Antakaapa lisää vinkkejä, tässä omia mielipiteitäni lihatiskinäkökulmasta:
Pataässä: välitön, viinanjuonti yhdistää ikäryhmiä ja tulotasoja, miinuksena motoristit ym. pahikset
Kalle: paljon väkeä, paljon kävelijöitä matkalla johonkin mutta vaikea yhdyttää ketään sanailuun
Zetor: sopivan sokkeloinen ja välitön mutta väki keskimäärin fyysisesti kulahtanutta ja rumaa
Hamlet: Oli joskus hyvä, käykö siellä enää kukaan?
Lady Moon: sopivan sokkeloinen, homoenemmistöisyys vie chaanssit ehkä peräti 100%
lihatiski helsingissä?
6
5064
Vastaukset
- Menikö vääärin
Stoyrwille: Tanssia, kivan näköisiä naisia, joiden kanssa saa juttua aikaiseksi ja muutakin mitä kolme sanaa aikaisemman sanan loppuosan yksikkömuoto kertoo. Rento ja hyvä paikka musiikin ja hyvien juomien parissa viihtyvälle sinkulle tai pariskunnalle. Porukkaa suomalaisista ulkomaalaisiin turisteihin pukeutuminen ihmisillä rennon muodikasta
- Karjala-Karhu
Zetor on kyllä out.
Sir Eino on aika kova mesta ja ehäpä myös lihatiskin makuakin on - valmiiksi pakattu
Karjala-Karhu kirjoitti:
Zetor on kyllä out.
Sir Eino on aika kova mesta ja ehäpä myös lihatiskin makuakin onlöytyy perinteinen lihatiski, harvemmin kyllä ostan sieltä mitään, joskus kalatiskiltä silakoita tai muikkuja.
- 39v
Storyville: Kyllä, toimii lihatiskinä koska sokkeloinen ja asiakkaina muitakin kuin
turpeita töölöläisiä, eikä heissäkään vikaa. Riskinä se että joskus koko
asiakaskunnalla on toinen jalka haudassa.
Sir Eino: Hyvä kiertomesta, tiski keskellä. Haasteena se että 85% asiakkaista miesduuniporukoita.
Siideripakoinen vapaa-aika tyypillisesti näkyy paikan elsojen naamoista. - flaksi kävi
Kallessa mulla on muutaman kerran käynyt hyvä flaksi, eli aina kun olen itse ollut seuraa vaille niin Kallesta sitä on löytynyt.
- jeejeejee!
Helpoin lihatiski löytyy kyllä Ratakadulta: SOHO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841