Terve
Yksinkertainen kysymys johon kuluttajalla on oikeus saada selvä vastaus: paljonko maksaa Kia Sorento dieselin määräaikaishuollot Delta Autossa 150000 km:ään asti ?
Kiitos vastauksesta.
Paljonko maksaa Kia Sorenton
4
309
Vastaukset
- Valitse toinen nimi
Sitä voit kysyä Delta-Autosta. Tämä on suomi24:en autot ja liikenne foorumi ---> KIA
Ja miks käytät delta-autossa sen huollossa? :D - auto-delta
on myös oikeus käyttää omia aivoja ja esittää tällaiset hinta tiedustelut suoraan kyseiseen liikkeeseen.
Aika paljon,nelivetomaasturi jos diesel öljytilavuus 8,2l,on vetopyörästöt molemmissa päissä,päävaihteisto,jakovaihteisto pelkästään liemiä tarttee vaihtaa enempi kuin henkilömalleissa.kaikista näistä se huoltokustannus nousee
- Tyhmyys kunniaan
Jos et omista puhelinta, lähetä sinne kysely sähköpostilla. jos et omista tietokonetta (tänne ainakin pystyit kirjoittamaan) aja sillä sorennollasi lähimpään Deltaan ja kysy huoltojen hinnat. Kylä ne sulle hinnat kertoo. Ei K-kauppakaan julkaise jauhelihan päivän hintaa julkisesti missään, vaan se pitää ihan itse käydä kaupan hyllyllä selvittämässä ja se hintahan siitä sitten kassalla peritään mikä paketin hintalapussa lukee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1203089Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171912730Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina622166Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2471464Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.41454Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät231326Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31181Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3912Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115900Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103883