Haluaisimme meidän hiiret hyviin koteihin!
Myynnissä 7 tyttöhiirtä, sekä 5 poikahiirtä.
Kuvia voi saada jos haluaa.
Osalla tytöistä on rubiinisilmät.
Vanhemmmista on paperit, jotka voitte saada kopioituna.
8€/kpl
Asumme Pohjois-Helsingissä.
Myyjä:
Sara
meil:
[email protected]
myydään kesyhiiriä Helsingissä
7
1324
Vastaukset
- Marika1968
Hei! Asun Haagassa ja etsin lemmikeiksi naarashiiriä, väh 2 kpl. Aikaisempaa kokemusta hiiristä löytyy. Hiirille olisi valmiina 200 litrainen terraario ym tarvikkeet, ainoastaan hiiret puuttuvat.
Lemmikkeinä hiiret ovat ehdottomasti aikuisen vastuulla, ja saisivat omistajikseen huolehtivan perheen!! Otathan yhteyttä jos hiiret ovat vielä saatavilla, Marika Korkeakoski p.0466538200. - hiiret on mun
niin siis haluan kuvia
- hidilagilaa
Hei! Olisin kiinnostunut 2 naarashiirestä. Kaikki tarvikkeet ovat valmiina, 300l terraario, jne.
- Ampira1
Nuo kaksi naarashiirtä kiinnostaa. Sähköpostiosoitteen saitkin jo, eli se on:
[email protected]
Terravalmis, odottelen vain hiiriä. Lähettele sähköpostia. - hiirineiti
moikka
mekin olisimme kiinnostuneita hiiristä. jos niitä on vielä jäljellä, niin otathan yhteyttä sähköpostitse.
[email protected] - Hiirifani
Hei! Olen kiinnostunut noista sinun hiiristäsi. Minkä värisiä ne ovat? Tahtoisin kuvia! Toivoisin yhden rubiini silmäisen ja 1 tai 2 tavallista ruskea silmäistä.
PS. Toivoisin 2-3kpl hiiriä, tyttöjä siis :)
Tässä sähköpostiosoitteeni: [email protected] - 1+20
Katsokaas ihmiset tuota päivämäärää, nuo hiiret ei välttämättä ole enää edes hengissä saati tarvitse uusia koteja kun on ½ vuotta sitten laitettu ilmoitus...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643255Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433097- 422457
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002207- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271810- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811132