Elon murenoita

*saaga*

Mielettömyyttä
huolettomuutta
iloa, surua
Rakkautta
Unelmointia

lohduttomuutta
hektistä
kiireettä
ihastumista
synkkiä hetkiä

ihailua
kauneutta
odotusta
tyytyväisyyttä

Elämää ihmisen rakkaudessa

sitähän se :)

6

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

      Sinä Nainen miehelle: Rakkaus kuin olisit
      osa maata ja kasvaisit käsivarsillasi kukintaa
      ja samalla täynnä miehen sydämessä kuin herkintä,
      mitä taivas on maankuorelle suonut..koskettavaa..

      Sinä miehelle kuin hilpein ääni kaikkeudessa, joka
      nauruun saa, hellin kosketus, tuntuvin sively ja sen
      nälkä, jano,kun viimein tulet luo ja katsot lävitse,
      sylisi pehmeä, siinä maapallon suurin Rakkaus..

      Meret myllertäköön, tulivuoret vuotakoon tulista
      laavaa, maat järisköön, se kuin kuiskausta vain, Sinun
      silmissäsi Nainen, kun on suostumus, vartalosi keimailee,
      hengityksesi kuumuus ihoa koettaa, se huutona miehen sieluun..

      Ei mikään samaa, joka sormenpääkin niin tärkeä,
      luomi tutussa paikassa, silmien katseet hetkissä, äänesi värit
      kun illan peite koettaa, kuiskauksesi tunteet yön hiipiessä
      tehdessä tuloaan, Sinä, niin jykevästi soit minussa..

      ..enkä minä koskaan tule kauneudestasi
      kylläiseksi..

      janoni sammu.

      http://www.youtube.com/watch?v=2bOaReF2cwY&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Vain Rakastuneena päivä yhtä huoleton ja
      nauru vapaa..

      Rakastaen iltaa samoin odota, yössä
      se sama hymy..

      Ja aamussa nautinto samoin vireyttä,
      lämpöönsä heräävää..ajattomuuden hiljaista ääntä, ihon
      kutsuessa toista luo..

      vain Rakkaus.

      Rakkausrunoissasi on aina oma,
      persoonallinen otteesi ja
      tunnelma..

      Tämäkin teksti koetti heti ja
      asetti nautinnolla lukemaan, kokemaan..

      Säkeet kulkivat kuin sävelinä
      sisälle lukunautinnoksi..

      herkkää ja vaivatonta, todella hyvää
      Runoasi, kaikin osin.

      Kiitos!

      Hymyä ja iloa Sinulle koko
      kauniiseen päivääsi.

      • *saaga*

        Rakkaudellisen
        kokonaisuudessaan
        tosi kauniin
        vastarunon
        kirjoit Naisesta

        Mieleeni tuli kontrasti
        jäätyneet karpalot
        tulinen kinuskikastike
        kun suussaan maun tuntee
        luulee kielen vie
        mennessään

        Musiikki
        viulut kuin piste
        runosi päälle...

        Kiitos Sinulle mies 57
        Pidän kovin kun runollani käyt...

        Vuotta tätä nuorta
        sisältyköön siihen
        riemua ja surua
        että se aitoa eloa olisi...


    • runo64-1

      ... tuulet meitä satuttaa
      monet tuntemukset kiemuroita tuo
      melkein harmaita hiuksia luo
      mutta ne kauneimmat
      ne kiertyvät sydämen ympärille
      mitä loistavampana kukka kimppuna
      rakkautena ...

      kuin tuulet jatkuvaan hyväilee
      niin sanasi lukijoitten sydämiä koskettelee
      elämän pieniäsuuria elämyksiä aiheuttaa.

      todella häikäisevän hyvin hyvä upea saaga !!!

      • *saaga*

        Kiitän suuresti
        sinua runomies

        annat mulle rohkeutta
        että en turhaan kirjoittele

        Sinä joka tuotat mystiikkaa
        sekä joskus hilpeyttä
        runoissasi löytyy
        monipuolisuutta

        aivan pieniä suuria elämyksiä
        siitä koostuu elomme ainutkertainen


    • ' elon murenoita ' kuinka suloisia sanoja.

      Erittäin hyvä tiivistelmä ihmiselosta,
      sitä kaikkeahan se elämä todellakin on. Ellemme kokisi
      joskus surua, osaisimmeko silloin nauttia ilostakaan ?

      Kaikkea tarvitaan,
      runosi sen kertoo - kiitos !

      • *saaga*

        Et tiedä
        miten sydämeni
        kiitosta kuplii...

        Te kaikki kolme
        joita arvostan
        hengentuotteista
        rakkausrunoudessa
        olette runollani käyneet

        Olen ihan sanaton....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe