Lyhyesti: Valmistuin viime keväänä insinöriksi, olen UIL:n jäsen. Aloitin opiskelemaan yliopistossa diplomi-insinööriksi tällä viikolla.
Kysymys: Vaikuttaako tämä jotenkin UIL:n jäsenyyteeni? Voinko edelleen olla jäsen? Täytyykö opiskelusta jotenkin erikseen ilmoittaa UIL:lle?
Insinööriliiton jäsenyys yliopistossa opiskelevalle?
2
904
Vastaukset
- Arvaapa mitä
Kävin juuri UIL:n sivuilla. Vastaus kysymykseesi löytyi helposti ja nopeasti. Minkähän vuoksi et itse menisi katsomaan - haluamasi muutokset jäsenyyksiisi voisit nimittäin tehdä siinä samalla. Vaikea on kyllä uskoa, että valmis inssi ja opiskelemaan hyväksytty dippainssi ei ymmärrä ihan ekaksi mennä liittonsa sivuja selaamaan van päätyy tänne...
- 11+9=119
Itse olen TKK:lla toisen vaiheen opiskelijana. Olin aikaisemmin UIL:n jäsen ja erosin sieltä heti kun aloitin opiskelut TKK:lla. Syynä yksinkertaisesti se, että UIL:ssä olisin joutunut maksamaan jäsenmaksua kun taas TEK:ssä voin olla opiskeluaikani opiskelijajäsenenä käytännössä ilmaiseksi. Tuskin kukaan estää sinua olemasta UIL:n jäsen myös DI:nä/teekkarina mutta ei kai siinä mitään järkeä ole.
Eroaminen täytyy tehdä kirjallisesti. Itse kävin henkilökohtaisesti UIL:ssä kirjottamassa lapun että haluan erota, syynä xx ja sitten hissillä ylempään kerrokseen ja kävin täyttämässä TEK:n jäsenyyslomakkeet (ovat samassa rakennuksessa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994310Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743591082- 1861022
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47881- 64871
- 64826
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78811Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10807Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796