auttakaa ja kertokaa miten saan dc lataamaan uudelleen. jostain syystä se ei enää ees lähe ettimään käyttäjiä miltään hubilta eikä hubien käyttäjälistastakaan ees saa otettuu keltään tiedostolistaa. eli kun kirjottaa hakusanaan jotain mitä aina tavallisesti löytys niin se ilmottaa että "etsitään" ja sit se lopettaa ettimisen eikä tapahu mitään. voisko olla internet asetuksista kun niitä on muokkailtu mut utorrent toimii ihan samalla tavalla kun ennenki :´(
DC++ EI LÄHE LATAAMAAN. HELP
spicedrcap
3
516
Vastaukset
- Kitomi2
Eli mulla on ollu sama vika, kokeiles et lataat ohjelman uudelleen, mutta eri sivustolta. Koska siltä sivustolta mistä latasit, joku on voinut kiusatakseen muokata tärkeitä tiedostoja.
- spicedrcap
auttoko sulla?
- Kitomi2
spicedrcap kirjoitti:
auttoko sulla?
Autto joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936