Haluaisin muutamiin kysymyksiin vastauksia niiltä joilla on (ollut) kokemuksia kaurismiehestätai jos tätä palstaa selailee itse kaurismiehet niin hyvä, voisivat vastata.
1. Ihastuuko kaurismiehet helposti vai viekö ihastuminen aikaansa? Jos ei helposti ihastu niin tuleeko tunteet myöhemmin pintaan, vai unohtaako hän jos ei suurempia tunteita ole toista kohtaan?
2. Onko kaurismiehet suhteen alussa epävarmoja vai varmoja siitä mitä haluavat?
3. Sanovatko kaurismiehet oman mielipiteensä helposti jostakin asiasta vai pitävätkö asian vain sisällään?
4. Ovatko kaurismiehet negatiivisia, ajattelee asioista heti alussa negatiivisesti, ei positiivisesti lainkaan?
5. Ovatko kaurismiehet rehellisiä, luotettavia ja uskollisia kumppaneita?
Kaurismiehet
5
3680
Vastaukset
- vanha kauris pukki
ihastuu jos kohde on se oikea
täysin varmoja muuta katsoo kärsivälliseti mitä on tarjolla
oman mielipiteen sanominen saatta vähän viipyä
ikunen pessimisti ei pety koskaan
jos olet luottamuksen arvoinen olet löytänyt kiinto kallion - KaurisMan
Kaurismiehet eivät ihastu helposti, mutta ihastuvat valitettavasti, mutta jos ovat varattuja, ovat uskollisia eivätkä lähde ihastusten perään. Kauris ajattelee loppupeleissä realistisesti ja ovat alkuperäiselle kumppanille uskollisia.
Jos kauris on vapaa ja oikeasti ihastunut, sen kyllä huomaa. Eivät ihastu helposti, mutta ihastuvat aikaa myöten eivätkä silloin ole epävarmoja asiasta eivätkä ole myöskään negatiivisia jos olosuhteet ovat myötämieliset.- rapu rallaa
Nyt kyllä pudotan kauris miehet pivilinnoista uskollisuuden suhteen. Itse erosin kesällä kauris miehestä pitkän liiton jälkeen. Klassinen tarina. Mies petti. Ja asia tuli tietooni melko karmealla tavalla, shokissa olin pitkään. Itse olen ollut aina uskollinen ja taatusti luottamuksen arvoinen, että minua tapahtuneesta ei voi syyttää. Niinpä mies meni ihastuksensa perään. Tai laitoin menemään!!! Luottamuksen kun voi menettää vain kerran. - Ja muuten itse olin aina kauris miestä myös uskollisena ja luotettavana pitänyt, mutta en enää. Patologínen valehtelija!
- Är den så?
rapu rallaa kirjoitti:
Nyt kyllä pudotan kauris miehet pivilinnoista uskollisuuden suhteen. Itse erosin kesällä kauris miehestä pitkän liiton jälkeen. Klassinen tarina. Mies petti. Ja asia tuli tietooni melko karmealla tavalla, shokissa olin pitkään. Itse olen ollut aina uskollinen ja taatusti luottamuksen arvoinen, että minua tapahtuneesta ei voi syyttää. Niinpä mies meni ihastuksensa perään. Tai laitoin menemään!!! Luottamuksen kun voi menettää vain kerran. - Ja muuten itse olin aina kauris miestä myös uskollisena ja luotettavana pitänyt, mutta en enää. Patologínen valehtelija!
Tuli tykö ryminällä, lähti yhtä nopeasti. Mitäs siihen sanotte?
1. Ihastuminen on helppoa ja nopeaa. Voi tapahtua niin kassajonossa kuin liikennevaloissakin. Eri asia on, saako ihastuksen kohde ikinä tietää asiasta. Pelimieskauris käy suoraan asiaan, ujompi riutuu vuosikausia. Hymyile kauniisti ja kohtele kiltisti, jos vastakaikua toivot.
2. Tietää kyllä täsmälleen mitä haluaa ja saa kanssa. Tai haluaisi, jos vain uskoisi olevan mahkuja, mutta kun ei kumminkaan ole niin ilman jää.
3. Mielipiteet ovat selkeät ja absoluuttisen varmat. Kaikkien mielipiteiden kertominen kaikille ei kuitenkaan ole viisasta, joten jotain salaisuuksia on aina. Jos et osaa pitää luottamuksellisia asioita omana tietonasi, ei sinulle kohta kerrota kuin kuin kellonaika ja kengännumero. Toisaalta, absoluuttisen luotettavalle ihmiselle voidaan kertoa enemmän, kuin hän haluaisi kuulla. Joskus voidaan arkoja asioita kertoa myös testimielessä. Luotettava kumppani pitää mehevätkin juorunaiheet salassa.
4. Kun yhdistetään negatiivinen ja positiivinen, on tuloksena jännite, joka pitää ihmissuhteen käynnissä. Jos jännitettä on liikaa, jotain kärähtää aivan varmasti. Ilman jännitettä ei tapahdu mitään.
5. Pelimieskauris tekee epäluotettavuudesta taidetta. Muiden kauriiden luotettavuus saattaa mennä naurettavuuksiin saakka. Saattavat olla luotettavia ihmisille, joilla ei ole pienintäkään aikomusta olla itse luotettavia. Vakuutussopimuksissahan luvataan maksaa se ja se summa, paitsi sodan, luonnonkatastrofin, kapinan, terroriteon tai muun ylivoimaisen esteen sattuessa. No, hyvä kauris katsoo olevansa velvoitettu noudattamaan sopimusta jopa mahdottomissa olosuhteissa.
Toivottavasti tästä oli apua. Älä kuitenkaan unohda, että kaikki ovat yksilöitä ja sekä Jeesus että Stalin olivat kauriita. Joka tapauksessa, hyvä kauris on ravulle loistovalinta. Ota mieluummin joku ujohko, sillä pelimiehestä ei ole kuin harmia. Pelimies käy lähinnä satunnaiseen laatuseksiin, ei perheen perustamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817597
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883539- 592444
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701568Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3741504Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201396- 571383
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038