Hei vaan!
laitoinkin tätä samaa viestiä jo tuonne vauvat- puolellekin mutta laitanpa saman tännekin.. Eli onkohan kenelläkään kotonaan tai kokemusta Philips Baby Bottle Warmer SCF215- laitteesta? Ostin kyseisen härvelin kirppikseltä ja paketista puuttui harmikseni käyttöohjeet kokonaan.. joten voisikohan joku valaista kuinka tätä lämmitintä käytetään? Ajattelin josko lämmitin olisi kätevä esim. yöpullorallissa. Siis kätevämpi kuin mikro?? Onkohan näin? Varaudun pulloralliin, kun esikoisestakin tähän ralliin päädyttiin. Toivon toki että imetys tälläkertaa onnistuisi..
Mutta siis tuon laitteen käyttöohjeet? Tietääkö kukaan?? Pystyykö minua kukaan avittamaan vai jääkö heräteostokseni kaappiin kun en osaa vehjettä käyttää.. Googlaamalla löysin vaan Philipsin Avent- sarjan käyttöohjeita, tämä ostamani keltavalkoinen lämmitin varmastikin vanhempaa mallia..
Kiitän jo etukäteen jos joku minua auttaa.
Philips Baby Bottle Warmer- käyttö?
5
2127
Vastaukset
- ..........!!
kannata edes käyttää.Itse ostimme sen avent pullonlämmittimen ja ihan turha laite on joten käyttämättömäksi jäi ja nyt lojuu kaapissa vain.Suosittelen mikroa käyttämään,ensinnäkin sen pullon lämmittimen ohjeen mukaan lämmitettiin maito ja kesti jopa 2min lämmitys ja loppujen lopuksi maito oli tuli kuumaa joten ihan turha laite kun mikrolla lämmittää muutamassa sekunnissa maidon sopivaksi.
- .................!!
Paisti että meillä ei oo philips merkkinen vaan joku muu joka maksoi 70€ et voi olla senkin takia hidas paska.
- WaterMilk
En voi puhua kokemuksesta, kun oma napero vielä mahassa kasvaa, mutta näin minun kaverini kertoi tekevänsä. Siis parempi vaihtoehto mikrolle:
vesi lämmitetään vedenkeittimellä ja laitetaan sitten tuttipullo kulhoon missä on lämmintä vettä. Siinä ajassa, kun vaipan vaihtaa niin on jo lämmintä maitoa pullossa :)
Rintamaitoa ei käsittääkseni edes saisi mikrossa lämmittää.
Saa korjata jos tämä on ihan väärää infoa :)- Kirppismamma
NaNia pullossa lämmittäisinkin, jos siis imetys ei (taaskaan) ota onnistuakseen.. Mikrossa lämmittäminen tuttua puuhaa, ainoa vaan, että sillä tulee helposti liian kuumaa tai liian haaleaa maitoa ja on ärsyttävää, kun ei oikein osaa koskaan arvioida oikeaa aikaa mikrossa. Siksi siis ostin kirppikseltä tuon pullonlämmittimen. Kuvittelin josko olisi kätevä... Noh, taitaa jäädä käyttämättä kyseinen härveli, kun tosiaan käyttöohjeet puuttuu ja kukaan ei harmikseni täälläkään osaa minulle käyttöohjeita antaa.. höh! Hölmö minä, kun en tarkistanut éttä ohjeet olisivat mukana..
- WaterMilk
Kirppismamma kirjoitti:
NaNia pullossa lämmittäisinkin, jos siis imetys ei (taaskaan) ota onnistuakseen.. Mikrossa lämmittäminen tuttua puuhaa, ainoa vaan, että sillä tulee helposti liian kuumaa tai liian haaleaa maitoa ja on ärsyttävää, kun ei oikein osaa koskaan arvioida oikeaa aikaa mikrossa. Siksi siis ostin kirppikseltä tuon pullonlämmittimen. Kuvittelin josko olisi kätevä... Noh, taitaa jäädä käyttämättä kyseinen härveli, kun tosiaan käyttöohjeet puuttuu ja kukaan ei harmikseni täälläkään osaa minulle käyttöohjeita antaa.. höh! Hölmö minä, kun en tarkistanut éttä ohjeet olisivat mukana..
Anteeksi en hoksannu edes etsiä niitä ohjeita, selitin vaan kaverinkeinoja. Tässä linkit minkä takaa löytyy ohjeet:
Tuotesivut. Ohje löytyy alareunasta -Ladattavat tiedostot ->Klikkaa näytä kaikki
http://www.consumer.philips.com/c/avent-vauva-ruokinnan-valmistelu/scf215_86/prd/fi/
Suora linkki ohjeeseen, jos toimii
http://www.p4c.philips.com/files/s/scf215_86/scf215_86_dfu_fin.pdf
Voi olla kyllä tosi hyvä ja just se lämpötila sitten olis oikea :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2264359Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702817Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942463- 472383
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431667Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5561419- 781349
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961344- 571340
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1261226