Sattuuko kukaan muu täällä lueskeleva lukemaan Yöjuttu-lehtiä ja mitä mieltä on niistä?
Niitä missä John Sinclair on pääosassa.
Yöjuttu-lehdet
16
4905
Vastaukset
- Kalmo
Yöjutut olivat Jerry Cottonin ja Alistair McLeanin romaanien ohella minulle erittäin kova juttu kypsässä teini-iässä. Ostin muutaman numeron taannoin ja niiden lukeminen on edelleen hauskaa, nyt nostalgisessa mielessä.
Aika kliseisestä kauhusaippuastahan siinä kuitenkin pohjimmiltaan on kyse. Viatonta huttua, ei sen kummempaa.
Suosikki yöjuttutarinoitani ovat Veriurut, Coletten giljotiini ja Viiltäjä-Jack-tarinat. - börje
juu... joskus pentuna ostin divarista niitä john sinclair pokkareita... taispa mennä yöunetkin yhtä lukiessa.
- Kara
Minä oon ostanu nyt Yöjuttuja kirpparilta ja olen ihan hulluna niihin. Yöunia en ole sentäs menettänyt mutta lähellä on ollut ;)
- olio
Multa puuttuu kokoelmista enää 9 lehteä.
- Kara
olio kirjoitti:
Multa puuttuu kokoelmista enää 9 lehteä.
voi sua onnellista. Ostin kaikki mitä siel kirpparil oli mut nekin oli vuosilt 88-90 ja sit siel oli pokkareit hieman aikaisemmal ajalt. Olis upee saada ne kaikki mut en mä usko et divaris niitä on.
- voep ollahhi
Kara kirjoitti:
voi sua onnellista. Ostin kaikki mitä siel kirpparil oli mut nekin oli vuosilt 88-90 ja sit siel oli pokkareit hieman aikaisemmal ajalt. Olis upee saada ne kaikki mut en mä usko et divaris niitä on.
Täytyy käydä vanhempien varastossa kun pentuna tilasin lehdet numerosta 1 lähtien, toivottavasti vielä löytyvät...
- KriKo
Kara kirjoitti:
Jos vielä kiinnostaa olis tarjolla v.82-90 yöjuttuja.puh 0400 693571
- Yöfani
Jep, olen lukenu niitä eka numerosta lähtien ,o)
- Viikinky
Omistin joskus aikoinaan jokaikisen numeron, mukaanlukien myös pokkarit yms kaikenlaista saksasta hankittua sälää, sitten myin kaiken divariin ja ostin käsipainot...
- Karspa
Olisiko kellään enää myytävänä niitä? Siis Yöjuttu-lehtiä? Jos on niin olisin kiinnostunut ostamaan niitä sopuhinnalla. Jos jollain niitä tosiaan vielä on ja olis halukas myymään niitä niin soittakaa mulle numeroon 041-7818 541.
- diskonatsi
Kannattaa katsella antikvariaateista. Olen niissä joskus nähnyt, yleensä samassa laarissa Finnwestien ja Cottoneitten kanssa.
- Pappa1969
Hei! Tietääkö joku löytyykö noita yöjuttuja, finnwest ynm. Epub, pdf tai txt formaateissa?
Pistäisittekö linkkejä?
Ne joilla on noita voisitteko scannata niitä? Vai onko laitonta?
Kirjastoista ei tunnu löytyvän näitä taide paukkuja :) antikvariaatteja ei ole lähellä ja ei olisi aikaa ravata niissä...Mulla on kans tosi iso kokoelma kun vuosien varrella tuli keräiltyä aina kun kirppiksiltä ja antikvariaateista näitä löytyi. Multa puuttuu arviolta enää tusinan verran lehtiä. Mulla oli mielessä digitoida näitä mutta en tiedä miten se käytänössä onnistuu helpoiten. Pitäisi varmaan hankkia softa joka kykenee poimimaan kuvasta tekstiä skannauksessa. Mielessä on ollut myös koko kokoelman myyminenkin :)
- Anonyymi
Muistan vieläkin, kun vuonna -83 luin (12v) Kuoleman linnun kesälomalla ollessani ja pelkäsin ihan tosissani. 😳 Liekö enää tänä päivänä pelottaisi noin paljoa, mutta olisi kiva testata ja lukea se uudestaan. 😁
- Anonyymi
Oon itse 48v. ja ensikosketukseni Yöjuttuun oli Yöjuttu 3/1985: Henkien hauta. Se teki jotenkin sitten sikäli syvän vaikutuksen, että tilasin lehden. Yöjuttu tosin lakkasi yhtäkkiä tulemasta joskus syksyllä -92 / keväällä -93. Sitä ennenhän sen ulkoasu muuttui myös isoksi ja tuli niitä pokkareitakin, joita en tosin ostanut. Ilmestyminen siis Suomessa lehtenä lakkasi. Olisihan siitä nyt voinut tilaajillekin jotain ilmoittaa ja syy miksi.
No niin. Tässähän se vastaus tuleekin. Yöjuttu-Klubikin oli joskus.
https://yojuttuklubi.blogspot.com/2022/
Olin myös innokas Jerry Cotton-fani :)
- Anonyymi
Kannattaa sitten huomata, että nämä eivät liity mitenkään Yöjuttu-tv-sarjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse3167374Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r695205Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1014544Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli174352Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos1134126Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s513900Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1543780Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan743687Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava293576SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha833413