Tupakka terroristit

tupakoimaton kärsijä

Miksi ihmiset kiusaavat tupakoimattomia tupakansavullaan kaupungin vuokra-asunnoissa.
Vuokrasopimuksessa on kohta että asunnoissa on tupakoiminen kielletty ja järjestyssäännöissä että kaikissa yleisissä sisätiloissa myös.
Miksi sitten meidän rappukäytävässä haisee tupakansavu?
En millään usko että savun haju tulee ulkoa on sen verran kitkerä haju.

Tästä olen informoinut kaupungin vuokra-asuntotoimistoa ja toivon että tämä asia saadaan järjestykseen.
Kyseessähän on järjestyssääntöjen rikkominen josta mielestäni voi saada varoituksen ja kun tarpeeksi monta niin ulos joutuu.

Ja lisättäköön niille jotka nyt miettii et muuta maalle niin siihen ei ole mahdollisuutta kun ei varaa.
Muuttaisin mielelläni pois jos olisi varaa siihen.

Jokainen tehköön terveydelleen mitä haluaa mutta mielestäni pitäisi ajatella muitakin, eikö?

17

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on

No,kaupungin vuokra-asunnoissa varsinkin, osa asukkaista välitä järjestyssäännöistä mitään,eletään kuin pellossa,viljaa ei näy missään...

• Tero Risti

Tupakkaterroristi on yhdyssana.

• mutta se kun

naidaan jokayö seinän takana huudat ja vingut ettei saa kunnolla nukkua yötään

• jmjmjf,mju,ju,

tai erikseen ihan sama, samanlaisia kuitenkin... ;))

• jhsunkg
        jmjmjf,mju,ju, kirjoitti:

tai erikseen ihan sama, samanlaisia kuitenkin... ;))

...ei todellakaan ole oikeutta vahtia muiden tupakanpolttoa. Se on omistusasunnoissa asuvien oikeus. Minun maksamilla veroilla sinunkin asumiskulut maksetaan. Mietipä sitä.

• tupakoimaton kärsijä
        jhsunkg kirjoitti:

...ei todellakaan ole oikeutta vahtia muiden tupakanpolttoa. Se on omistusasunnoissa asuvien oikeus. Minun maksamilla veroilla sinunkin asumiskulut maksetaan. Mietipä sitä.

itsestäsi vai jostain muusta?
        Itse maksan vuokrani ym. joten taitaa joku muu elellä yhteiskunnan siivellä.
        Etkö parempaa keksinyt?

Enkä tosiaankaan vahdi naapurien tupakoimista vaan kun itse ei polta niin on tuo hajuaisti tallella ja sen kyllä haistaa kun rappukäytävässä haisee ja haju tunkee sisälle! (ilman vahtimistakin)

Järjestyssäännöissä sanotaan että sisätiloissa tupakoiminen on kielletty niin miksi tätä ei voi noudattaa?
        Voin kai sitten itsekin laskea lemmikkini rappukäytävään ja antaa tehdä vaikka tarpeensa sinne, mitä väliä vaikka järjestyssäännöt sanovat toista.

Eletään kuin villissä länneessä sitten. ;)

• jjjjjjjj
        mutta se kun kirjoitti:

naidaan jokayö seinän takana huudat ja vingut ettei saa kunnolla nukkua yötään

pistäisit paremmaksi ja naida paukuttaisit itse vaikka läpi vuorokauden....he he tää oli vitsi.

Oletko varma ettei siinä naapurissa pidetä ilotaloa, niin oli kuulemma tuolla rantakylässä eräässä asunnossa ollut.

On se tosiaan karmeeta kuunneltavaa vaikka toisilla varmaan kivat fiilikset siellä.
        Pitäis kuitenkin ajatella niitä samassa talossa asuviakin.

• hah2
        tupakoimaton kärsijä kirjoitti:

itsestäsi vai jostain muusta?
        Itse maksan vuokrani ym. joten taitaa joku muu elellä yhteiskunnan siivellä.
        Etkö parempaa keksinyt?

Enkä tosiaankaan vahdi naapurien tupakoimista vaan kun itse ei polta niin on tuo hajuaisti tallella ja sen kyllä haistaa kun rappukäytävässä haisee ja haju tunkee sisälle! (ilman vahtimistakin)

Järjestyssäännöissä sanotaan että sisätiloissa tupakoiminen on kielletty niin miksi tätä ei voi noudattaa?
        Voin kai sitten itsekin laskea lemmikkini rappukäytävään ja antaa tehdä vaikka tarpeensa sinne, mitä väliä vaikka järjestyssäännöt sanovat toista.

Eletään kuin villissä länneessä sitten. ;)

Ainainen valitus milloin ei saisi parvekkaallakaan polta.Mua ärsyttää kesäsin se ruuan "haju ja katku" mikä kantautuu asuntooni kun ovi parvekkeen ovi auki laitetaan ruokaa.Vuokrasopimuksessa on kohta asunnossa tupakoitu tai ei tupakoitu ei tupakointi kieltoa.Ei tietysti kaikissa mutta näin täällä

• tupakoimaton kärsijä
        hah2 kirjoitti:

Ainainen valitus milloin ei saisi parvekkaallakaan polta.Mua ärsyttää kesäsin se ruuan "haju ja katku" mikä kantautuu asuntooni kun ovi parvekkeen ovi auki laitetaan ruokaa.Vuokrasopimuksessa on kohta asunnossa tupakoitu tai ei tupakoitu ei tupakointi kieltoa.Ei tietysti kaikissa mutta näin täällä

vuokrasopimuksessa kohta ettei saa asunnoissa tupakoida ja järjestyssäännöissä ettei missään yleisissä tiloissakaan.
        Näissä peruskorjatuissa asunnoissa on tuo kielto ja se pitäisi olla kaikille sama kun vuokrasopimuksen allekirjoittaa. Järjestyssääntöjä rikotaan ja siitä voi saada varoituksen.
        Tein ilmoituksen asunnon vuokraajalle ja kyllä he ottavat asian käsittelyyn. Varoituksia jaossa!

Mieluummin minä sitä ruoan hajua haistelen kuin tupakansavua. Vaikka ei se tässä häiritse muutenkaan.

Mutta kuten jo aloituksessa kirjoitin niin puhuinkin tosiaan vain asunnoissa ja sisätiloissa tupakoimisesta!

• jo on
        tupakoimaton kärsijä kirjoitti:

vuokrasopimuksessa kohta ettei saa asunnoissa tupakoida ja järjestyssäännöissä ettei missään yleisissä tiloissakaan.
        Näissä peruskorjatuissa asunnoissa on tuo kielto ja se pitäisi olla kaikille sama kun vuokrasopimuksen allekirjoittaa. Järjestyssääntöjä rikotaan ja siitä voi saada varoituksen.
        Tein ilmoituksen asunnon vuokraajalle ja kyllä he ottavat asian käsittelyyn. Varoituksia jaossa!

Mieluummin minä sitä ruoan hajua haistelen kuin tupakansavua. Vaikka ei se tässä häiritse muutenkaan.

Mutta kuten jo aloituksessa kirjoitin niin puhuinkin tosiaan vain asunnoissa ja sisätiloissa tupakoimisesta!

Ihme nalkuttajia/Valittajia et varmaan voi kävellä ulkonakaan sellasen henkilön takana joka polttaa vaan vaihdat kadunpuolta/suuntaa

• njgygnjjjjj
        jo on kirjoitti:

Ihme nalkuttajia/Valittajia et varmaan voi kävellä ulkonakaan sellasen henkilön takana joka polttaa vaan vaihdat kadunpuolta/suuntaa

oli varmaan vitsi? ;DD

• fil.lis.dOsenT pti

oSsoOot ottoooo AssiiN ookeLla tavalLa esSSiiiN
        tÄmä vai keskuTe lloo, tupakonNista
        eeekä ooKKKeen kijosutuskesta

• tupakoimaton kärsijä
        jo on kirjoitti:

tupakoimisesta sisätiloissa jos et osannut lukea.
        Mulle on sama vaikka vetävät keuhkonsa tervaa ym. täyteen ulkona, siitä ei haittaa mulle sinällään.
        Haluan vain asua omassa kodissa raikkaassa tuoksussa enkä savun hajun keskellä.

• QwertyQ
        fil.lis.dOsenT pti kirjoitti:

oSsoOot ottoooo AssiiN ookeLla tavalLa esSSiiiN
        tÄmä vai keskuTe lloo, tupakonNista
        eeekä ooKKKeen kijosutuskesta

Oon asunut toistavuotta kaupungin vuokra-asunnossa Utrassa.
        Rapussa on joku 7-8 asuntoa ja 3 asuu ns. kaveriporukka jotka juo vähän väliä ja polttavat sisällä, ja yksikään heistä ei töitä tee. Mutta kuitenkin. olen heistä parin kanssa puhunutkin asiasta että onko niin vitun vaikeata mennä parvekkeelle röökille.
        jos on päivät kotona niin luulisi että on aikaa sen verran että voi laittaa kengät jalkaan ja kävellä parvekkeelle asti.

Tässä rapussa asuu myös 2 lapsiperhettä.

Säälittää..

Noh kaikki tavallaan.

• tupakoimatonna
        QwertyQ kirjoitti:

Oon asunut toistavuotta kaupungin vuokra-asunnossa Utrassa.
        Rapussa on joku 7-8 asuntoa ja 3 asuu ns. kaveriporukka jotka juo vähän väliä ja polttavat sisällä, ja yksikään heistä ei töitä tee. Mutta kuitenkin. olen heistä parin kanssa puhunutkin asiasta että onko niin vitun vaikeata mennä parvekkeelle röökille.
        jos on päivät kotona niin luulisi että on aikaa sen verran että voi laittaa kengät jalkaan ja kävellä parvekkeelle asti.

Tässä rapussa asuu myös 2 lapsiperhettä.

Säälittää..

Noh kaikki tavallaan.

Vuokran antajaan.( Onko vuokrasopimuksissa mainittu että asunnoissa tupakoiminen kielletty?)
        Minä tein sen kun haju ei lähtenyt rapusta.
        Nyt on ollut hajut pois jonkin aikaa ja toivon että pysyykin.
        Mielestäni jos tupakoi niin sen voi tehdä yhtähyvin ulkona, ei tupakoimattomien tarvitse kärsiä hajusta vain siksi ettei tupakoivat voi mennä ulos.
        Ja jos pakkanen pelottaa niin kannattaa miettiä lopettamista(tupakoimisen).

• Pete77
        tupakoimatonna kirjoitti:

Vuokran antajaan.( Onko vuokrasopimuksissa mainittu että asunnoissa tupakoiminen kielletty?)
        Minä tein sen kun haju ei lähtenyt rapusta.
        Nyt on ollut hajut pois jonkin aikaa ja toivon että pysyykin.
        Mielestäni jos tupakoi niin sen voi tehdä yhtähyvin ulkona, ei tupakoimattomien tarvitse kärsiä hajusta vain siksi ettei tupakoivat voi mennä ulos.
        Ja jos pakkanen pelottaa niin kannattaa miettiä lopettamista(tupakoimisen).

Asun kaupungin vuokra-asunnossa ja vuokrasopimuksessani ei ole kohtaa jossa tupakoiminen sisällä asuinhuoneistossani kiellettäisiin5

• tupakoiminen ei
        Pete77 kirjoitti:

Asun kaupungin vuokra-asunnossa ja vuokrasopimuksessani ei ole kohtaa jossa tupakoiminen sisällä asuinhuoneistossani kiellettäisiin5

ei ole peruskorjattu (2000 luvulla) niin silloin ei varmaan mainintaa tupakoimisesta, mutta jos on remppa tehty niin niissä kaikissa on kielletty asunnoissa ja muissakin sisätiloissa tupakoiminen.
        Näin mulle sanoivat kun otin yhteyttä vuokran antajaan.
        Mutta kannattaa kysyä vuokran antajalta, Päivi Justander hoitaa näitä asioita Joensuun Kodit Oy:ssä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22259
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9466
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7450
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      79
      6301
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      181
      5924
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4946
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4600
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      98
      4350
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      84
      2022
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      77
      1310
    Aihe