Onkohan karatetreeneissä luvallista ja "dojoetiketin mukaista" käyttää taekwondo-pukua? Siinähän se takki on erilainen, eli pään läpi pujotettava eikä edestä siis kokonaan avoin. Olen aikoinaan harrastanut jonkin aikaa molempia lajeja, ja nyt aloittelemassa karatea uudelleen. Karateasuni on aika heikossa hapessa, TKD-puku sen sijaan lähes uuden veroinen joten käyttäisin mieluusti sitä mikäli se ei herätä pahennusta...:-)
Kelpaako Taekwondo-puku?
Pete..
1
580
Vastaukset
- looleropollero
Karatereeneissä varmasti alkeiskurssilla hyväksytään vielä tuo Taekwondo-puku (valmentajasta riippuen). Uskon kyllä, että valmentaja vaatii oikean puvun viimeistään keltaista vyötä suorittessa (vyökokeessa). Otappas taekwondo-pukusi ensimmäisiin reeneihin, voipa olla että tilaatte puvut yhdessä seuran kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020