et mitähän vitun järkee nois paffin 100 000€ turnauksissa on?Siis siinä milessä et sinne voittaa jonkun lipun mistä mielummin ottais sen vitun 150€ suoraan vain itselleen kun eiköhän jokainen sen tiedä että ne siinä voittaa jotka sinne sisälle maksaa itsensä.Vittu mitä kusetusta toikin...hohhoijjaaaa
Ei kyllä snaijaa
jepajeeeeeejee
3
484
Vastaukset
- Perde1
Itse aina runkkaan ennen turnausta niin ei sitten jaksa vittuuntua niin suuresti pudottuaan jotain sukout ääliötä vastaan. Kokeile sinäkin!
- berwo
siinä samallä ja jälkeen niin tepsii paremmin
- Pylly-pokeria
berwo kirjoitti:
siinä samallä ja jälkeen niin tepsii paremmin
Mulla on langaton hiiri pyllyssäni koko turnauksen ajan. Vastustajat eivät pysty lukemaan mua, kun naksuttelen sattumanvaraisesti sulkijalihaksellani korotuksia/kippauksia. Voitin tällä perseilyllä eilen miljardin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192552
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau561911Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221632- 1291498
- 681273
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3501205Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711157- 891045
- 88929
- 127890