Todella huonoa huumoria: masennuksella repostellaan, koranpentuja tapetaan tilanpuutteen vuoksi yms. Olisiko näin, ettei suomalaisella komiikalla ole enää aiheita, millä huumoria tekisi. Todellinen pettymys koko ohjelma, itse en ainakaan yhtään humoristista kohtaa koko ohjelmasta tähän mennessä ole nähnyt.
Mitä mieltä muut kyseisestä ohjelmasta. Itse katsoisin vaikka bumtsibumia uusintana. Siinä ei ainakaan viitteitä eläinrääkkäykseen yms. ole.
MTV 3 PUTOUS-ohjelma
23
2161
Vastaukset
- Mediamaksu...
Joo,ei osaa ymmärtää... Pahalta tuntuu,kun masennuksella aletaan leikittelemään,ei se ole todellakaan mitenkään huumoriohjelmiin kuuluvaa,vaikka ei kyllä tätä huumoria ymmärrä muutenkaan,mutta kai sitä täytyy jotain yrittää tarjota,olis varmaan parempi lopettaa väkinäisen huumorin teko heti alkuun ja tilalle vaikka vanhat vesku shout ja pulttiboissit ym... varmaan olisi katsojia silti enemmän,vaikka on nekin jo moneen kertaan uusintoina nähty...
- minkälaista
ohjelmaa. Voiko suurempaa myötähäpeän tunnetta olla, kun mitä koin vilkaistessani ohjelmaa ja niinkuin on kiharapäähinttari telkussa viikkotolkulla ohjelmaa hehkuttanut. KOLMOSELTA POHJANOTEERAUS.
- tobias10
minkälaista kirjoitti:
ohjelmaa. Voiko suurempaa myötähäpeän tunnetta olla, kun mitä koin vilkaistessani ohjelmaa ja niinkuin on kiharapäähinttari telkussa viikkotolkulla ohjelmaa hehkuttanut. KOLMOSELTA POHJANOTEERAUS.
Täysin perseestä koko ohjelma....eipä tarvi toiste kattoo
- hinurit hanuriin
Et sitten löytänyt tällekään oikeaa foorumia vaan piti tänne tämä kirjoittaa? Suomalaiseksi viihteeksi loistava ohjelma, muuten taas aivan paska. Jos ei tajuttu mitä tarkoitan, niin suomalaiset ei osaa tehdä kunnon viihdettä noin yleensä paria poikkeusta lukuunottamatta. Taso on niin surkea että jopa tällainen Putous on loistava verrattuna tasoon.
- Jaakkooo-81
Mun mielestä toi avausjakso oli tosi hauska! Omia suosikkejani olivat ohjelman alkupään uutislähetys, lääkärit ilman rajoja, hiiri- ja koirajuttu, sketsihahmot jne...
Ja sitä paitsi, miksi masennuksesta (joka tietenkin on vakava ja valitettava asia) ei saisi tehdä huumoria? Miksi koiranpentujen lopettamisella ei saisi laskea leikkiä? - joopajoojajoo
Jaakkooo-81 kirjoitti:
Mun mielestä toi avausjakso oli tosi hauska! Omia suosikkejani olivat ohjelman alkupään uutislähetys, lääkärit ilman rajoja, hiiri- ja koirajuttu, sketsihahmot jne...
Ja sitä paitsi, miksi masennuksesta (joka tietenkin on vakava ja valitettava asia) ei saisi tehdä huumoria? Miksi koiranpentujen lopettamisella ei saisi laskea leikkiä?mietippä sitä...
- j
Keskustele digi-tv:n lähetyksistä, ohjelmista ja digibokseista.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4077
Katsoppas mitä tuolla digi-TV etusivun yläosassa lukee.
Taitaa olla ihan oikea foorumi. - KiKi.
Palstan kuvasu on "Keskustele digi-tv:n lähetyksistä, ohjelmista ja digibokseista."
Huomaa kohta OHJELMISTA, ja eiköhäs tämäkin ohjelma mahda nimenomaa diginä tulla...
- idioottikoko
Kun formaatit myydään kahteen kertaan eri kanaville??
Ensin Ylelle Läpiveto ja nyt tää mtv3:lle. huh huh
Kyllä on tv-ala lamassa kun kaikki mikä on halpaa, ostetaan, ja kahteen kertaan. - Oli OK
Ihan hyvä kuvan- ja äänenlaatu ainakin meillä, Espoo ja antennitalous. Ei häiriöitä, ei mitään ongelmaa. Hyvin tuli.
Eli ei valittamista.- rimpulat prkl!
Ite en oo jaksanu kattoo koska ei vois vähempää kiinnostaa tommone, vaik komedia/huumori kyl menee :) Eli minkä vitun takia te katotte sit tommost jollette pidä? Siksikö että saatte uuden valituksen aiheen säälittävät rimpulat! Myötähäpeä herää teidän kommenttejanne lukiessa!
- X
nytten höpötettiinkin ohojelman sisällöstä-
- suut makiaks
Täysi /paska
- OK
Mun mielestä ihan hyvä ohjelma!! Jotku vitsit on huonoja! :)
- mie vua
oon yrittännä ohojelmoo kahtoo vua en oo jaksanna ku vähä matkoo ja on pitännä kanavoo vaihtoo. Mitenkä ne on suanunna hyvästä iteasta viännettyä nui huonnoo tavaraa. Muistatteko työ ku joskus tul semmone nyhjää tyhjästä mikä ol saman moine, mutta se ol hyvä. Mine ymmärrä tuollasta nuaman viäntämistä nurinisko ja ku puhutaa nii ettei mittää sesevää sua.
- Naurrettavaa
Ei voi olla enää säälittävämpää ohjelmaa. Kaamea myötä häpeä koko ohjelman ajan. Miten tälläistä ylipäätään tehdään ja annetaan rahoitusta. Mennään perässä mitä isot edellä (ulkomaiset formaatit) kuitenkaan kunnon ideoitta.
- liisahoo, normaaliko
Naurrettavaa kirjoitti:
Ei voi olla enää säälittävämpää ohjelmaa. Kaamea myötä häpeä koko ohjelman ajan. Miten tälläistä ylipäätään tehdään ja annetaan rahoitusta. Mennään perässä mitä isot edellä (ulkomaiset formaatit) kuitenkaan kunnon ideoitta.
ja löytää kohteensa! Ei voi muuta kun hekottaa koko ohjelman ajan!
- tv-katsoja
Todella huonoa huumoria mtv3 tuottaa. Pilaillaan jo niin vakavilla asioilla että voisivat mennä itseensä. Ei mikään ole enää arvokasta.
- Hasse H.
OHJELMA. MITEN TÄLLAISTA VOI ESITTÄÄ??
- karhunmetsästäjä
Putous-viihdeohjelma on pohjanoteeraus lajissaan. Ja kaiken lisäksi parhaaseen katseluaikaan.
Teennäinen ja mitäänsanomaton, ei naurata yhtään.
Ei missään tapauksessa jatkoa, on niin katsojaa aliarvioiva. - Saku 4a
Pistäkää turpanne tukkoon jotka haukkuvat putousta huonoksi! Se on hyvä ohjelma
- Saku 4a
TURPATUKKOON PUTOUS ON HYVÄ!!
- Saku 4a
TORTUT KOSTUU! IHANAA SUOMEN KANSA! PARAS OHJELMA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634