paras laskettelukeskus

HennaLissu

Mikähän on Suomen paras laskettelukeskus. Olen päästellyt Rukalla, Levillä, Pyhällä ja muissa pienemmissä
keskuksissa. Mielestäni näistä Pyhä ja Huttu-ukko on hauska, varsinkin rinteen ulkopuoliset puuterilumi rinteet ja kurun reunat. Yhden kurun seinämää piti mennä alas mutta siellä oli joku retkue nuotiolla alhaalla ja turistit huusi englanniksi ettei saa tulla vielä ja ottivat digikuvia ensin. Koivun latvat olivat lähtötasanteen alapuolella. Onneksi ei ollut ulkonemia kalliossa paksun lumen alla muuten olis varmaan loppu tullut. Piti tuo pari kertaa käydä vielä kokeilemassa. Katsastin http://www.finmatkat.net http://www.matka-opas.com ja http://www.suosikkimatkat.com ja http://www.alppimatkat.com sivuja ja tuonne ulkomaille olisi
huippu hienoja matkoja tarjolla. Kotimaan keskukset alkaa olla ihan niin koluttu loppuun että ei motivoi
enää. Pitää mennä itävaltaan tai jonnekin. Sanovat että näistä löytyy 8 km pitkiä kumparerinteikäkin. Voisin muuttaa niihin asumaan. Hyvää vuodenvaihdetta vaan!

7

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mestari.

nyppylä korvessa .. tahko on YKKÖNEN!

• laskettelija2

Suomen ykkönen.

• -leila-

Ruka on palveluiltaan paras ja siellä paras tarjonta alottelevalle laskijalle sekä erikoissuorituspaikat kuten lumilauta parkki ja kumpareet yms, Ylläksellä on parhaat rinteet vähän paremmalle laskijalle, levillä tuhannen bailujengiä ja Pyhällä vapaalaskuun aivan mielettömät mestat sekä myös rinteissä paljon hyvää!
      Mun mielestä riippuu aina omista tarpeista että mikä on paras, mutta tässä mun mielestä 4 parasta!

• Vaativat mittasuhtee

...mutta ainakin joku niistä 3 kilometrin rinteistä sisälsi kivan äkkipudotusyllärin... :( Sellainen kun tulee pilvessä vastaan, niin.... Jotkut tamppasivat tuota kohtaa alas.

Peruslaskettelijan ongelma Ylläksellä on se, että jaloista loppuu puhti ennen kuin ollaan alhaalla. Loukkaantumisriski kasvaa happoisilla jaloilla.

• Puuterilumi...

Tästä ei ole kahta sanaa: Ylläs on Suomen suurin. Joillekin jo Levi tai jopa Ruka on riittävän iso, muistot ja kokemukset painavat enemmän. Kaikki eivät halua lähteä 718 metristä pilvien yläpuolelta. Kovakuntoiselle Ylläs on omiaan.

• SaukkoTim

Paras laskettelukeskus aloittelijoille - 7 rinteitä koko perheelle!! Upea paikka!

• Mr. Curly

Kyllä! Mä olin siellä.
        Loisttava, hieno paikka!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      78
      2687
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1636
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      72
      1411
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1375
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1305
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      145
      1193
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      157
      1184
    8. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1097
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1079
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      76
      1068
    Aihe