Paluulennot Marokosta

matkakuume taas

Etsin halpoja vaihtoehtoja lentoihin Marokko - Suomi. Lahto joko Agadir tai Marrakech, paluu Helsinki, Tampere tms. Maaliskuu.

Ehdotuksia kukaan, joka tehnyt matkan taman vuoden aikana?

6

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä myös

Moi ! Viime vuoden puolella käytin tosipaljon reittiä mennen ja tullen Tampere -Frankfurt - Marrakech. Lennothan järkkää parjattu Ryanair,mutta minulle ainakin on kaikki ollut nappiin, aikataulut ja palvelut.Ainut pikkukiusa yöpyminen Frankfurtissa,mutta senkin kestää,jos on saanut liput halvalla,niin on varaa uinahtaa jossain majoituksessa.Eikun netti auki ja kattelemaan päivijä.

• matkakuume taas

Kiitos - istunut internetissa 2 pvaa, easyjet tarjoaa 25% alennusta, vaan tulolennot ei tasmaa aikataulun vuoksi. Katson uudelleen Ryanairin lentoaikataulua.

• ana leak

en tiedä tuleeko myöhässä,mutta kuitenkin
      Ryanairilla pääsee Tampere-Bergamo ja sieltä Fes,Tangier tai uutena tulee Marrakesh..
      Kannattaa vain ettiä ne mahdollisimman lyhyet vaihdot,ei mikään kaikkein mukavin paikka viettää yön yli..

• marokkoon

Halvalla pääsee just Hki-Frankfurt/Hahn-lentokenttä-Marrakech.Frankfurtin kentältä hyvin busseja suoraa Hahn-kentälle.Lentokentän vieressä n.30m on hyvä edullinen hotelli jossa voi yöpyä,varaus suoraa netistä.
      Itse maksoin just liput 2 aikuista (tosin Fessiin) Lufthansalla Hesasta yht.574e meno-paluu heinäkuussa.Molemmissa päissä yksi yö hotellissa 59e yö,aamiainen 7e ja sit jotain 70e bussit.

• jnbjnjk

Easyjetin lennot Casblancasta tai Tangerista Madridiin (n.30e) ja sieltä lento suomeen(100-150e), varmasti pääset halvalla.

• Mea_m

Easyjetillä pääsee myös Agadiriin. Itse ostin lennot Hki-Pariisi-Agadir meno-paluu n. 270€ kesäkuulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      8989
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2689
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2481
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      56
      2469
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1865
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1743
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1285
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1146
    Aihe