Minä latasin vuosia sitten Sype Pro:n. 2€/kk josta lankapuhelimeen soitto maksoi 0,039€ puhelu, nyt samanlainen puhelu nappaa 0,08€ puhelulta?
Kävin katsomassa hinnastosta siellä ei hinnat ole muuttuneet, eli rohmuaako joku välistä?
Onkohan kellään kokemusta ja korjausehdotusta Kiitos!
Mihin niitä senttejä katoaa Skypessä
3
401
Vastaukset
- jellovi
siitä ole mitään kerrottu, mutta kyllä se tossa loppusyksystä alkoi mennä 0,08 . Varmaan ihan skype nosti hintaa.
- Vanhahko mies
Kun tietäisi mihin laittaa kyselyn, kun tänään kävin Skypen sivuilla niin siellä mainostettiin vielä entisillä hinnoilla puheluita lankaliittymiin Suomessa.
Kiitosta muuten vastauksesta!
On viestitelty joskus aiemminkin - jellovi
Vanhahko mies kirjoitti:
Kun tietäisi mihin laittaa kyselyn, kun tänään kävin Skypen sivuilla niin siellä mainostettiin vielä entisillä hinnoilla puheluita lankaliittymiin Suomessa.
Kiitosta muuten vastauksesta!
On viestitelty joskus aiemminkintonne olen joskus koittanut viestiä laittaa, mutta ei sieltä koskaan kukaan vastaa.
Kiitos vaan niimpä vissiin ollaankin, ei niin nuori enää itsekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913