habbo on paras

habbon omistaja

habbo, liity ilmaiseksi,tapaa ystäviä ja shoppaile osoite on:habbo.fi

6

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jannu123

      tää on paras!!!

      • MILSIOEEQPE

        Habbo on perseestä ja te olette idiootteja.


      • ddssssssssdd
        MILSIOEEQPE kirjoitti:

        Habbo on perseestä ja te olette idiootteja.

        Habbo Hotel on hotelliksi naamioitu värillinen IRC, missä ''nuoriso'' voi kuvien lisäämisen sijaan tuhlata viikkorahaa ostamalla väripalloja koneensa kuvaruudulle.Habbo Hotel aloitti toimintansa vuonna 2000 nimellä Happohotel, mut se oli liian hapokasta.Toisinaan käyttäjä on kuluttanut viikkorahansa jo maanantai-iltana, jolloin hänen on kaman hamstraamisen sijaan pelattava Pattle Pallia. Pelissä mennään kengurupallolla ympäri huonetta, mikä vielä kymmenen vuotta sitten onnistui lapsilta myös ilman tietokonetta

        Semmosta..


      • ____________________
        ddssssssssdd kirjoitti:

        Habbo Hotel on hotelliksi naamioitu värillinen IRC, missä ''nuoriso'' voi kuvien lisäämisen sijaan tuhlata viikkorahaa ostamalla väripalloja koneensa kuvaruudulle.Habbo Hotel aloitti toimintansa vuonna 2000 nimellä Happohotel, mut se oli liian hapokasta.Toisinaan käyttäjä on kuluttanut viikkorahansa jo maanantai-iltana, jolloin hänen on kaman hamstraamisen sijaan pelattava Pattle Pallia. Pelissä mennään kengurupallolla ympäri huonetta, mikä vielä kymmenen vuotta sitten onnistui lapsilta myös ilman tietokonetta

        Semmosta..

        Itseasiassa se alotti 2000 nimellä hotelli kultakala grand, mutta grand jätettiin nopeasti pois ja siitä jäi hotelli kultakala ja jossain 04-05 tuli habbo hotel. Ja luulen että moni niistä jotka haukkuvat ties missä habboa oikeasti ovat sen käyttäjiä jotka pelkäävät tuoda sen ilmi, lohduttaisiko se tieto että suurinosa habbon käyttäjistä oli 2010 13-16 vuotiaita. Sitten tuli 12-13 vuotiaat ja 15,5% 18 tai yli.


      • WhatsThePoint?
        ____________________ kirjoitti:

        Itseasiassa se alotti 2000 nimellä hotelli kultakala grand, mutta grand jätettiin nopeasti pois ja siitä jäi hotelli kultakala ja jossain 04-05 tuli habbo hotel. Ja luulen että moni niistä jotka haukkuvat ties missä habboa oikeasti ovat sen käyttäjiä jotka pelkäävät tuoda sen ilmi, lohduttaisiko se tieto että suurinosa habbon käyttäjistä oli 2010 13-16 vuotiaita. Sitten tuli 12-13 vuotiaat ja 15,5% 18 tai yli.

        Yhet niinku tuhlaa rahaa johonkin virtuaali väripisteisiin?
        Siis mitä hyötyä?
        Ajattele. Ostat jonkun vitun virtuaali sohvan, ja mitä hyödyt siitä oikeessa elämässä?
        Hankkikaa elämä -_- suosittelen.
        Siis onhan pelit kivoja mutta Habon sijasta menisin johonkin Facebookkiin tai vastaavaan. Siellä sentään opit tuntemaan ihmisiä etkä heidä virtuaali hahmoja...
        Ja tiiän että moni "Habbo Nörtti" vastaa tähän viestiin
        "Habbo on Paras!"
        "Haista vittu! Habbo rulettaa!"

        Mut, ei oo mun elämä mikä menee hukkaan :) good life!


    • nsdjfhkasfh

      facebook lol

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe