MTV 3 PUTOUS-ohjelma

antiputous

Todella huonoa huumoria: masennuksella repostellaan, koranpentuja tapetaan tilanpuutteen vuoksi yms. Olisiko näin, ettei suomalaisella komiikalla ole enää aiheita, millä huumoria tekisi. Todellinen pettymys koko ohjelma, itse en ainakaan yhtään humoristista kohtaa koko ohjelmasta tähän mennessä ole nähnyt.

Mitä mieltä muut kyseisestä ohjelmasta. Itse katsoisin vaikka bumtsibumia uusintana. Siinä ei ainakaan viitteitä eläinrääkkäykseen yms. ole.

23

2161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mediamaksu...

      Joo,ei osaa ymmärtää... Pahalta tuntuu,kun masennuksella aletaan leikittelemään,ei se ole todellakaan mitenkään huumoriohjelmiin kuuluvaa,vaikka ei kyllä tätä huumoria ymmärrä muutenkaan,mutta kai sitä täytyy jotain yrittää tarjota,olis varmaan parempi lopettaa väkinäisen huumorin teko heti alkuun ja tilalle vaikka vanhat vesku shout ja pulttiboissit ym... varmaan olisi katsojia silti enemmän,vaikka on nekin jo moneen kertaan uusintoina nähty...

      • minkälaista

        ohjelmaa. Voiko suurempaa myötähäpeän tunnetta olla, kun mitä koin vilkaistessani ohjelmaa ja niinkuin on kiharapäähinttari telkussa viikkotolkulla ohjelmaa hehkuttanut. KOLMOSELTA POHJANOTEERAUS.


      • tobias10
        minkälaista kirjoitti:

        ohjelmaa. Voiko suurempaa myötähäpeän tunnetta olla, kun mitä koin vilkaistessani ohjelmaa ja niinkuin on kiharapäähinttari telkussa viikkotolkulla ohjelmaa hehkuttanut. KOLMOSELTA POHJANOTEERAUS.

        Täysin perseestä koko ohjelma....eipä tarvi toiste kattoo


    • hinurit hanuriin

      Et sitten löytänyt tällekään oikeaa foorumia vaan piti tänne tämä kirjoittaa? Suomalaiseksi viihteeksi loistava ohjelma, muuten taas aivan paska. Jos ei tajuttu mitä tarkoitan, niin suomalaiset ei osaa tehdä kunnon viihdettä noin yleensä paria poikkeusta lukuunottamatta. Taso on niin surkea että jopa tällainen Putous on loistava verrattuna tasoon.

      • Jaakkooo-81

        Mun mielestä toi avausjakso oli tosi hauska! Omia suosikkejani olivat ohjelman alkupään uutislähetys, lääkärit ilman rajoja, hiiri- ja koirajuttu, sketsihahmot jne...

        Ja sitä paitsi, miksi masennuksesta (joka tietenkin on vakava ja valitettava asia) ei saisi tehdä huumoria? Miksi koiranpentujen lopettamisella ei saisi laskea leikkiä?


      • joopajoojajoo
        Jaakkooo-81 kirjoitti:

        Mun mielestä toi avausjakso oli tosi hauska! Omia suosikkejani olivat ohjelman alkupään uutislähetys, lääkärit ilman rajoja, hiiri- ja koirajuttu, sketsihahmot jne...

        Ja sitä paitsi, miksi masennuksesta (joka tietenkin on vakava ja valitettava asia) ei saisi tehdä huumoria? Miksi koiranpentujen lopettamisella ei saisi laskea leikkiä?

        mietippä sitä...


      • j

      • KiKi.

        Palstan kuvasu on "Keskustele digi-tv:n lähetyksistä, ohjelmista ja digibokseista."

        Huomaa kohta OHJELMISTA, ja eiköhäs tämäkin ohjelma mahda nimenomaa diginä tulla...


    • idioottikoko

      Kun formaatit myydään kahteen kertaan eri kanaville??
      Ensin Ylelle Läpiveto ja nyt tää mtv3:lle. huh huh

      Kyllä on tv-ala lamassa kun kaikki mikä on halpaa, ostetaan, ja kahteen kertaan.

    • Oli OK

      Ihan hyvä kuvan- ja äänenlaatu ainakin meillä, Espoo ja antennitalous. Ei häiriöitä, ei mitään ongelmaa. Hyvin tuli.

      Eli ei valittamista.

      • rimpulat prkl!

        Ite en oo jaksanu kattoo koska ei vois vähempää kiinnostaa tommone, vaik komedia/huumori kyl menee :) Eli minkä vitun takia te katotte sit tommost jollette pidä? Siksikö että saatte uuden valituksen aiheen säälittävät rimpulat! Myötähäpeä herää teidän kommenttejanne lukiessa!


      • X

        nytten höpötettiinkin ohojelman sisällöstä-


    • suut makiaks

      Täysi /paska

    • OK

      Mun mielestä ihan hyvä ohjelma!! Jotku vitsit on huonoja! :)

    • mie vua

      oon yrittännä ohojelmoo kahtoo vua en oo jaksanna ku vähä matkoo ja on pitännä kanavoo vaihtoo. Mitenkä ne on suanunna hyvästä iteasta viännettyä nui huonnoo tavaraa. Muistatteko työ ku joskus tul semmone nyhjää tyhjästä mikä ol saman moine, mutta se ol hyvä. Mine ymmärrä tuollasta nuaman viäntämistä nurinisko ja ku puhutaa nii ettei mittää sesevää sua.

      • Naurrettavaa

        Ei voi olla enää säälittävämpää ohjelmaa. Kaamea myötä häpeä koko ohjelman ajan. Miten tälläistä ylipäätään tehdään ja annetaan rahoitusta. Mennään perässä mitä isot edellä (ulkomaiset formaatit) kuitenkaan kunnon ideoitta.


      • liisahoo, normaaliko
        Naurrettavaa kirjoitti:

        Ei voi olla enää säälittävämpää ohjelmaa. Kaamea myötä häpeä koko ohjelman ajan. Miten tälläistä ylipäätään tehdään ja annetaan rahoitusta. Mennään perässä mitä isot edellä (ulkomaiset formaatit) kuitenkaan kunnon ideoitta.

        ja löytää kohteensa! Ei voi muuta kun hekottaa koko ohjelman ajan!


    • tv-katsoja

      Todella huonoa huumoria mtv3 tuottaa. Pilaillaan jo niin vakavilla asioilla että voisivat mennä itseensä. Ei mikään ole enää arvokasta.

      • Hasse H.

        OHJELMA. MITEN TÄLLAISTA VOI ESITTÄÄ??


    • karhunmetsästäjä

      Putous-viihdeohjelma on pohjanoteeraus lajissaan. Ja kaiken lisäksi parhaaseen katseluaikaan.
      Teennäinen ja mitäänsanomaton, ei naurata yhtään.
      Ei missään tapauksessa jatkoa, on niin katsojaa aliarvioiva.

    • Saku 4a

      Pistäkää turpanne tukkoon jotka haukkuvat putousta huonoksi! Se on hyvä ohjelma

    • Saku 4a

      TURPATUKKOON PUTOUS ON HYVÄ!!

    • Saku 4a

      TORTUT KOSTUU! IHANAA SUOMEN KANSA! PARAS OHJELMA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe