Mitä järkeä lämmittää parveketta kovalla pakkasella? Terassilämmittimet tarkoitettu viileille syysilloille, ei talvikäyttöön!

      • 2,5 kilowattia

        alkup. kysyjähän kysyi vaan mitä maksaa.
        Saa sitä rahansa pitää mihin lystää, juuri tästäkin ohitte meni
        6-pyttyinen BMW jossa taatusti parisataa heppaa, vehkeen huippu
        varmaan yli 200 km/h, tässä paikassa 15 km:n säteellä 50 km/h nopeusrajoitus.
        Ihan yhtä hullua hommaa, vaikkei sitä sillai yhtä helposti tiedostakaan.


    • Parvekehullu

      Mitä nyt tuo lämmitys maksaa sähkön hinnan suhteessa, mutta laita lattialle vielä tuollainen lämpömatoksi mainostettu Dry Step termomatto niin pääset heti parvekkeelle istuskelemaan. Oli parvekkeesi lattia puuta tai betonia niin sieltä sitä kylmää hohkaa täysimääräisesti eikä siinä aikakaan vaikuta. itse tilasin mattoa Indot nimisestä liikkeestä Salosta. Lämmitys ja termomatto yhdessä tekevät kyllä parvekkeesta viihyisän myös kylmään aikaan.

      • Salonesko

        Dry Step termomatto. Ei ole tarvinut lämmittää parveketta ollenkaan ja silti on ollut semmonen 15 astetta kovimmillakin pakkasilla. Ei tarvitse mitään muuta lämmitintä. Laitoimme parvekkeesta nuoremman lapsen huoneen ihan vaan Dry Step termomaton asennuksella. Tulee edulliseksi.


    • Kevättä odotellaan

      Kiinostaa tietää onko lämpötila parvekkeella yhtään noussut vai lämpenikö ilmat uuden lämmittimesi ansiosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe