Paluulennot Marokosta

matkakuume taas

Etsin halpoja vaihtoehtoja lentoihin Marokko - Suomi. Lahto joko Agadir tai Marrakech, paluu Helsinki, Tampere tms. Maaliskuu.

Ehdotuksia kukaan, joka tehnyt matkan taman vuoden aikana?

6

816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä myös

Moi ! Viime vuoden puolella käytin tosipaljon reittiä mennen ja tullen Tampere -Frankfurt - Marrakech. Lennothan järkkää parjattu Ryanair,mutta minulle ainakin on kaikki ollut nappiin, aikataulut ja palvelut.Ainut pikkukiusa yöpyminen Frankfurtissa,mutta senkin kestää,jos on saanut liput halvalla,niin on varaa uinahtaa jossain majoituksessa.Eikun netti auki ja kattelemaan päivijä.

• matkakuume taas

Kiitos - istunut internetissa 2 pvaa, easyjet tarjoaa 25% alennusta, vaan tulolennot ei tasmaa aikataulun vuoksi. Katson uudelleen Ryanairin lentoaikataulua.

• ana leak

en tiedä tuleeko myöhässä,mutta kuitenkin
      Ryanairilla pääsee Tampere-Bergamo ja sieltä Fes,Tangier tai uutena tulee Marrakesh..
      Kannattaa vain ettiä ne mahdollisimman lyhyet vaihdot,ei mikään kaikkein mukavin paikka viettää yön yli..

• marokkoon

Halvalla pääsee just Hki-Frankfurt/Hahn-lentokenttä-Marrakech.Frankfurtin kentältä hyvin busseja suoraa Hahn-kentälle.Lentokentän vieressä n.30m on hyvä edullinen hotelli jossa voi yöpyä,varaus suoraa netistä.
      Itse maksoin just liput 2 aikuista (tosin Fessiin) Lufthansalla Hesasta yht.574e meno-paluu heinäkuussa.Molemmissa päissä yksi yö hotellissa 59e yö,aamiainen 7e ja sit jotain 70e bussit.

• jnbjnjk

Easyjetin lennot Casblancasta tai Tangerista Madridiin (n.30e) ja sieltä lento suomeen(100-150e), varmasti pääset halvalla.

• Mea_m

Easyjetillä pääsee myös Agadiriin. Itse ostin lennot Hki-Pariisi-Agadir meno-paluu n. 270€ kesäkuulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2618
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      116
      2466
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      24
      2020
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      58
      1953
    5. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      27
      1510
    6. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      308
      1259
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1053
    8. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      258