Onko kellään kokemuksia kalusteisiin integroitavasta kahviautomaatista, kannattaako ostaa?
Itse olemme katselleet Aegn sekä Mielen kalusteisiin asennettavia automaatteja.
Kahviautomaatti?
8
4593
Vastaukset
- kahvikissa10
olen testannut (Mielellä) ja aivan loistava kone. Suomessa ei kaupoissa myydä niitä nespresso-nappeja, mutta netistähän saa!
varmaan AEG samaa luokkaa, muista että 2tonnia ei ole vielä kallis kun puhutaan KUNNON koneista. Mieleä parempia (muistaakseni sveitsissä tehty) löytyy, mutten tiedä onko kalusteisiin.- uut
kyllä niin halvoilta ettei taida tehdä mitään,olen ajatellut hl 6000---10 000 e.
- oot
uut kirjoitti:
kyllä niin halvoilta ettei taida tehdä mitään,olen ajatellut hl 6000---10 000 e.
muiden nimissä
- Ulkosuometar
Täytyy sanoa että jos integroitava kahvikone maksaa kahdesta tonnista ylöspäin niin... aika monta kertaa kävis sillä summalla Italiassa, missä vielä asun, ryyppäämässä normaalit espressot lähibaarissa... maksaa meinaan 80 senttiä kuppi, maailman paras tsufee.
Mutta jos hillossa löytyy, niin mikä ettei himaankin. - kannattaako
Ulkosuometar kirjoitti:
Täytyy sanoa että jos integroitava kahvikone maksaa kahdesta tonnista ylöspäin niin... aika monta kertaa kävis sillä summalla Italiassa, missä vielä asun, ryyppäämässä normaalit espressot lähibaarissa... maksaa meinaan 80 senttiä kuppi, maailman paras tsufee.
Mutta jos hillossa löytyy, niin mikä ettei himaankin.taloon joutuu ostamaan kaikki kodinkoneet niin ei tuo kahviautomaatin hinta konkurssiin vie. Saa aikasta paljon alennusta kun ostaa kerralla monta konetta, esim. meillä alustavan kyselytarjouksen mukaan, (kodinkoneita yht.9kpl Liesituuletin) jäi kahviautomaatin hinnaksi alle tonni.
- ..............
Ulkosuometar kirjoitti:
Mutta jos hillossa löytyy, niin mikä ettei himaankin.LUE OTSIKKO JA ÄLÄ OLE KATEELLINEN
- fosoo
Kyllä mielen koneella saa hyvää kahvia ja ilman nespressokapseleita, papukoneella saa enemmän makuja, kahveja saa tilattua vaikkapa Ruotsista!
- Ulkosuometar
Ciao,
alkoi minuakin kiinnostaa integroitava kahviautomaatti, vaikka aika kallis onkin. Onko kellään kokemusta, tuleeko sillä asiallisen makuinen espresso? Saako useamman kupin peräjälkeen, ettei boileri ole liian pieni, kuten monissa halvoissa pikkuespressokoneissa.
Meilläkin keittiöremontti tiedossa meinaan, kun muutetaan Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan382915Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272824- 1202288
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281422Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631326- 111236
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121063- 74969
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39912Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13782