Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Välilasku Ahmedabadissa

Välilasku

Olen kuullut ja lukenut, ettei Ahmedabadissa saisi ottaa kentälle lyhyen välilaskun mukana muuta kuin passin ja lompakon.
Eihän tämä näin voi olla?! Mitenkäs sitten kamera, kännykkä tai muut arvotavarat?
Jos intialaiset tulevat koneeseen sisälle ja olet jättänyt käsimatkatavarasi koneeseen, hyllylle, epäluuloisena uskon heidän kyllä ehtivän ainakin joltain matkustajalta jotain varastavan... Ja toivon ettei se ole minun tavarani!
Olen tehnyt välilaskun ko. lentokentälle viimeksi -06 ja kyllä silloin sai mukaan ottaa laukun.

Joten eikö muka kentälle todellakaan saa käsilaukkua ottaa, jossa kaikki tällainen mukana kulkee?

Kertoisitko ystävällisesti, jos olet juuri Ahmedabadissa välilaskun on tehnyt. Kiitos.

14

1588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HCMC111111

      Joo, tuo sama minua askarruttaa...esim. lääkkeet jotka ovat doseteissa 2 viikoksi, jätänkö ne palkkioksi siivoajille?
      Pitää soittaa toimistoon jos nyt ei joku viitsisi vastata täällä.
      Vastaaminen ei enää kiinnosta niin monia mutta kysyjiä kyllä ennen matkaa.

      • vierailija xxx

        Hei! Välilaskulla ei tosiaan enää saa ottaa mukaan kuin lompakon ja passin. Kännykätkin pyydettiin erikseen jättämään koneeseen ja siirtämään matkatavarat lokeroihin. Koneen henkilökunta on paikalla vahtimassa ettei lokeroita avata.


    • Välilasku

      Kiitos vastauksesta!
      Jopas jotakin, onpa tiukaksi mennyt ettei omasta omaisuudestaankaan saa enää itse pitää huolta :/
      No toivottavasti lentoemot vahtivat kuin haukat matkustajien tavaroita ja luukkujen kiinni pysymistä...

      • moral73

        Saako tuolla Ahmadabadissa tupakoida? Ennen sai mut miten nyt?


      • mummu2
        moral73 kirjoitti:

        Saako tuolla Ahmadabadissa tupakoida? Ennen sai mut miten nyt?

        Ei ainakaan viime talvena saanut tupakoida, äläkä tosiaan ota mitään ylimääräistä mukaan. Joku otti käsilaukun ja siitä mahoton mekkala ja tarkastus, nopeimmin pääsee jatkamaan matkaa jos pelkkä passi mukana. Kahtena talvena olen jättänyt jopa lompakon käsilaukkuun ja laukun ylälokeroon, mitään ei ole hävinnyt.


      • Kutiainen
        moral73 kirjoitti:

        Saako tuolla Ahmadabadissa tupakoida? Ennen sai mut miten nyt?

        Säännökset oli entisestään tiukentuneet, ei tavaroita, kameraa ja tupakointi kielletty. No onneksi en polta.
        Kaikenkaikkiaan erikoinen välilaskujärjestely, mutta eihän tuola kauaa mennyt. Tavaroiden kanssa ei tarvinnut hermoilla.


      • röökimuija
        moral73 kirjoitti:

        Saako tuolla Ahmadabadissa tupakoida? Ennen sai mut miten nyt?

        Vielä vuonna 2008 onnistui, niin että veti pikasauhut siinä ennen terminaalin ovea ja rauhassa antoivat vartijat poltella. Viime vuonna ei sitten enää onnistunut, vaikka otin röökin ja sytkän toiveikkaana lompakoon. Sitäkin paremmalta maistuu sitten perillä :-) Yhden seurueen pikkulapsen eväspussikin tutkittiin kovin tarkoin eli kaikki lompakon lisäksi olevat tavarat aiheuttaa hässäkkää. Mutta mitään ei kummallakaan kerralla hävinnyt koneesta.


    • Juuri palannut

      Hei
      Tulimme lauantaina Vietnamista. Saigon-Nha Trang ja välilasku oli Ahmedabadissa. Välilaskun ajaksi poistuimme koneesta vain passit ja rahapussit kädessä. Lemtoemäntä sanoi, että voi jättää koneeseen käsilaukun (sisällä kännykät, kamera ja ipodit yms) huoletta, että ei jää ilman valvontaa. Itse nostin sen käsimatkatavaralokeroon ylös, eikä meiltä hävinnyt mitään. Olin näkevinäni, että jotkut jättivät tavaroita myös penkille, mutta niin uhkarohkea en ollut. Välilaskun aikana ei saanut tupakoida eikä tietenkään valokuvata.
      Seisoimme jonossa "terminaalissa", jossa vessat olivat tosi hirveät, lattiat olivat märät (itseänsä) ja lahkeet piti kääriä, ettei "neste" tarttunut ja haju. Kuljimme tarkan syynin läpi metallinpaljastimen kautta ja takaisin koneeseen. Siinä vaiheessa olin onnellinen, etten kantanut mukanani mitään "ylimääräistä". Ei meiltä tosiaan mitään viety.

    • ASKI PÄIVÄSSÄ

      Onko tosiaan totta että tupakointi on kielletty.????

      • körssikeijo

        Kyllä =). Nuuskaa tai nikotiinipurkkaa mukaan, niin pärjää ok.


      • Raportoija
        körssikeijo kirjoitti:

        Kyllä =). Nuuskaa tai nikotiinipurkkaa mukaan, niin pärjää ok.

        Joo, Ahmadabadis kuljetaan hallin läpi, tarkastus tärkeää, niin kai, ja sit koneeseen takas. Ja ei TODELLAKAAN saa tupakoida. Ei tosin tehnyt mielikään vaikka poltan paljon.Laittakaa 24h:n nikotiinilaastari ni helposti menee...
        Se on kuitenkin mukava jaloitella...Ottakaa niskatyyny mukaan, helpottaa oloa sillipurkissa.


    • Langkawi

      moi. tultiin just malesiast ja meil välilasku mennentullen Ahmedabadissa ja ei saanu ottaa mukaan muuta ku passin. tavarat säilyy konees ku henkilökunta jää koneseen.

      • omnia mea mecum port

        Mikähän meihin on mennyt kun emme voi olla noin tunnin vertaa ilman kännyä, tupakkaa, käsveskaa ym.
        Ainoa mikä kannattaa ottaa tälle "Intian matkalle" mukaan on muutama pala vessapaperia. Tavarat säilyy kyllä koneessa, olkaa huoleti, mutta mitens sitte kun Finskin kipparit ahtaavat itsensä ulkoistetuksi ja koko matkustamohenkilökunta on elokuvasta Taskuvarkaitten paratiisi?


      • dePiili
        omnia mea mecum port kirjoitti:

        Mikähän meihin on mennyt kun emme voi olla noin tunnin vertaa ilman kännyä, tupakkaa, käsveskaa ym.
        Ainoa mikä kannattaa ottaa tälle "Intian matkalle" mukaan on muutama pala vessapaperia. Tavarat säilyy kyllä koneessa, olkaa huoleti, mutta mitens sitte kun Finskin kipparit ahtaavat itsensä ulkoistetuksi ja koko matkustamohenkilökunta on elokuvasta Taskuvarkaitten paratiisi?

        Itse kun harrastan enemmän noita aasialaisia yhtiöitä ja olen vain kerran elämäni aikana käyttänyt Finskiä, niin kokemukseni voi olla hieman yksipuolista. Voin kuitenkin vakuuttaa siihen, mitä omaan kokemukseeni tulee, että Finnairin palvelutaso tuskin kuitenkaan laskee jos se ulkoistaa matkustamohenkilökunnan. On myös hyvin epätodennäköistä, että joku ihminen riskeeraisi hyvän työpaikkansa tekemällä rikoksia asioita joista on hyvin todennäköistä jäädä kiinni. Ksenofoobinen mielipiteesi tuskin on perusteltu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe