Auttakaa!! Ystäväni täyttää 30 vuotta ja lupauduin järjestämään ohjelmaa sinne..
Hyviä ideoita kaipailen, kun nyt lyö ihan tyhjää..
Kiitos ideoistanne jo valmiiksi :) !!
Ohjelmaa aikuisten synttäreille??!!
5
2896
Vastaukset
- sissuli
eli uudelleen kaverin lapsuuden tai lapsuskuvat, vieraat kertokoon,mitä mieleen tulee. Tietovisa kaverista. Jonkun laulun/musiikin pohjalta hänelle läheisesti liittyen sanoitatte ja laulatte, viimeisin on aina tominut
- Myötähäpeä.
Miksi edes lupauduit järjestämään ohjelmaa, jos et itse mitään keksi? Kerrotko jälkeenpäin että tosiystävänä "lainasit" (lue: varastit) vain muiden ideoita? Halusit päästä helpolla, etkä nähdä kunnolla vaivaa hänen juhlapäivänsä kunniaksi. Onneksi kaltaisiasi "ystäviä" ei ole montaa.
- Jos asian osaa
Itse ainakin etsin netistä paljon eri ohjelmaa ja teen niistä omanlaisen. Suora kopiointi on tylsää, mutta kun itse muuttaa sitä omanlaisekseen niin ideat toimivat loistavasti. Varmaan ne lapsetkin itse aina pullonpyörityksen keksii.. koskaan kukaan kuullutkaa.. mikäs se semmoinen olikaan..?
- mymmeli123
ainakin yksi kiva leikki oli vanha kunnon lasten leikki. Eli tietty määrä osanottajia leikkiin ja tuoleja yksi vähemmän kuin osanottajia. Tuolit ympyränmuotoisesti niin, että istuinosa on ulospäin. Musiikki soimaan ja osallistujat kiertävät jonossa tuoleja ympäri, musiikki loppuu ja kaikki koittavat löytää istumapaikan..yksi jää tietty ilman. Osanottajat vähenevät ja samoin tuolit. Lopuksi kaksi kilpailijaa taistelee yhdestä tuolista. Samaa voi soveltaa niin, että tuolit vähenevät joka kerralla, mutta osallistujat eivät putoa..eli he joutuvat istumaan jonkun syliin aina..
Sit on tällasia, et pareittain, toisella silmät sodittuna ja näkevälle ripustetaan pyykkipoikia vaatteisiin joka puolelle. Silmät sidottuna oleva joutuu kopeloimaan kaikki pyykkipojat parinsa vaatteista. Nopeiten kaikki pyykkipojat löytänyt voittaa. Ja parista kumpikaan ei itse laita pyykkipoikia vaan leikinjohtaja laittaa ne. - Aloittaja
Kiitos teille asiallisista vastauksistanne ja hyvistä vinkeistä. Näillä pääsen jo hyvään alkuun ja eiköhän tästä hyvä tule. Hyvää talven alkua teille :) !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764