Huoneistokeskus vs. kotikulma

Gallupp

kummalle laittaisitte kämpän myyntiin henk. koht. kokemuksia?

12

1333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kulmaan

Kulmalle, A Kylliäinen osaa hommansa

• tietäjä16523

VALVOJA HUOM! tämä on asiallinen viesti, Ammattipätevyys puuttuu

• myynyt
        tietäjä16523 kirjoitti:

VALVOJA HUOM! tämä on asiallinen viesti, Ammattipätevyys puuttuu

Tuntuu puuttuvan suurimmalta osalta. Huonoja kokemuksia myös niistä joilla on. Ethän vaan ite oo niitä ylimielisiä välittäjiä. Seuraavan asunnon myyn ite.

• Nimimerkki merkki

on hommannut ammattipätevyyden saimaan rautakaupan puotipuksuna. Sinäänsä ei mikään huono asia sillä tietää jotain rakentamisesta jota kaikista asunto jobbareista ei voi sanoa ;=)

• Stoikiometrinen.

Teit niin tai näin niin älä ainakaan siihen Kiinteistömaailman tarjouskauppa pelleilyyn lähde. Ite oon just ettimässä kämppää itelleni ja en edes viitsi vilkaista kohdetta, jos se on myynnissä tuolla tarjouskauppakusetus systeemillä..

• kodia

paljon tehokkaampiaa myyntiä ku missään muualla. kokemusta on, neljä asuntoa sitä kautta myyneenä voin kertoa. muut on vaan yrittäny niitä myydä.

• Asiakas47

Tilasin yksityisnäytön meitä kiinnostaneeseen ok-taloon kotikulmalta. Tämä täälläkin kehuttu välittäjä tuli paikalle, avasi oven ja sanoi että käykää katsomassa. No me mentiin sisään ja tämä "välittäjä" sytytti tupakan ja kävi nojailemaan seinään oven ulkopuolelle. Jos talosta tuli jotain kysyttävää niin sitä piti käydä kysymässä ulkopuolelta ja keskeyttää myyntitykin tupakkatauko. Luontaan työntävä käytös sai unohtamaan tämän ok-talon. Hyvä asiantunteva myyjä olisi sen ehkä meille saanut myytyäkin. Ei antanut kovin vakuuttavaa kuvaa em. käytös. Jos itse möisin taloani niin en varmasti antaisi sitä tälle koijarille.

• asuntoa etsivä
        Asiakas47 kirjoitti:

Tilasin yksityisnäytön meitä kiinnostaneeseen ok-taloon kotikulmalta. Tämä täälläkin kehuttu välittäjä tuli paikalle, avasi oven ja sanoi että käykää katsomassa. No me mentiin sisään ja tämä "välittäjä" sytytti tupakan ja kävi nojailemaan seinään oven ulkopuolelle. Jos talosta tuli jotain kysyttävää niin sitä piti käydä kysymässä ulkopuolelta ja keskeyttää myyntitykin tupakkatauko. Luontaan työntävä käytös sai unohtamaan tämän ok-talon. Hyvä asiantunteva myyjä olisi sen ehkä meille saanut myytyäkin. Ei antanut kovin vakuuttavaa kuvaa em. käytös. Jos itse möisin taloani niin en varmasti antaisi sitä tälle koijarille.

kyseisestä välittäjästä. ja toisekseen, tuskin kukaan jättää asuntoa tuolla perusteella ostamatta jos asunto on "se oikea" :). itse oon kerran käyny yhdellä näytöllä missä välittäjä veti röökiä pihalla ja ohjas vaa meidät sisälle ja se oli ihan toisen firman välittäjä.. eikä tienny mistää mitää ku kysyttii, piti ite yrittää selvitellä.

• Entinen välittäjä
        asuntoa etsivä kirjoitti:

kyseisestä välittäjästä. ja toisekseen, tuskin kukaan jättää asuntoa tuolla perusteella ostamatta jos asunto on "se oikea" :). itse oon kerran käyny yhdellä näytöllä missä välittäjä veti röökiä pihalla ja ohjas vaa meidät sisälle ja se oli ihan toisen firman välittäjä.. eikä tienny mistää mitää ku kysyttii, piti ite yrittää selvitellä.

Toi kirjoittaja olikii varmaa niitä jotka käy kattoo uusia taloja vaik rahat ei riitä ku puoleen siitä ja silti pyydetään yksittäisnäyttö mielellään viel jonain pyhäpäivänä. Itekin aikoinaan välittäjänä toiminut, onneks en enää. Riitti toi 24/7 työskentely nälkäpalkal.

• kauppiaskin

´Pankkisidonnaisille en ainakaa laittais... eli OPKK, SKV ja HK ja kiinteistömaailmat. Eiköhän ois järkevintä kannattaa paikallista eikä pankkia.. Kokemusta ei oo mistään noista mutta mieluusti tehään kauppaa kotia päin

• MT01

Kylliäisillä taitaa jo olla, joten kokemusta varmaan löytyy. Ollaan joskus Euro ajan aikaan asunto heiltä ostettu.

• törkeetä

Euro aikaan.
        Oltiin muijan kaa töissä ja lapsi yksin kotona..
        Kylliäinen tuli silloin asuntoa kattoon..
        Hei haloo....Pitäs vähä ajatella..

Arvaa saiko toimeksiannon??

Voi sanoa ettei saanut,,eikä saa meiltä koskaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      45
      5851
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      48
      5346
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3718
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3675
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      96
      3346
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2884
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57