Sattuuko kukaan muu täällä lueskeleva lukemaan Yöjuttu-lehtiä ja mitä mieltä on niistä?
Niitä missä John Sinclair on pääosassa.
Yöjuttu-lehdet
16
4781
Vastaukset
- Kalmo
Yöjutut olivat Jerry Cottonin ja Alistair McLeanin romaanien ohella minulle erittäin kova juttu kypsässä teini-iässä. Ostin muutaman numeron taannoin ja niiden lukeminen on edelleen hauskaa, nyt nostalgisessa mielessä.
Aika kliseisestä kauhusaippuastahan siinä kuitenkin pohjimmiltaan on kyse. Viatonta huttua, ei sen kummempaa.
Suosikki yöjuttutarinoitani ovat Veriurut, Coletten giljotiini ja Viiltäjä-Jack-tarinat. - börje
juu... joskus pentuna ostin divarista niitä john sinclair pokkareita... taispa mennä yöunetkin yhtä lukiessa.
- Kara
Minä oon ostanu nyt Yöjuttuja kirpparilta ja olen ihan hulluna niihin. Yöunia en ole sentäs menettänyt mutta lähellä on ollut ;)
- olio
Multa puuttuu kokoelmista enää 9 lehteä.
- Kara
olio kirjoitti:
Multa puuttuu kokoelmista enää 9 lehteä.
voi sua onnellista. Ostin kaikki mitä siel kirpparil oli mut nekin oli vuosilt 88-90 ja sit siel oli pokkareit hieman aikaisemmal ajalt. Olis upee saada ne kaikki mut en mä usko et divaris niitä on.
- voep ollahhi
Kara kirjoitti:
voi sua onnellista. Ostin kaikki mitä siel kirpparil oli mut nekin oli vuosilt 88-90 ja sit siel oli pokkareit hieman aikaisemmal ajalt. Olis upee saada ne kaikki mut en mä usko et divaris niitä on.
Täytyy käydä vanhempien varastossa kun pentuna tilasin lehdet numerosta 1 lähtien, toivottavasti vielä löytyvät...
- KriKo
Kara kirjoitti:
Jos vielä kiinnostaa olis tarjolla v.82-90 yöjuttuja.puh 0400 693571
- Yöfani
Jep, olen lukenu niitä eka numerosta lähtien ,o)
- Viikinky
Omistin joskus aikoinaan jokaikisen numeron, mukaanlukien myös pokkarit yms kaikenlaista saksasta hankittua sälää, sitten myin kaiken divariin ja ostin käsipainot...
- Karspa
Olisiko kellään enää myytävänä niitä? Siis Yöjuttu-lehtiä? Jos on niin olisin kiinnostunut ostamaan niitä sopuhinnalla. Jos jollain niitä tosiaan vielä on ja olis halukas myymään niitä niin soittakaa mulle numeroon 041-7818 541.
- diskonatsi
Kannattaa katsella antikvariaateista. Olen niissä joskus nähnyt, yleensä samassa laarissa Finnwestien ja Cottoneitten kanssa.
- Pappa1969
Hei! Tietääkö joku löytyykö noita yöjuttuja, finnwest ynm. Epub, pdf tai txt formaateissa?
Pistäisittekö linkkejä?
Ne joilla on noita voisitteko scannata niitä? Vai onko laitonta?
Kirjastoista ei tunnu löytyvän näitä taide paukkuja :) antikvariaatteja ei ole lähellä ja ei olisi aikaa ravata niissä...Mulla on kans tosi iso kokoelma kun vuosien varrella tuli keräiltyä aina kun kirppiksiltä ja antikvariaateista näitä löytyi. Multa puuttuu arviolta enää tusinan verran lehtiä. Mulla oli mielessä digitoida näitä mutta en tiedä miten se käytänössä onnistuu helpoiten. Pitäisi varmaan hankkia softa joka kykenee poimimaan kuvasta tekstiä skannauksessa. Mielessä on ollut myös koko kokoelman myyminenkin :)
- Anonyymi
Muistan vieläkin, kun vuonna -83 luin (12v) Kuoleman linnun kesälomalla ollessani ja pelkäsin ihan tosissani. 😳 Liekö enää tänä päivänä pelottaisi noin paljoa, mutta olisi kiva testata ja lukea se uudestaan. 😁
- Anonyymi
Oon itse 48v. ja ensikosketukseni Yöjuttuun oli Yöjuttu 3/1985: Henkien hauta. Se teki jotenkin sitten sikäli syvän vaikutuksen, että tilasin lehden. Yöjuttu tosin lakkasi yhtäkkiä tulemasta joskus syksyllä -92 / keväällä -93. Sitä ennenhän sen ulkoasu muuttui myös isoksi ja tuli niitä pokkareitakin, joita en tosin ostanut. Ilmestyminen siis Suomessa lehtenä lakkasi. Olisihan siitä nyt voinut tilaajillekin jotain ilmoittaa ja syy miksi.
No niin. Tässähän se vastaus tuleekin. Yöjuttu-Klubikin oli joskus.
https://yojuttuklubi.blogspot.com/2022/
Olin myös innokas Jerry Cotton-fani :)
- Anonyymi
Kannattaa sitten huomata, että nämä eivät liity mitenkään Yöjuttu-tv-sarjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst18811113Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i484522Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58694208Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1993688PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1023504Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1003363Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.732000Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161345Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1561050Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun2781005