Eli siis ne jotka osaavat auttaa, niin apua! Mulla on kaks täplämonnista, enkä tiedä sukupuolia, mutta toinen monnisista on paisunut kuin ilmapallo koko edellisviikon ajan ja nyt haluaisin tietää, että mistä on kyse. Vesiarvoit olen mitannut ja ne ovat ok ja ruokintaa en ole lisännyt.
Toivon pikaista apua.
täplämonninen kutee?
3
461
Vastaukset
- Tulipyrstö 1
Mitkä on ne OK vesiarvot?
Jos on kutu, niin pian laihtuu ja uros jää vahtimaan kutupallukoita.- fish KING
Jos sulla on vain kaksi samanlajista monnista ja ne olisivat erisukupuolta, mistä tunnistaisit asian, no, tosiaan naaras on koirasta tuhdimpi ja yleensä kookkaampikin .. kutevat roiskimalla mätinsä ympäri akvaariota .. jos kutevat :)
Kutu jää oman onnensa nojaan, kuoriutuvat muutaman päivän päästä ... viikon päästä syövät jo poikas ruokaa pohjalta tai muita löytämiään pikku eliöitä. Sinne asti selviytyminen vaatii jo melkoista onnistumista, toivottavasti kutu onnistuu... ovat muuten parvikaloja joten silläkin nojalla olisi parempi monnisillesi :) - Tulipyrstö 1
fish KING kirjoitti:
Jos sulla on vain kaksi samanlajista monnista ja ne olisivat erisukupuolta, mistä tunnistaisit asian, no, tosiaan naaras on koirasta tuhdimpi ja yleensä kookkaampikin .. kutevat roiskimalla mätinsä ympäri akvaariota .. jos kutevat :)
Kutu jää oman onnensa nojaan, kuoriutuvat muutaman päivän päästä ... viikon päästä syövät jo poikas ruokaa pohjalta tai muita löytämiään pikku eliöitä. Sinne asti selviytyminen vaatii jo melkoista onnistumista, toivottavasti kutu onnistuu... ovat muuten parvikaloja joten silläkin nojalla olisi parempi monnisillesi :)... uros jää vahtimaan kutupallukoita.
Vastaukseni sopii partamonniin ei siis TÄPLÄMONNISEEN, sori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321