Millaiset ova Joki akvaariossa silikonisaumat? näyttävätkö sormella laitetuilta vai ovatko lähempänä saksalaisten akvaarioiden pilkuntarkkaa tekoa? Mietin akvaariota missä mustat silikonit ja ilman pystykehyksiä niin suomessa ei juuri muita vaihtoehtoja ole kuin puutorin altaat ja hinnatkin ovat suhteellisen asialliset. Näissä suomalaisissa kehysakvaarioissa ovat saumat ihan järkyttävät jos listoja ei olisi päällä joten tästä tämä epäilys että miltä näyttää.
Vastaukset 3
- fish KING
No, kaikista parhaan selon saisit kun itse menisit paikan päälle katsomaan, edellyttävätkö tuotteen valmistus kriteerit omat vaatimuksesi.
Yleensä silikoni sauma on mitä se on, jotkut valmistajat jättävät paksumman sauman kuin toiset. kehyksettömät akvaariot ovat yleensä saumoiltaan siistit.- mävaantaas
teipillä rajatut pystysaumat, eli siistit.
listojen alla olevat saumat ovat piilossa, joten niiden ulkonäöllä ei ole merkitystä.
leveät silikonisaumat pitää kauemmin.
- sattuipa
En nyt halua mitenkään tyrmätä, mutta mulle ei o enää merkitystä miltä ne saumat näyttää... Ostin noin 4 v sitten Puutorin akvaariosta 250 litrasen, mustalla silikoonatun akvaarion. Silikoni oli ihan lerppua, akvaario kävi huollossakin heti ensitäytön jälkeen... Käytettiin pitkää vatupassia ja lopuksi vielä kokeiltiin paperiakin akvaarion jalkojen alle, ohjeiden mukaan. No, silikonit repsotti ja aika pian sen ja lasin välissä näkyi harmaata, ts silikoni ei ollut kunnolla kiinni. Nyt sitten molemmista takasaumoista oli tuo pytty auennut, vettä reilusti lattialla. Onneksi oltiin kotona!!! Arvaat varmaan rivien välistä, että nyt tilaamamme akvaario ON eri valmistajalta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4291771- 71818
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38777Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29724- 55711
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht421656- 44645
- 63553
- 88547
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37541