Suomalainen, ilmainen Ultima Online shadi on auennut.
(Perustettu 5.1.2010)
Pelaajia tarvittaisiin uuteen maailmaan!
Tavoitteet:
1) PVP (Pelaaja vs Pelaaja)
2) PVM (Pelaaja vs Hirviöt)
3) Craftaus
4) Tavararoiden keräily
5) Roolipelaus
6) Paljon sisäisiä tapahtumia
7) Kiltoja
8) HAUSKAN PITOA ja paljon muuta :)
Oletan sinulta:
- Aikuismaista käytöstä
- Innostusta pelaamiseen
- Muiden pelaajien huomioon ottamista
Jos olet kiinnostunut aiheesta, niin lähetä käyttäjänimi/salasana hakemus sähköpostiin: [email protected].
Lisää pelistä:
http://www.djvilppu.com/Forums/viewforum.php?f=6
Pistä viestiin mukaan:
- Käyttäjänimi
Suomalainen UO shardi
5
974
Vastaukset
- Tarkennus
Tarkempi linkki:
http://www.djvilppu.com/KK/KK.html- Ihan jees
Ihan jees serveri. Porukkaakin näytti olevan online 10 illalla.
- Kalikalikali
Siis touhu vaikuttaa ensisilmäyksellä iha tuulestatemmatulta. Kirjoitusvirheet kruunaa ajatuksen "serveristä" jolla tuskin tulee olemaan elinikää 2vko kauempaa. Suoraan RUNUO2 pohjalle ku tekee OSI kloonin ni siitä on hauskanpito (yhdyssana) kaukana!
Mut hei, onnee kuitenkin! - shardeja
on jo ainakin 100000², nää leikkaa&liimaa shardit ei vaan toimi, kilpailet sellasten shardien kanssa jotka on jo lähes 100% customoitu (grimmwold, jne.) ja jotka on pyöriny ainaki sen 5v. ja ehtiny siinä ajassa saada hyvän pelaaja yhteisön kasaan. Ja lisäksi ainoa pyörivä suomalainen shardi tällä hetkellä on northernwinds, ja senkin pelaajamäärä siinä 3-10 lukemilla, että turha edes haaveilla mistään ~10 pelaajaa suuremmasta pelaajamäärästä.
Tässä tämmöst negatiivista kritiikkiä taas.. ei mtn hlö. kohtasta! ;o)- testattu
Kävin kokeilemassa.
Serverillä melko paljon kustomoitua ja tasapainotettua sisältöä.
Hyvät nopeat yhteydet
Reilu ja asiallinen henkilökunta.
-Pelaajia voisi olla hieman enemmän
Arvosana 8½
Ei ehkä kilpaile maailman suurimpien serverien kanssa, mutta positiivinen yllätys silti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381456
- 1101203
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261033Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644