Kerää ne koirasi jätökset!!!

kyllästynyt:/

Hei sinä setä Askolan kirkonkylällä ison mustan koirasi kanssa! KERÄÄ ne koirasi ISOT kasat kävelyteiltä! Mitta niin täynnä tollasta laiskaa, saamatonta, koiranomistajaksi kelpaamatonta tyyppiä. EN anna sulle lupaa pilata meidän oikeitten, muita ihmisiä ajattelevien, sääntöjä noudattavien, koiraihmisten mainetta!!!!!! MIETI VÄHÄN! Onpa kivaa lapsillakin nauttia valkoisista hangista.....??? SULLA EI OLE LUPA VIEDÄ SITÄ ILOA MUILTA! Osoitteesi selvitin jo. Toivottavasti osaat käyttää Googlea..., ellet, niin laitan viestin lehtiin tai tuun käymään.

24

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Villeroy

      Tässä mummi, joka ei kylläkään Askolan kirkonkylällä kulje, mutta on muuten kyllästynyt näihin "kasapanoksiin". Vetelen ajoittain pientä tyttärentytärtäni pulkassa: lapsi totta kai haluaa leikkiä lumella, mutta auta armias, jos et ehdi väistellä, niin hanskat ovat sanonko missä.... Aina ei ole niin valoisaa, aina eivät lamput kunnossa, jotta hyvin näkisi ja entäs sitten, kun joku tulee takaa esim. pyörällä ja vauhdilla. Puikkelehdi siinä sitten paskojen lomassa ja pian saat pyöräilijän niskaasi.

      • ja allekirjoitan

        Koiran paskoja ei tarvii, eikä kuulu kenekään väistellä. Koiran omistajat huolehtii (!!!) niistä ihan itse.


      • KYLLÄ ♥
        ja allekirjoitan kirjoitti:

        Koiran paskoja ei tarvii, eikä kuulu kenekään väistellä. Koiran omistajat huolehtii (!!!) niistä ihan itse.

        ja kyllä, niin teen. Minun laumaa turha osoitella=). Ihania hankikelejä kaikille!


    • ei osaa..

      lopettaa. Sama rumpa paskojen kans tänään. Mitähän sen äijän korvien välissä?? Mitään? Voisitko sinä joka asut samassa talossa, siinä mäen nyppylällä, tai sinä joka tunnet kaverin..., jutella nätisti, ettei mun tartteis rumasti. Koiraa käy sääli :/

      • KoirallinenAskolasta

        eivät käy lukemassa Suomi24 narinapalstaa. Miksi sinä jota kakka rumba häiritsee mene itse sanomaan sedälle asiasta ? Et osaa vai uskalla ? Täällä kuitenkin nariset asiasta etkä mitää tee asialle.


      • sanonut
        KoirallinenAskolasta kirjoitti:

        eivät käy lukemassa Suomi24 narinapalstaa. Miksi sinä jota kakka rumba häiritsee mene itse sanomaan sedälle asiasta ? Et osaa vai uskalla ? Täällä kuitenkin nariset asiasta etkä mitää tee asialle.

        Vaan ei toimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


      • edelliseen
        KoirallinenAskolasta kirjoitti:

        eivät käy lukemassa Suomi24 narinapalstaa. Miksi sinä jota kakka rumba häiritsee mene itse sanomaan sedälle asiasta ? Et osaa vai uskalla ? Täällä kuitenkin nariset asiasta etkä mitää tee asialle.

        Tuo "setä" ei vaan viitsi kyykistellä/halua ajatella muita. Ei pelottanut muuten yhtään mainita asiasta. Sanon mikä jurppii ja nyt jurppii! Itse en tuohon arvostelemaani aiheeseen syyllisty!


      • paikka..
        edelliseen kirjoitti:

        Tuo "setä" ei vaan viitsi kyykistellä/halua ajatella muita. Ei pelottanut muuten yhtään mainita asiasta. Sanon mikä jurppii ja nyt jurppii! Itse en tuohon arvostelemaani aiheeseen syyllisty!

        Hoidetulla alueella koiranpaska on kerättävä. Poliisille ilmoitus, niitten on pakko puuttua asiaan.


      • tyhmää silti,
        paikka.. kirjoitti:

        Hoidetulla alueella koiranpaska on kerättävä. Poliisille ilmoitus, niitten on pakko puuttua asiaan.

        ettei ilman virkavallan apua ymmärrä. Ikävää aiheuttaa enempää kränää ymmärrystä vailla olevan kanssa.... Pitäisi vaan ja ainoastaan hallita perussäännöt, mutta ei....


      • klippi
        tyhmää silti, kirjoitti:

        ettei ilman virkavallan apua ymmärrä. Ikävää aiheuttaa enempää kränää ymmärrystä vailla olevan kanssa.... Pitäisi vaan ja ainoastaan hallita perussäännöt, mutta ei....

        Siitä kun se paska tulee ja isäntä lähtee kävelemään korjaamatta paskaa. Ottakaa lähikuva kasvoista, se ei ole kielletty yleisellä alueella. Nimiä ei saa mainita. Linkki tänne niin sana leviää ja paskominen loppuu.


      • tehtävä..
        klippi kirjoitti:

        Siitä kun se paska tulee ja isäntä lähtee kävelemään korjaamatta paskaa. Ottakaa lähikuva kasvoista, se ei ole kielletty yleisellä alueella. Nimiä ei saa mainita. Linkki tänne niin sana leviää ja paskominen loppuu.

        Täytyy miettiä... Kiitos vinkistä!


    • hakaniemenranta

      Kevättä rinnassa ja koiran paska keskustelu alkanut..

      • sanoi

        aikoinaan, tarttes jotain tehdä. Eli koiralisenssi pakolliseksi. Käydään vuosi iltakursseja missä opetetaan miten koiran kanssa menetellään. Pääsykokeiden jälkeen saadaan lisenssi millä voidaan ostaa koiran. Jos huomataan laiminlyöntejä, munapussit leikataan pois (isäntä), vastaavasti kuusenkäpy työnnetään sinne ( emäntä), ja koiralta nirri pois. Johan se paskominen yleisellä väylällä loppuu.


      • KakkaKoneenOmistaja

        aina huomaa että kevät on tulossa. Ei kevättä ilman koiranpaskakeskustelua....


      • !!!!!!!!!!
        KakkaKoneenOmistaja kirjoitti:

        aina huomaa että kevät on tulossa. Ei kevättä ilman koiranpaskakeskustelua....

        kyse mistään "keväisestä hitti-keskustelusta", ÄLÄ yritä. KYSE on SIITÄ, että koiran omistajien PITÄÄ ja KUULUU ajatella myös KOIRISTA TYKKÄÄMÄTTÖMIÄ. En minä ainakaan halua teidän tyhmien tekosista ottaa haukkuja, WWWHHUUFFF! KERÄÄ NE PASKAT !!!!!!!!!!!!! PLEASE


      • VUHVUHVUH
        !!!!!!!!!! kirjoitti:

        kyse mistään "keväisestä hitti-keskustelusta", ÄLÄ yritä. KYSE on SIITÄ, että koiran omistajien PITÄÄ ja KUULUU ajatella myös KOIRISTA TYKKÄÄMÄTTÖMIÄ. En minä ainakaan halua teidän tyhmien tekosista ottaa haukkuja, WWWHHUUFFF! KERÄÄ NE PASKAT !!!!!!!!!!!!! PLEASE

        Lehtien mielipidepalstat kohta täyttyvät koirien jätösten kirjotuksiin. Mutt pliis, älkää aloittako vielä. Alkaa olemaan vähän saman kuin joulun kanssa, joka vuosi aikasemmin ja aikasemmin.


      • riippumatta
        VUHVUHVUH kirjoitti:

        Lehtien mielipidepalstat kohta täyttyvät koirien jätösten kirjotuksiin. Mutt pliis, älkää aloittako vielä. Alkaa olemaan vähän saman kuin joulun kanssa, joka vuosi aikasemmin ja aikasemmin.

        Tämä on tosi ongelma. Onko kaikki koiranomistajat niin pönttöja ettei mene jakeluun. Ne paskat on kerättävä. Keräämätön koiranpaska hoidetulla alueella on RIKOS. Rattijuopumus, öljyn levittäminen tielle, pontikan keitto ja alaikäiseen sekoaminen ovat vastaavia rikoksia. Kerätkää helvetissä ne paskat pois niin kukaan ei kirjoittele.


      • ,,,
        VUHVUHVUH kirjoitti:

        Lehtien mielipidepalstat kohta täyttyvät koirien jätösten kirjotuksiin. Mutt pliis, älkää aloittako vielä. Alkaa olemaan vähän saman kuin joulun kanssa, joka vuosi aikasemmin ja aikasemmin.

        kun lehdissäkin juttua. Mulle ei tule enää Uusimaa.

        Siis ootko oikeesti noin juntti ettet ymmärrä mistä kyse? Laki on laki ja sitä noudatan (en kyllä lain vuoksi, vaan ajattelen teitä muita tien tallaajia) ja niin kuuluis muittenkin. Tulen huomauttamaan aiheesta aina kun kohdalle sattuu. Jos et tykkää kuunnella niin KERÄÄ KAKAT! Saarna valmiina.


      • riippumatta kirjoitti:

        Tämä on tosi ongelma. Onko kaikki koiranomistajat niin pönttöja ettei mene jakeluun. Ne paskat on kerättävä. Keräämätön koiranpaska hoidetulla alueella on RIKOS. Rattijuopumus, öljyn levittäminen tielle, pontikan keitto ja alaikäiseen sekoaminen ovat vastaavia rikoksia. Kerätkää helvetissä ne paskat pois niin kukaan ei kirjoittele.

        Kerään koirieni kakat =). Asiaa puhut. Ne kakat näyttää tosi pahalta puhtaan lumen keskellä ja auta armias kun lauhtuu ja sulaa... Useimmat koirat osaa tehdä tarpeensa pientareelle, mutta eihän se hankien takia onnistu, niinhän se läjähtää tielle. Vastuu hihnan yläpäässä, eikä sitä voi puolustella millään!


      • koiraton....
        riippumatta kirjoitti:

        Tämä on tosi ongelma. Onko kaikki koiranomistajat niin pönttöja ettei mene jakeluun. Ne paskat on kerättävä. Keräämätön koiranpaska hoidetulla alueella on RIKOS. Rattijuopumus, öljyn levittäminen tielle, pontikan keitto ja alaikäiseen sekoaminen ovat vastaavia rikoksia. Kerätkää helvetissä ne paskat pois niin kukaan ei kirjoittele.

        Vedäs nyt henkee välillä ettei pumppus tilttaa.... ja just joo koiranpaskat ja pedofiilia samalla tasolla? on sulla aikas erikoinen arvomaailma.


      • voisko joku auttaa..
        ,,, kirjoitti:

        kun lehdissäkin juttua. Mulle ei tule enää Uusimaa.

        Siis ootko oikeesti noin juntti ettet ymmärrä mistä kyse? Laki on laki ja sitä noudatan (en kyllä lain vuoksi, vaan ajattelen teitä muita tien tallaajia) ja niin kuuluis muittenkin. Tulen huomauttamaan aiheesta aina kun kohdalle sattuu. Jos et tykkää kuunnella niin KERÄÄ KAKAT! Saarna valmiina.

        pissasin ravintolasta tullessa niiden portinpieleen keltaisen nätin läntin, ulvoin vielä hetken siinä ja haukahdin,alkoi huutamaan ja uhkaamaan poliisin soitolla ja sakoilla??? en kyllä tajuu mikä siihen on mennyt?

        voi siihen mielestäni pissata muutkin,rohkeasti vaan pissaamaan portin pielet keltaisiksi,säästyy vesimaksuakin vuodessa melkoinen määrä.
        Kakalla en vielä ole tohtinut tuossa tiellä kyykkiä ,mutta ehkä jokin päivä senkin pelkoni voitan:)
        Reilumeininki!


      • relaa***
        voisko joku auttaa.. kirjoitti:

        pissasin ravintolasta tullessa niiden portinpieleen keltaisen nätin läntin, ulvoin vielä hetken siinä ja haukahdin,alkoi huutamaan ja uhkaamaan poliisin soitolla ja sakoilla??? en kyllä tajuu mikä siihen on mennyt?

        voi siihen mielestäni pissata muutkin,rohkeasti vaan pissaamaan portin pielet keltaisiksi,säästyy vesimaksuakin vuodessa melkoinen määrä.
        Kakalla en vielä ole tohtinut tuossa tiellä kyykkiä ,mutta ehkä jokin päivä senkin pelkoni voitan:)
        Reilumeininki!

        Sun nätti länttis on tosi ruma! Varasin sinulle ajan hoitoon, joten yritä jaksaa vielä muutama päivä.... Kohta helpottaa=)


      • niin♥
        koiraton.... kirjoitti:

        Vedäs nyt henkee välillä ettei pumppus tilttaa.... ja just joo koiranpaskat ja pedofiilia samalla tasolla? on sulla aikas erikoinen arvomaailma.

        tiedän minne voin nää paskapussit toimittaa. Ihanaa että jollekkin kelpaa♥


      • nbbvcc
        niin♥ kirjoitti:

        tiedän minne voin nää paskapussit toimittaa. Ihanaa että jollekkin kelpaa♥

        Viestien esitystapa löytyy oikeasta yläreunasta, klikkaa esiin viestipolku eli kuutiot joiden välillä kulkee viiva, niin näet kenelle vastailet. Nyt osuit väärään osoitteeseen. Ei pahalla ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe