Lämpimät talvikengät?

joosepp

Ehkä pilkkimiehet tietää, mitkä olisivat extralämpimät talvikengät. Vinkkejä?

7

1971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilkkillä

      Huopavuoratut kumisaappaat. Oleellista että ne ovat tarpeeksi suuret jotta niihin mahtuu kunnon villasukat ja pohjalliset. Merkkejä: Treton ja Nokia.

      • tallukkaat

        Itse käytän eka kertaa tänä talvena yli 20 asteisessa pakkasessa pyöräillessä COLUMBIA vaelluskenkiä. Muuten ovat yllättävän lämpöiset. Sinne mahtuu kahdet villaiset sukat (ohuet) . Eli kerrokset ovat pakkasella poikaa. Tilaa pitää olla varpaille kengässä. Lampaanvillapohjalliset lisäävät lämpimyyttä.


      • pargano
        tallukkaat kirjoitti:

        Itse käytän eka kertaa tänä talvena yli 20 asteisessa pakkasessa pyöräillessä COLUMBIA vaelluskenkiä. Muuten ovat yllättävän lämpöiset. Sinne mahtuu kahdet villaiset sukat (ohuet) . Eli kerrokset ovat pakkasella poikaa. Tilaa pitää olla varpaille kengässä. Lampaanvillapohjalliset lisäävät lämpimyyttä.

        On minun valinta väheksymättä yhtään huopakumisaappaita mutta mutta minä arvostan talvikkaan lestiä joka on kuin minun jalkaan tehty se tukee jalkaa pitemilläkin pilkki retkillä.
        Ja nastoitus on poikaa jalkojen väsyminen on monesti vain lipsumisesta kiinni.
        SIEVILLÄ JA JALAKSELLKIN on hyviä vaihtoehtoja pääsäntöisesti kannattaa suosia suomalaista


    • pil.killinen

      Eihän pilkkikengissä ole ylikäynyttä Power Boots saappaista jos halua pitää varpaat lämpimänä.
      Jäljitelmiä on pilvin pimein,niissä pohjan pito on huonompi kenkä kestää mainoksen mukaan -30 todennäköisesti varpaat ei.
      Ollen powereilla tallannut kohta kymmenen vuotta ja edelleen toimivat.
      Kenkien kuivaus ja huolto ovat tärkeitä näissä kengissä missä on kiinteä vuori .
      Pelkkää hyvää sanottavaa hinnaltaan kyllä kalliit mutta ainahan se laatu maksaa.

      • MukkiBootti

        MUCKBOOT, joku sport pro tai jotakin.hintaa n.90€

        On lämpimät, eikä tarvitse villasukaa jos edes pikkuisenkin kävelee. Saapas on ollut takavuosina testivoittaja, mutta en muista nyt sitte että mikäs se testi nyt oli...

        Ostin tuollaiset hirvimetsälle mutta syksyyn nuo on liian kuumat jos pitää kävellä. Näin pakkasella aivan mahtavat. Tämä melkein pitää itse kokeilla ennenkuin sen uskoo.

        Kengässä on korkea neopreeni varsi. Pikkusen köppääsen näköinen mutta lämmin se on.


    • Teja

      Kauniit ja lämpimät talvikengät.
      Kauppa : Huopikkaat , Huopakengät , Huopatossut:
      www.primawool.com

    • Puucuöxöxjöxjx

      Ugh!
      Ääneni annan Parkanon nahkasaappaille eli talvikkaille.
      Mukava jalassa; todella lämpimät, hyvät kävellä, sopiva lesti leveäänkin räpylään, hiihtorandi natositeisiin, lumilukko varressa, kokonahkaa.

      Ekat kerrat kävellessä pikkupakkasilla jalat hikoili(ei silti palellu), lieneeko nahan pinnassa joku kalvo? Mutta muutaman kerran jälkeen se loppui.

      Välillä muistakaa rasvata nahkakenkiänne, siis kaikkea nahkaa!
      Valjasrasvaa saa edullisesti. Ja sen mehiläisvaha tuoksuukin hyvälle.
      Simppeli homma.

      Niitä talvikkaita on muuten montaa eri mallia, topmanin nettisivuilta löytyy.
      Ärsytti vaan niitä hankittaessa kun ei meinannut löytyä mistään.
      Jotain mallia oli erään isomman kaupungin liikkeissä kun ne haravoin läpi, muttei etsimääni. Netistä tilasin lopulta Hämeenlinnasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe