Haluaisimme meidän hiiret hyviin koteihin!
Myynnissä 7 tyttöhiirtä, sekä 5 poikahiirtä.
Kuvia voi saada jos haluaa.
Osalla tytöistä on rubiinisilmät.
Vanhemmmista on paperit, jotka voitte saada kopioituna.
8€/kpl
Asumme Pohjois-Helsingissä.
Myyjä:
Sara
meil:
[email protected]
myydään kesyhiiriä Helsingissä
8
1186
Vastaukset
- Marika1968
Hei! Asun Haagassa ja etsin lemmikeiksi naarashiiriä, väh 2 kpl. Aikaisempaa kokemusta hiiristä löytyy. Hiirille olisi valmiina 200 litrainen terraario ym tarvikkeet, ainoastaan hiiret puuttuvat.
Lemmikkeinä hiiret ovat ehdottomasti aikuisen vastuulla, ja saisivat omistajikseen huolehtivan perheen!! Otathan yhteyttä jos hiiret ovat vielä saatavilla, Marika Korkeakoski p.0466538200. - hiiret on mun
niin siis haluan kuvia
- 2 Naarasta
Taidanpa ottaa 2 naarashiirtä.. Terraario ei ole vielä valmis mutta kyllä sen saa. Vähin. 10 e kappale. Sähköpostiosoite: [email protected]
- hidilagilaa
Hei! Olisin kiinnostunut 2 naarashiirestä. Kaikki tarvikkeet ovat valmiina, 300l terraario, jne.
- Ampira1
Nuo kaksi naarashiirtä kiinnostaa. Sähköpostiosoitteen saitkin jo, eli se on:
[email protected]
Terravalmis, odottelen vain hiiriä. Lähettele sähköpostia. - hiirineiti
moikka
mekin olisimme kiinnostuneita hiiristä. jos niitä on vielä jäljellä, niin otathan yhteyttä sähköpostitse.
[email protected] - Hiirifani
Hei! Olen kiinnostunut noista sinun hiiristäsi. Minkä värisiä ne ovat? Tahtoisin kuvia! Toivoisin yhden rubiini silmäisen ja 1 tai 2 tavallista ruskea silmäistä.
PS. Toivoisin 2-3kpl hiiriä, tyttöjä siis :)
Tässä sähköpostiosoitteeni: [email protected] - 1+20
Katsokaas ihmiset tuota päivämäärää, nuo hiiret ei välttämättä ole enää edes hengissä saati tarvitse uusia koteja kun on ½ vuotta sitten laitettu ilmoitus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472