ajattelin maalata auton ovissa olevat MUOVIlistat, pysyykö siinä autoihin tarkoitettu spray maali vai onko jotain muita ehdotuksia miten saisin sen korin väriseksi?
Muoviosien maalaaminen
4
4862
Vastaukset
- dcsdcsdc
Ei pysy,kokeile alle muovipohja maalia,mut tuskin sittenkään.
- minä vaan
Helpommalla ja luultavasti halvemmalla pääset kun viet osat kunnon maalarille. Ne lisäävät omat aineesa muoviin niin pysyy kiinni kunnolla eikä lohkeile
- jes
Mä oon ainaki maalannu auton ovet sisältäpäin spray maalilla ja on pysyny...
Kantsii ostaa kunnon värit autoliikkeestä, eikä mitään marketin halppis paskoja! karhennat esim 800 paperilla muovin ja sitten muovitartunta pohjamaali muista hyvä puhdistus aine on tärkeä ennen maalausta esim silikonin irroitus aine ym löytyy erillaisa,mut jos haluat muutenki oppia itte nii teet ite ,juu tota kyl jotku maalarit ottaa aikahyvin silti listoista ym muista pikku osien maalauksista..ja kunnon maalia kannattaa käyttää tottakai :)motip purkki maalit on ollu aina ihan ok :)hinta ja laatusuhde
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812