Eduskunnan oikeusasiamies on antanut langettavan päätöksen Köyliön sosiaalitoimelle. Koska näin on tapahtunut, ovat viranhaltijat nähdäkseni syyllistyneet virkavelvollisuuden laiminlyöntiin koska oikeusasiamiehen päätös koski asiaa ettei minulle oltu lukuissta vaatimuksistani huolimatta toimitettu vaatimiani asiakirjoja.
Huomenna teen kyseiseen päätökseen liittyen lisäkantelun koskien muitakin asiakirjavaatimukseen verrattavia pyyntöjäni, joita ei ole sosiaalitoimen taholta minulle toimitettu, vaan on suoranaisesti ilmoitettu ettei näitä minulle aiota toimittaakaan.
Jokohan Köyliön sosiaalitoimen viranhaltijat alkavat tämän saamansa päätöksen johdosta noudattamaan lakeja?
Langettava päätös Köyliön sosiaalitoimelle
2
227
Vastaukset
- Raparperi-Rapi
Luuserien kunkku.
- Eunukki
Jatka samaa rataa! Terveisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510254- 425522
- 435053
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033881- 133483
- 473390
- 312976
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise742769- 442643
- 562553