eivät onnistu perheenlisäyksessä..yksi uros, kaksi naarasta. ovat kyllä pesää tehneet ja ´muniakin´ilmestynyt, vaan jostain syystä ´ukko´ei osaa näköjään pitää puoliansa. Ollut aikaisemmin niitä tummia, vaan niitä tuli liian nopsaan..uros lähti, tai annoin pois, yksi tumma naaras jäi..tilaa ja kolopaikkoja on varmaanki tarpeeksi..tämä vaalea ´ukko´, 4v, pitäs jotain osata? vai onko vaan laiskimus?
Vastaukset 2
- fish KING
...sitä voisit vaikka guuglettaa .. aikas monimutkainen tässä ruveta sitä kirjoittamaan :)
Muutenkaan noita partiksia ei kannata viljellä liikaa sillä niistä on jatkuvaa ylitarjontaa lemmikkiliikkeissä, mihin ne sitten laittaisi ??? miksi tehtailla kaloja "viemäriin" ;/- kalpeanaama pian
enkä puhunut geeneistä, sen verta tietoa että ´sekotuksia´ei ole..siis ainakaan näissä ´omissa´.. musta eri akvassakin..toki sen tiedän että saavathan vaaleaveriköt rotuumme kuuluvina ´tummia´pienokaisia..
mutta kiitosta aika tyhjästä..viemäriin eivät takuulla joutuisi..sen verran kysyntää ja itselläkin tilaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459