teen itsemurhan

väsynyt ja loppu

En vain jaksa tätä paskaa enää! Pelkkää ahdistusta 24/7 eikä yhtään onnea. lääkitys on mutta se ei auta. Psykoosikin on diagnosoitu, mutta eipä mulla sitä taida oikeasti olla... Se on totta ja en pelastu ilman itsemurhaa! Ei muuta ja hei hei.

40

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-kofeinisti

      Käytätkö kofeiinia, jos käytät, lopeta nyt ensin se ja katso miltä alkaa tuntumaan muutaman kuukauden päästä. Itse pääsin sillä konstilla oireistani eroon yli 20 vuoden kitumisen jälkeen.

      http://qmies.blogit.fi/

      • väsynyt ja loppu

        en käytä kofeiinia


      • Anonyymi

        Te-keskuksen tulisi ohjata mielenterveysongelmista kärsivät ihmiset hoitoon
        Nyt he vain lakaisevat ongelma TYP:ppiin jossa käytännös ovat vaihtelevia, osa TYP:peistä laittaa työttömän seurantaan tai ohjaa suoraan suljetulle


    • sonja_

      toivon todella ettet tee itsellesi mitään. Mä olen 27 vuotias nuori nainen ja kärsinyt koko ikäni hirveistä syyllisyyden tunteista koska veljeni teki itsemurhan ollessani 10 vuotias ja mä satuin olemaan aiemmin paikalla enkä huomannu mitään. En vieläkään tiedä miksi veljeni teki niinkuin teki.

      Mä olen itsekin ajatellut itsemurhaa mutta en voisi koskaan sitä tehdä, koska tiedän mitä se aiheuttaa ihmisille jotka jäävät jälkeen. Ja usko mua, aina koittaa parempiakin päiviä. Jos vaan jaksat olla, muutaman kuukauden, puolen vuoden päästä ihan varmasti on eri tilanne elämässä.

      Itsemurha on kauheeta haaskausta, en halua yhdenkään ihmisen enää kuolevan niin. Jaksamista sulle, jatka elämää!

      • mies vaan

        missä olet kun susta ei kuulu. oletko lukenut asiat joista kirjoitin.


    • Avaa simäsi

      -
      Olen ollut psykoanalyysissä, jossa koin voimakkaan tietoisuuden:
      Ainoa asia, jonka takia kannattaa elää, on rakkaus.

      Rakkaus on meillä jokaisella sisimmässämme.
      Olemme syntyneet toteuttamaan rakkautta,
      Avaa! simäsi!

      • väsynyt ja loppu

        Siksi juuri teenkin itsemurhan. Koska en rakasta. En ansaitse varmaan elää ollenkaan kun en rakasta. Minulla ei ole rakkautta sisimmässäni, se on poistettu minusta.

        Eikä jälkeen jää mitään surua. Ei kukaan kuitenkaan edes muista minua.


      • Tiedän tiedän :)
        väsynyt ja loppu kirjoitti:

        Siksi juuri teenkin itsemurhan. Koska en rakasta. En ansaitse varmaan elää ollenkaan kun en rakasta. Minulla ei ole rakkautta sisimmässäni, se on poistettu minusta.

        Eikä jälkeen jää mitään surua. Ei kukaan kuitenkaan edes muista minua.

        ..käyt sänkyyn sykkyrään ja käyt odottaa sitä kuolemaasi -> nukut kunnon unet, kunhan väsyt odottamaan :) Huomenna on jo parempi olla. Vilkaisen tähän kristallipallooni ja tässä sanotaan: nurkan takana odottaa yllätys. No Pöh :) Mutta se voi odottaa, etkä tiedä jos et katso.


      • väsynyt ja loppu kirjoitti:

        Siksi juuri teenkin itsemurhan. Koska en rakasta. En ansaitse varmaan elää ollenkaan kun en rakasta. Minulla ei ole rakkautta sisimmässäni, se on poistettu minusta.

        Eikä jälkeen jää mitään surua. Ei kukaan kuitenkaan edes muista minua.

        Rakkaus on sinun sisimmässäsi, sitä ei saa pois millään. Se on lahja,
        suurin lahja mikä ihmiselle on annettu. Puheesi viestittää
        itsekeskeisyydestäsi, et ole poikkeus. Ala tehdä hyvää muille
        niin saat yhteyden rakkauteen. Rakkaus on hyvää toiminta.


      • Tiedän senkin
        Tiedän tiedän :) kirjoitti:

        ..käyt sänkyyn sykkyrään ja käyt odottaa sitä kuolemaasi -> nukut kunnon unet, kunhan väsyt odottamaan :) Huomenna on jo parempi olla. Vilkaisen tähän kristallipallooni ja tässä sanotaan: nurkan takana odottaa yllätys. No Pöh :) Mutta se voi odottaa, etkä tiedä jos et katso.

        ..kävikin niin, että nyt joudun itse vahtimaan milloin heräät! I'm waitting for You baby :) Veikkaisin että se möykky.. kyllä se rakkauskin on siellä. No möykyssä.


      • Odottaaaaaaa
        Tiedän senkin kirjoitti:

        ..kävikin niin, että nyt joudun itse vahtimaan milloin heräät! I'm waitting for You baby :) Veikkaisin että se möykky.. kyllä se rakkauskin on siellä. No möykyssä.

        ..jos jaksaisit vastata. Herätys..

        Edes yksi pieni lause.

        Pliiiss!


    • en tahtoisi tyrkyttä

      Jeesus, siinä on ihme. Hänessä sinä saat rauhan.

      • väsynyt ja loppu

        Jeesus pelastaa minut vain jos teen itsemurhan, niin Hän on minulle kertonut.


      • ei helppoa mullakaan
        väsynyt ja loppu kirjoitti:

        Jeesus pelastaa minut vain jos teen itsemurhan, niin Hän on minulle kertonut.

        Jeesus on ELÄMÄ. -Kuuntele mitä Hän itsestään on sanonut Raamatussa: "Minä olen tie, totuus ja elämä". Itsemurha on synti.Sinulla ei ole oikeutta tuhota elämää, jonka Hän on sinulle antanut. Hän on sinut luonut sisintäsi myöten. Hän on Rakkaus,täynnä Armoa. Hän kärsi sijaiskuoleman puolestamme, jotta me saisimme ELÄÄ! Älä anna Saatanan voittaa,hän vääristelee totuutta. Kuuntele Jeesusta.Kuuntele Totuutta Raamatusta: Psalmi 121:1-7 "Minä kohotan katseeni vuoria kohti.Mistä saisin avun? Minä saan avun Herralta, häneltä,joka on luonut taivaan ja maan. Herra ei anna sinun jalkasi horjua, väsymättä hän varjelee. Ei hän väsy, ei hän nuku, hän on Israelin (sinun) turva. Hän on suojaava varjo, hän on vartijasi, hän ei väisty viereltäsi.Päivällä ei aurinko vahingoita sinua eikä kuunvalo yöllä. Herra varjelee sinut kaikelta pahalta, hän suojelee koko elämäsi." Rukoilen puolestasi. Ei anneta periksi!


      • väsynyt ja loppu kirjoitti:

        Jeesus pelastaa minut vain jos teen itsemurhan, niin Hän on minulle kertonut.

        Näyttää siltä, että olet poissa todellisuudesta.
        Käytätkö lääkkeitä?


    • ^/\^

      mitä tulee tapahtumaan

      seuraavana hetkenä, seuraavana päivänä,

      en voi muuttaa sitä pelkäämällä.

      Odotan sitä täydellisellä sielunrauhalla

      mielessäni kuin meren tyyneys.


      Tuska ja pelko estävät kehityksemme.

      Pelon ja tuskan aallot torjuvat sen,

      mitä sieluihimme on tulossa tulevaisuudesta.


      Luota siihen, mitä sanotaan

      tapahtumien jumalalliseksi viisaudeksi

      varmana siitä, että sen mitä tapahtuu

      täytyy tapahtua

      ja sen vaikutukset johonkin suuntaan

      tulevat olemaan hyvät.


      Tämä tunnelma sanoissa, tunteissa, ajatuksissa,

      on luottamuksen tunnelma,

      jonka tulisi muuttua rukoukseksi

      elää pelkästään luottamuksesta

      ilman minkäänlaista varmuutta olemassaolossa,

      luottamuksesta aina läsnäolevaan

      henkisen maailman apuun.


      Muulla tavoin ei tällä hetkellä todellakaan

      voi elää jottei rohkeus pettäisi.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8326501#comment-40904378

    • mies vaan

      mä tiedän mitä tunnet. Olin itse niin lähellä sitä. Koko ajan päässä soi sanat tapa itsesi. olin henkisesti aivan loppu. Se pelastus alkaa jostain pienestä. Kerro vähän mikä sulle aiheuttaa tuon tunteen. mä voin auttaa sua kun siitä itse selvisin. Olen pakko-oireen vanki. Kärsinyt yli 15v siitä mutta nyt voin jotenkin hyvin. Anna mun auttaa sua.

      • tippuuuuuuuuu

        no hei hei vaan jos teet, jokaisella se oma päätös, kukaan sitä voi estää. Mutta josko kokeilet nyt kuitenkin vaikka ensin parhaalle kaverille tai ammattiauttajalle menoa. Huomenna voi se aurinko paistaakin.
        netissä on myös lukuisia palstoja jossa voit mielesi jakaa, vaikka jatkaa tännekin.


    • Kannattaakohan se, huomenna voisi olla hyvä päivä. Mieti, mitä kaikkea voit menettää. Puhu jollekin ystävällesi kurjasta olostasi, hän voi keksiä syyn, mikä parantaisi vointiasi ja saisi sinut ajattelemaan asioita positiivisesti. Et ole yksin maailmassa, ajattele lähimmäisiäsi, heilläkin voi olla vaikeaa. Nyt olet liian täynnä itseäsi ja tuskaista oloasi. Mene vaikka rentoutumaan ja nukkumaan, uni on hyvää lääkettä. Aamulla sitten näet, onko taivaalla mustia pilviä. Olet korjannut itse tilasi, jos mustia pilviä ei enää näy. Tsemppiä. Jokainen ihminen on hyvin arvokas. Muista, että sinusta välitetään.

      • mies vaan

        tuossa tilassa ei paljon kuule nukuta eikä huvita mikään . tiedän itse omasta kokemuksesta. Pahinta just on se kun ei enää huvita mikään. Uni ei auta pätkäkään näissä asioissa. sama fiilis on varmasti seuraavana päivänä. eikä voi rentoutua kun ei kerran jaksa ja on huono olo. Hyvä yritys silti tukea ja arvokas sellainen. kiitos vaan.


      • mies vaan kirjoitti:

        tuossa tilassa ei paljon kuule nukuta eikä huvita mikään . tiedän itse omasta kokemuksesta. Pahinta just on se kun ei enää huvita mikään. Uni ei auta pätkäkään näissä asioissa. sama fiilis on varmasti seuraavana päivänä. eikä voi rentoutua kun ei kerran jaksa ja on huono olo. Hyvä yritys silti tukea ja arvokas sellainen. kiitos vaan.

        Näyttää siltä, että sinulla on todella paha olo. Etkö saa apua esim. terv.asemalta tai sairaalan poliklinikalta, jonkinlaista seurantaa? Joku rauhoittava lääke voisi olla paikallaan, kunnes saat taas otteen elämästä ja voit sitten paremmin. Eikö lähelläsi ole luotettavaa ihmistä, jonka kanssa voisit jutella. Yksin ei taida olla hyvä olla!
        Vaikuttaa, että kärsit masennuksesta. Ehkä elämässäsi on tapahtunut jokin ikävä asia viime aikoina, ihmissuhde purkautunut tai jonkinlainen pettymys tai menetys on kohdannut sinua. Nuorelle ihmiselle on kova paikka, jos kokee itsensä hylätyksi, jotenkin epäonnistuneeksi tai muuten huonoksi. Tunteet ovat pinnalla, itsetunto on pudonnut pohjalukemiin, tulevaisuus näyttää synkältä. Mikään ei huvita! Mieti, mistä olet kiinnostunut, mikä voisi huvittaa, olla kivaa. Älä pinnistele, anna elämän kantaa, ajattele hyviä asioita. Jonain päivänä kaikki epätoivo ja kärsimys on taakse jäänyttä. Jokainen päivä on erilainen. Katso avoimin silmin ympärillesi, ihan varmasti löydät paljon hyvää ja kaunista, mukavia ihmisiä, ilonaiheita.


    • FIGHT THE POWER!

      mulla on iha sama fiilis, mutta vahvana pitää pysyä ja taistella vastaan! YHTEISKUNTA KUSEE JA NE HALU SAADA SUT LYÖTYÄ! ÄLÄ ALISTU SILLE!

      • P.S...

        mulla ei siis edes oo lääkkeitä...


    • deepression

      Ei tarvitse tuntea sellaisia rakkaudentunteita, joita jotkut toiset ihmiset tuntee tms. Eikä myöskään tarvitse tuntea lisää syyllisyyttä ja häpeää siitä, jos ei pahassa olossaan jaksa aina ajatella enemmän toisia ihmisiä kuin itseään.

      Jokainen meistä on ainutkertainen ja mittaamattoman arvokas sellaisena kuin on. Ja jokainen saa tuntea tai olla tuntematta niin kuin on itselle luonnollista. Saa toivoa, että niin aukeaa tie, jolla on oma merkityksensä ja mielensä...

      Toivon, että löytäisit jotain, mikä ilahduttaisi mieltäsi ja antaisi voimia. Itselläni on usein aika samanlaisia ajatuksia kuin mitä kuvaat, vaikea niihin on sanoa mitään viisasta... Muista kuitenkin, että maailma on huonompi paikka ilman sinua, älä lähde pois!

      Toivon voimia sinulle!

    • Joskus nuorena käväisi mielessäni itsemurhan ajatus. Mutta sen jälkeen
      tuli toinen ajatus, ihminen ei omista elämäänsä, siksi emme voi itse
      lopettaa sitä. Sitä paitsi se ei muuttaisi mitään, samat ongelmat
      olisivat jäljellä, itse vain menettäisin mahdollisuuden kehittyä.
      Ajatus itsemurhasta jäi tähän.

    • Rane-R

      Tervehdys.
      Edesmennyt isäni taisteli sodissa viisi vuotta. Siellä oli moni nuori mies väsynyt ja loppu. Uusi aamu toi uudet taistelut ja lisää väsyneitä ja loppuja nuoria miehiä. Monella oli murtumispiste lähellä niin fyysisesti kuin henkisestikkin , mutta luovuttamaan he eivät suostuneet. Meillä kaikilla on omat taistelumme elämässämme, toisilla enemmän toisilla vähemmän. Jatketaan taistelijoiden hengessä , purraan hammasta , mutta luovuttamaan ei suostuta. ter. R.R.

    • Anonyymi

      Mä oon harkinnut itsemurhaa, kun mulla on niin pienet Munat etten saa naista, työtä eikä ystäviä. Naiset vain pilkkaavat mua tee itsemurha munaton mies. Miks naiset ovat niin ilkeitä. Pitäisi olla jätti Munat ja rutkasti rahaa että olisi jonkun arvoinen. Nykyään sukuelimien koko merkitsee kaikkea. Ennen mies sai arvostusta jos teki lujasti töitä mutta nykyään vain isomunainen mies on jotakin. Romantiikkaa ei ole enää naiset haluavat vain seksiä, seksiä. Naistenlehdissä neuvotaan että pitää vaatia parempaa seksiä, mieheltä pitää vaatia Isot Munat. Naiset hakevat eron jos miehellä on liian pienet Munat. Mulla ei ole rahaa että saisin peniksen isonnuksen. Kaikki miehet joilla on varaa hankkivat isommat Munat Tallinnassa. Tulevaisuus näyttää huonolta tässä yhteiskunnassa jossa sukuelimet ovat tärkein asia

      • Anonyymi

        Mä oon nainen enkä tykkää pienimunaisista miehistä. Jos sulla on pienet mee ja tapa vaan ittes, kaikki pienimunaiset luuseri. Jos miehellä on pienet pippeli ei voi harrastaa sekssiä


      • Anonyymi

        En tykkää miehistä jolla on pieni kalu, haluun että ne kuolisi. En voi kuvitella että olisin pienimunaisen miehen kans


      • Anonyymi

        Kaikki naiset älkää olko pienimuna miesten kanssa, ne on luusereita ja paskoja. Minä haluun miehen jolloin on Isot Munat, tatuointeja, mielellään vankila tausta, pitää olla ihana roisto mies


      • Anonyymi

        Tee maailmalle palvelus ja tee itsemurha! Minä en halua lapsilleni miestä jolla on jalkojen välissä vain pieni nappula. Kaikki kiusaavat koulussa jos isällä ei ole munia. Pienimunaiset miehet pitäisi tappaa jo lapsena


      • Anonyymi

        Olet oikeassa vaikka naiset sanoisivat että kiltteys merkitsee ja munilla ei ole väliä, niin todellisuudessa on. Ilman isoa munaa et ole mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa vaikka naiset sanoisivat että kiltteys merkitsee ja munilla ei ole väliä, niin todellisuudessa on. Ilman isoa munaa et ole mitään

        Kyllä. Meillä on hyvin voimakkaana vaikuttamassa mustikki-mansikki laita, mikä tulee huomioida joka tilanteessa. Kyse ei ole Suomen edusta eikä maltillisesta keskustasta vaan jostain ihan muusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee maailmalle palvelus ja tee itsemurha! Minä en halua lapsilleni miestä jolla on jalkojen välissä vain pieni nappula. Kaikki kiusaavat koulussa jos isällä ei ole munia. Pienimunaiset miehet pitäisi tappaa jo lapsena

        Sinulla on oikeus etsiä itsellesi ihan sen kokoinen muna, kuin haluat.
        Anna pienimunaisten olla rauhassa.
        Aivot ovat kuitenkin kehossa paljon ylempänä kuin ne munat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on oikeus etsiä itsellesi ihan sen kokoinen muna, kuin haluat.
        Anna pienimunaisten olla rauhassa.
        Aivot ovat kuitenkin kehossa paljon ylempänä kuin ne munat.

        Mä oon nainen ja tiedän että pienellä ei tee mitään. Mä en haluu pienimunaiset miestä, aina miehet ovat arvostelleet naisten tissejä ja perseitä, eikö ole oikein jos me naiset arvostellaan peniksiä. Fakta on että pienellä ei todellakaan voi harrastaa seksiä. Pieni pippeli set miehet pysyköön yksin ja vetäköön käteen. Mua ei haittaa vaikka tekevät itsarin, maailmassa on liikaa ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää miehistä jolla on pieni kalu, haluun että ne kuolisi. En voi kuvitella että olisin pienimunaisen miehen kans

        Ei kenenkään pidä kuolla munien koon takia.
        Jos tykkää isoista, voi etsiä sellaisen. Pienemmilläkin pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa vaikka naiset sanoisivat että kiltteys merkitsee ja munilla ei ole väliä, niin todellisuudessa on. Ilman isoa munaa et ole mitään

        Se on vain ja ainoastaan sinun mielipiteesi.


    • Anonyymi

      Jos noin paljon ahdistaa, niin kannaittaisko mennä puhumaan esim. psykoterapeutille?

      Nykyajan vihervasemmisto liberaali politiikka on saanut ihmiset voimaan pahoin. Nyt puhun ideologiasta, jota kaikki eduskuntapuolueet harrastavat.
      Jos haluatte todellista muutosta hyvinvointiin kannattaa ääni antaa eduskunnan ulkopuolisille puolueille.

      • Anonyymi

        Haista v**** pelle oikeiston tappanut ihmisiä ihan saatanasti Suomessa Petteri uuniin ja kaikki muutkin kokoomuslaiset


    • Anonyymi

      löydä nautintoa tilanteessasi, mikä peloissasi tuo sinulle positiivista tyydytystä

      ilo on kärsimyksessäkin

      paha aika vaihtuu hyvällä

      tiedän että hullun teot, tunteet ja ajatukset ovat ainutlaatuisia, jos vertaa tavallisiin ihmisiin, että heillä elämä ei tunnu missään ja missään ole mitään olennaista, pyhää, jännittävää tai mielenkiintoista, sekä ainutlaatuista, toisin kuin mielialahäiriöisellä kaikki epätodelliset tuntemukset koko ajan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe