Eli nyt olis etsinnässä jokin erittäin hyvä tapa tai kirja millä pääsisi alkuun englanninkielen opiskelussa.
Oon hetki sit valmistunu Merkonomin tutkinnosta, mutta englantini on TODELLA huono. En osaa kun jotkut 3-6 luokan asiat vain :D eli en kunnolla edes kielioppia. Neuvoja kaivattaisiin nyt, pitäis saada kielitaito kuntoon et pääsis yhteen palvelualan työpaikkaan töihin. Onko kirjaehdotuksia? Tai hyviä tapoja millä helpoiten oppii? Kiitoksia kaikille jo! Olisin todella tyytyväinen kun saisin vastauksia...
Englanninkielen opiskelu
1
677
Vastaukset 1
- Tea777
Kannattaa jatkaa siitä mihin oma taito on jäänyt. Lukion Englannin kirjat voi olla kalliita hankkia, mutta varmasti palkitsevia. Jokaisesa kirjassa on nykyään CD opetusta tukemaan, ja ne voi muutenkin opiskella itsenäisesti.
Tietesty kaikista halvoin tapa olisi seurata englannin kielistä mediaa, tai katsoa leffoja ja opiskelle sanat sekä kielioppi hyvin. Vielä parempi, jos saisi muiden ihmisten kanssa keskustella englanniksi. =D Hyvä keino on esim. hankkia englanninkielisiä kirjekavereitä netistä, ( googlestä löytyy) ja käyttää laajaa sanavarastoa.
Good luck with your English studies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..8684Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557