Aloittelin vasta äskettäin pokerin peluun netissä, aina silloin tällöin jotain turnauksia. Ei vaan aina pysty käsittämään kun kaikki panaa ohi kädellä millä hyvänsä, pelailin betssonilla 50 4 sittari turneeta 4 pelaajaa jäljellä( 3 rahoille) Olin chip liiderinä 5900 merkillä ja ensin saan tasku JJ olen ensimmäinen vuorossa ja laitan mini raisen 1200 (bb600) buttoni ja pieni blindi foldaa bb maksaa floppi 9s 8d 2s bb painaa all in n.1400 maksan ja sillä Ac 10s turn Js river 5s saa värin, seuraava jako olen bb tasku ässillä buttonista lyö all in 2430 no tietysti mielelläni maksoin sen sillä 7h 9h floppi Jh Js 2d turn 4h river Qh toinen runner runner väri, merkkejä jäi vajaa tonni, hermot oli jo mennyt seuraavaan jakoon painoin SB all in 2d 7d :) tulee kaksi maksua potti vajaa 3000, floppi 2s 3d 7h Toinen lyö all in toinen foldaa sillä kädessä A Q ajattelin olevani pelissä taas mukana mutta sitten iski turn Q river Q.. Siis ei vittu voi olla mahdollista Pelasin viikon parin päivän päästä uuden, tuli alku vaiheessa KK käteen kaveri lyö buttonilta otin pelkän maksun floppi 5 10 K kaveri menee all in 77 ja saa run run neloset... Siihen loppu minun pokerini netissä!! Pelkkää kusetusta.
Tiukkaa peliä juu
6
496
Vastaukset
Täytyy kyllä todeta, että JJ:n pelaaminen on haastavaa, mutta silti minireissu?
Hyvä että lopetit. Tämä foorumi kun on täynnä porukkaa, joka on varma että heitä kusetetaan, ja tunkee silti rahansa kyseiselle saitille. Kovin oudolta tuntuu minusta, mutta kai kukin saa kiksinsä mistä haluaa (esimerkiksi tuon kusetusväitteen esittämisestä). :)- Joo-otaas
Mistä lähtien JJ:llä pelaaminen etupositiosta on ollut tiukkaa pelaamista?
Neljällä pelaajalla JJ pelataan positiosta riippumatta... :)
Mutta miten se pelataan, se onkin hankalampi kysymys.- dsdsff
The_Rat kirjoitti:
Neljällä pelaajalla JJ pelataan positiosta riippumatta... :)
Mutta miten se pelataan, se onkin hankalampi kysymys.Limppaus re-raisella se pelataan.
dsdsff kirjoitti:
Limppaus re-raisella se pelataan.
"Limppaus re-raisella se pelataan. "
Ei noin vaan...
Korotus, jos puolustusta/hyökkäystä myöhäisestä niin harkinnalla kippaus.
JJ ei todellakaan ole mikään ihmeellinen käsi edestä.depravo kirjoitti:
"Limppaus re-raisella se pelataan. "
Ei noin vaan...
Korotus, jos puolustusta/hyökkäystä myöhäisestä niin harkinnalla kippaus.
JJ ei todellakaan ole mikään ihmeellinen käsi edestä.Ennen floppia perässä AA, KK, QQ tasoissa AK, AQ, KQ kanssa. Neljällä pelaajalla voi toki laittaa vaikka all-in riideistä ja chippimäärästä toki riippuen. Tai sitten voi kipata, myös edellisistä riippuen.
Itse ehkä korottaisin "normaalit" ennen floppia. Blindien voittaminen on kivaa, jos sen saa, ja potin hallinta tietysti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082