Lyhyesti: Valmistuin viime keväänä insinöriksi, olen UIL:n jäsen. Aloitin opiskelemaan yliopistossa diplomi-insinööriksi tällä viikolla.
Kysymys: Vaikuttaako tämä jotenkin UIL:n jäsenyyteeni? Voinko edelleen olla jäsen? Täytyykö opiskelusta jotenkin erikseen ilmoittaa UIL:lle?
Insinööriliiton jäsenyys yliopistossa opiskelevalle?
2
911
Vastaukset
- Arvaapa mitä
Kävin juuri UIL:n sivuilla. Vastaus kysymykseesi löytyi helposti ja nopeasti. Minkähän vuoksi et itse menisi katsomaan - haluamasi muutokset jäsenyyksiisi voisit nimittäin tehdä siinä samalla. Vaikea on kyllä uskoa, että valmis inssi ja opiskelemaan hyväksytty dippainssi ei ymmärrä ihan ekaksi mennä liittonsa sivuja selaamaan van päätyy tänne...
- 11+9=119
Itse olen TKK:lla toisen vaiheen opiskelijana. Olin aikaisemmin UIL:n jäsen ja erosin sieltä heti kun aloitin opiskelut TKK:lla. Syynä yksinkertaisesti se, että UIL:ssä olisin joutunut maksamaan jäsenmaksua kun taas TEK:ssä voin olla opiskeluaikani opiskelijajäsenenä käytännössä ilmaiseksi. Tuskin kukaan estää sinua olemasta UIL:n jäsen myös DI:nä/teekkarina mutta ei kai siinä mitään järkeä ole.
Eroaminen täytyy tehdä kirjallisesti. Itse kävin henkilökohtaisesti UIL:ssä kirjottamassa lapun että haluan erota, syynä xx ja sitten hissillä ylempään kerrokseen ja kävin täyttämässä TEK:n jäsenyyslomakkeet (ovat samassa rakennuksessa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473362
- 1013259
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322414- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️181841- 201776
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51659- 1821658