habbo, liity ilmaiseksi,tapaa ystäviä ja shoppaile osoite on:habbo.fi
habbo on paras
6
404
Vastaukset
- jannu123
tää on paras!!!
- MILSIOEEQPE
Habbo on perseestä ja te olette idiootteja.
- ddssssssssdd
MILSIOEEQPE kirjoitti:
Habbo on perseestä ja te olette idiootteja.
Habbo Hotel on hotelliksi naamioitu värillinen IRC, missä ''nuoriso'' voi kuvien lisäämisen sijaan tuhlata viikkorahaa ostamalla väripalloja koneensa kuvaruudulle.Habbo Hotel aloitti toimintansa vuonna 2000 nimellä Happohotel, mut se oli liian hapokasta.Toisinaan käyttäjä on kuluttanut viikkorahansa jo maanantai-iltana, jolloin hänen on kaman hamstraamisen sijaan pelattava Pattle Pallia. Pelissä mennään kengurupallolla ympäri huonetta, mikä vielä kymmenen vuotta sitten onnistui lapsilta myös ilman tietokonetta
Semmosta.. - ____________________
ddssssssssdd kirjoitti:
Habbo Hotel on hotelliksi naamioitu värillinen IRC, missä ''nuoriso'' voi kuvien lisäämisen sijaan tuhlata viikkorahaa ostamalla väripalloja koneensa kuvaruudulle.Habbo Hotel aloitti toimintansa vuonna 2000 nimellä Happohotel, mut se oli liian hapokasta.Toisinaan käyttäjä on kuluttanut viikkorahansa jo maanantai-iltana, jolloin hänen on kaman hamstraamisen sijaan pelattava Pattle Pallia. Pelissä mennään kengurupallolla ympäri huonetta, mikä vielä kymmenen vuotta sitten onnistui lapsilta myös ilman tietokonetta
Semmosta..Itseasiassa se alotti 2000 nimellä hotelli kultakala grand, mutta grand jätettiin nopeasti pois ja siitä jäi hotelli kultakala ja jossain 04-05 tuli habbo hotel. Ja luulen että moni niistä jotka haukkuvat ties missä habboa oikeasti ovat sen käyttäjiä jotka pelkäävät tuoda sen ilmi, lohduttaisiko se tieto että suurinosa habbon käyttäjistä oli 2010 13-16 vuotiaita. Sitten tuli 12-13 vuotiaat ja 15,5% 18 tai yli.
- WhatsThePoint?
____________________ kirjoitti:
Itseasiassa se alotti 2000 nimellä hotelli kultakala grand, mutta grand jätettiin nopeasti pois ja siitä jäi hotelli kultakala ja jossain 04-05 tuli habbo hotel. Ja luulen että moni niistä jotka haukkuvat ties missä habboa oikeasti ovat sen käyttäjiä jotka pelkäävät tuoda sen ilmi, lohduttaisiko se tieto että suurinosa habbon käyttäjistä oli 2010 13-16 vuotiaita. Sitten tuli 12-13 vuotiaat ja 15,5% 18 tai yli.
Yhet niinku tuhlaa rahaa johonkin virtuaali väripisteisiin?
Siis mitä hyötyä?
Ajattele. Ostat jonkun vitun virtuaali sohvan, ja mitä hyödyt siitä oikeessa elämässä?
Hankkikaa elämä -_- suosittelen.
Siis onhan pelit kivoja mutta Habon sijasta menisin johonkin Facebookkiin tai vastaavaan. Siellä sentään opit tuntemaan ihmisiä etkä heidä virtuaali hahmoja...
Ja tiiän että moni "Habbo Nörtti" vastaa tähän viestiin
"Habbo on Paras!"
"Haista vittu! Habbo rulettaa!"
Mut, ei oo mun elämä mikä menee hukkaan :) good life!
- nsdjfhkasfh
facebook lol
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477