PS2/PS3 Rock Band setti neuvoa

Tiedoton1

Kertokaas aivan tietämättömälle neuvoja.
Tollasta otsikon mukaista settiä (Kitara, rummut, mikki) katseltiin, mutta mites siihen noita pelejä/levyjä löytyy?
Siis onko tarjonnassa vain levyjä joissa ulkomaisia kappaleita, vai löytyykö suomenkielisiäkin?
Entä mikä sitten on sings star? Onko niissä levyissä vain laulu mahdollisuus, eli ikäänkuin karaoke toiminto?

Kertokaa myös mahdollista muuta oleellista ko. setistä.

Itse en PS laitteista muista ymmärrä, mutta kun koko perheen "harrasteeksi" katseltiin Bandia, niin hyvät neuvot siis olisi tarpeen.

Kiitos avulijaille:)

1

684

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo nääs

Pelinä toimii GH WT,GH5,GH Metallica ja GH Greatest hits. Mun mielestä paras noista on GHGH. Mutta GHWTkin on hyvä.Siinä esim.Beat it,Living on a prayer,Coldplayn Shiver. Ei kannata ostaa GH5, huonoja kappaleita. Tietenkin myös Rock Band itse. Niistä nyt ainakin on tullut RB,RB2 ja joitain kappalepaketteja. Ei kumminkaan löydy suomenkielisiä biisejä. Sing starissa ei ole muuta mahdollisuutta kuin karaoke. Kun pelaat GH niin saa valita laulutyylin.

Soittimet on ihan hyvät, ainut huono puoli on kitara(ite en ainaakaan tykkää). GH:n kitara on parempi. Helpompi soittaa. Kannattaa ostaa alle viidelläkympillä.

En nyt muuta keksi. Kiva jos autoin. ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      106
      1095
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      137
      804
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      730
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      697
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      30
      674
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      69
      672
    7. 47
      620
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      555
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      541
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      530
    Aihe