Ohjelmaa aikuisten synttäreille??!!

--Nasu--

Auttakaa!! Ystäväni täyttää 30 vuotta ja lupauduin järjestämään ohjelmaa sinne..
Hyviä ideoita kaipailen, kun nyt lyö ihan tyhjää..
Kiitos ideoistanne jo valmiiksi :) !!

5

3185

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sissuli

eli uudelleen kaverin lapsuuden tai lapsuskuvat, vieraat kertokoon,mitä mieleen tulee. Tietovisa kaverista. Jonkun laulun/musiikin pohjalta hänelle läheisesti liittyen sanoitatte ja laulatte, viimeisin on aina tominut

• Myötähäpeä.

Miksi edes lupauduit järjestämään ohjelmaa, jos et itse mitään keksi? Kerrotko jälkeenpäin että tosiystävänä "lainasit" (lue: varastit) vain muiden ideoita? Halusit päästä helpolla, etkä nähdä kunnolla vaivaa hänen juhlapäivänsä kunniaksi. Onneksi kaltaisiasi "ystäviä" ei ole montaa.

• Jos asian osaa

Itse ainakin etsin netistä paljon eri ohjelmaa ja teen niistä omanlaisen. Suora kopiointi on tylsää, mutta kun itse muuttaa sitä omanlaisekseen niin ideat toimivat loistavasti. Varmaan ne lapsetkin itse aina pullonpyörityksen keksii.. koskaan kukaan kuullutkaa.. mikäs se semmoinen olikaan..?

• mymmeli123

ainakin yksi kiva leikki oli vanha kunnon lasten leikki. Eli tietty määrä osanottajia leikkiin ja tuoleja yksi vähemmän kuin osanottajia. Tuolit ympyränmuotoisesti niin, että istuinosa on ulospäin. Musiikki soimaan ja osallistujat kiertävät jonossa tuoleja ympäri, musiikki loppuu ja kaikki koittavat löytää istumapaikan..yksi jää tietty ilman. Osanottajat vähenevät ja samoin tuolit. Lopuksi kaksi kilpailijaa taistelee yhdestä tuolista. Samaa voi soveltaa niin, että tuolit vähenevät joka kerralla, mutta osallistujat eivät putoa..eli he joutuvat istumaan jonkun syliin aina..

Sit on tällasia, et pareittain, toisella silmät sodittuna ja näkevälle ripustetaan pyykkipoikia vaatteisiin joka puolelle. Silmät sidottuna oleva joutuu kopeloimaan kaikki pyykkipojat parinsa vaatteista. Nopeiten kaikki pyykkipojat löytänyt voittaa. Ja parista kumpikaan ei itse laita pyykkipoikia vaan leikinjohtaja laittaa ne.

• Aloittaja

Kiitos teille asiallisista vastauksistanne ja hyvistä vinkeistä. Näillä pääsen jo hyvään alkuun ja eiköhän tästä hyvä tule. Hyvää talven alkua teille :) !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1289
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      75
      1093
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      967
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      793
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      757
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      81
      698
    7. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      693
    8. IS Viikonloppu 25.-26.7.2026

Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin
      Sanaristikot
      68
      636
    9. 28
      635
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      47
      621
    Aihe