Tiukkaa peliä juu

Ei aina auta:(

Aloittelin vasta äskettäin pokerin peluun netissä, aina silloin tällöin jotain turnauksia. Ei vaan aina pysty käsittämään kun kaikki panaa ohi kädellä millä hyvänsä, pelailin betssonilla 50 4 sittari turneeta 4 pelaajaa jäljellä( 3 rahoille) Olin chip liiderinä 5900 merkillä ja ensin saan tasku JJ olen ensimmäinen vuorossa ja laitan mini raisen 1200 (bb600) buttoni ja pieni blindi foldaa bb maksaa floppi 9s 8d 2s bb painaa all in n.1400 maksan ja sillä Ac 10s turn Js river 5s saa värin, seuraava jako olen bb tasku ässillä buttonista lyö all in 2430 no tietysti mielelläni maksoin sen sillä 7h 9h floppi Jh Js 2d turn 4h river Qh toinen runner runner väri, merkkejä jäi vajaa tonni, hermot oli jo mennyt seuraavaan jakoon painoin SB all in 2d 7d :) tulee kaksi maksua potti vajaa 3000, floppi 2s 3d 7h Toinen lyö all in toinen foldaa sillä kädessä A Q ajattelin olevani pelissä taas mukana mutta sitten iski turn Q river Q.. Siis ei vittu voi olla mahdollista Pelasin viikon parin päivän päästä uuden, tuli alku vaiheessa KK käteen kaveri lyö buttonilta otin pelkän maksun floppi 5 10 K kaveri menee all in 77 ja saa run run neloset... Siihen loppu minun pokerini netissä!! Pelkkää kusetusta.

6

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyy kyllä todeta, että JJ:n pelaaminen on haastavaa, mutta silti minireissu?

      Hyvä että lopetit. Tämä foorumi kun on täynnä porukkaa, joka on varma että heitä kusetetaan, ja tunkee silti rahansa kyseiselle saitille. Kovin oudolta tuntuu minusta, mutta kai kukin saa kiksinsä mistä haluaa (esimerkiksi tuon kusetusväitteen esittämisestä). :)

    • Joo-otaas

      Mistä lähtien JJ:llä pelaaminen etupositiosta on ollut tiukkaa pelaamista?

      • Neljällä pelaajalla JJ pelataan positiosta riippumatta... :)

        Mutta miten se pelataan, se onkin hankalampi kysymys.


      • dsdsff
        The_Rat kirjoitti:

        Neljällä pelaajalla JJ pelataan positiosta riippumatta... :)

        Mutta miten se pelataan, se onkin hankalampi kysymys.

        Limppaus re-raisella se pelataan.


      • dsdsff kirjoitti:

        Limppaus re-raisella se pelataan.

        "Limppaus re-raisella se pelataan. "

        Ei noin vaan...

        Korotus, jos puolustusta/hyökkäystä myöhäisestä niin harkinnalla kippaus.
        JJ ei todellakaan ole mikään ihmeellinen käsi edestä.


      • depravo kirjoitti:

        "Limppaus re-raisella se pelataan. "

        Ei noin vaan...

        Korotus, jos puolustusta/hyökkäystä myöhäisestä niin harkinnalla kippaus.
        JJ ei todellakaan ole mikään ihmeellinen käsi edestä.

        Ennen floppia perässä AA, KK, QQ tasoissa AK, AQ, KQ kanssa. Neljällä pelaajalla voi toki laittaa vaikka all-in riideistä ja chippimäärästä toki riippuen. Tai sitten voi kipata, myös edellisistä riippuen.

        Itse ehkä korottaisin "normaalit" ennen floppia. Blindien voittaminen on kivaa, jos sen saa, ja potin hallinta tietysti...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe