Kauppakeskus Tavastila

Ex-Asiakas

Minkälaista palvelua olette saaneet Tavastilan liikkeissä? Itsellä useampi huono kokemus muutamasta siellä olevasta liikkeestä. Asiakaspalvelu ylimielistä ja töykeää. Myyjät taitavat olla leipääntyneet työhönsä. Kannattaisi etsiä uusi työpaikka, jos asiakaspalvelu ei kiinnosta.

55

3589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myyjät

Hyvä,että olet ex-asiakas.
      Nyt meillä onkin aikaa palvella vähemmän ylimielisiä ja töykeitä asiakkaita.

• Seuraavaksi Tampere

Huonoa palvelua minäkin olen saanut, välinpitämättömiä myyjiä. Palvelun taso huonoa.

• toiveikas232

En voi kuin ihmetellä,miten on mahdollista että noin nekatiivista palautetta saatte myyjinä ja kauppiaina
        toiminnastanne? Onko siellä enää ketään joka tiedostaisi tärkeimmän asian eli asiakkaan.
        Ei asiakkaita voi noin vain sivuuttaa ja sanoa esim.että hyvä kun olet ex-asiakas. Huh,huh.
        Jos ette osaa/jaksa kauppakeskuksen markkinointia hoitaa niin palkatkaa Jaana Paavilainen tekemään se.
        Hänen siellä ollesaan kauppakeskus oli kokoajan uudistuva ja eteenpäin menevä ja asiakkaita kävi paljon.
        Nyt näyttää siltä ettei kukaan hoida juuri mitään.Netti sivutkin ovat pahasti päivittämättä ajantasalle
        ja ulkona on vanhoja valomainoksia liikeistä joita siellä ei ole.
        Tehkää hyvät ihmiset jotain ennenkuin on liian myöhäistä??
        Uuden kauppakeskuksen tullessa Tavastia on kuollut paikka.Nyt voitte vielä pelastaa edes jotain toimimalla ripeästi.Mitä olette ilman ASIAKKAITA???Miettikää sitä.

• Karu2
        toiveikas232 kirjoitti:

En voi kuin ihmetellä,miten on mahdollista että noin nekatiivista palautetta saatte myyjinä ja kauppiaina
        toiminnastanne? Onko siellä enää ketään joka tiedostaisi tärkeimmän asian eli asiakkaan.
        Ei asiakkaita voi noin vain sivuuttaa ja sanoa esim.että hyvä kun olet ex-asiakas. Huh,huh.
        Jos ette osaa/jaksa kauppakeskuksen markkinointia hoitaa niin palkatkaa Jaana Paavilainen tekemään se.
        Hänen siellä ollesaan kauppakeskus oli kokoajan uudistuva ja eteenpäin menevä ja asiakkaita kävi paljon.
        Nyt näyttää siltä ettei kukaan hoida juuri mitään.Netti sivutkin ovat pahasti päivittämättä ajantasalle
        ja ulkona on vanhoja valomainoksia liikeistä joita siellä ei ole.
        Tehkää hyvät ihmiset jotain ennenkuin on liian myöhäistä??
        Uuden kauppakeskuksen tullessa Tavastia on kuollut paikka.Nyt voitte vielä pelastaa edes jotain toimimalla ripeästi.Mitä olette ilman ASIAKKAITA???Miettikää sitä.

Jaana on vetänyt koko Tavastilan alas, joten toiveikas232 ei todellakaan tiedä mistä puhuu. Reittä pitkin se nainen on edennyt, jos joku uskaltaa julkaista kaikki ne "päättäjät" kenet Jaana on sotkenut lonkeroihinsa niin se vasta olisi mediasirkus. Totuus tulee vielä julki...

• toiveikas232
        Karu2 kirjoitti:

Jaana on vetänyt koko Tavastilan alas, joten toiveikas232 ei todellakaan tiedä mistä puhuu. Reittä pitkin se nainen on edennyt, jos joku uskaltaa julkaista kaikki ne "päättäjät" kenet Jaana on sotkenut lonkeroihinsa niin se vasta olisi mediasirkus. Totuus tulee vielä julki...

Voi olla tottakin en tiedä.Mutta tavastian tilanne palautteista päätellen on kehno. Mitä aijotte tehdä asioille jotta ihmiset olisivat tyytyväisiä.Sivuutit varsinaisen asia kokonaan.

• loiksloiks
        Karu2 kirjoitti:

joko se heivas sen pupujussin pihalle, ku ei sitä(kään) putiikkia siellä näkyny?

• tiltta
        Karu2 kirjoitti:

On tavastilassa jotai hyvääkin. Eilen kävin isäni kanssa kenkäkaupassa, ei voi muuta sanoa kuin että mahtavaa palvelua. Myyjä aukaisi nauhat, otti kengät pois jalasta ,sovitti uusia isälleni ilman että hänen täytyi tehdä itse mitään. Isäni on iäkäs liikkuu huonosti mutta häntä kohdeltiin kuin kuningasta. Myyjällä oli aikaa ja kärsivällisyyttä. Löysimme sopivat kengät KIITOS mielyttävälle myyjälle..ruskeat lyhyet hiukset, ruskeat lasit..kannattaa poiketa:))

• polpu
        tiltta kirjoitti:

On tavastilassa jotai hyvääkin. Eilen kävin isäni kanssa kenkäkaupassa, ei voi muuta sanoa kuin että mahtavaa palvelua. Myyjä aukaisi nauhat, otti kengät pois jalasta ,sovitti uusia isälleni ilman että hänen täytyi tehdä itse mitään. Isäni on iäkäs liikkuu huonosti mutta häntä kohdeltiin kuin kuningasta. Myyjällä oli aikaa ja kärsivällisyyttä. Löysimme sopivat kengät KIITOS mielyttävälle myyjälle..ruskeat lyhyet hiukset, ruskeat lasit..kannattaa poiketa:))

hei on se kynsistudiokin ihan mahtava ...teetin siel elämäni parhaimpaan päivään maailman kauneimmat kynnet....mut aika outo on se ryysyliike siinä ovella kai sielläkin joku käy

• påer
        tiltta kirjoitti:

jo vain kannattaa kyllä katsoa kenen aikana sinne menee on sit tosi kopea se toinen ihan tumma myyjä liekö peräti kauppias kun on niin itseensä täys että taitaa kasvaa kohta sarvi otsaan

• hintatietoinen
        polpu kirjoitti:

hei on se kynsistudiokin ihan mahtava ...teetin siel elämäni parhaimpaan päivään maailman kauneimmat kynnet....mut aika outo on se ryysyliike siinä ovella kai sielläkin joku käy

ryysyliike hinnoitteli itsensä ulos jo aika päiviä sitten. eurolla tuo ryysyjä maahan ja kolmellakympillä myy. hei haloo, emme me tyhmiä ole! markka-aikaan liike oli hinta-laatusuhteeltaan oikeissa tasoissa 5-30 mk, mutta nyt on markat ja eurot menneet sekaisin. tai ahneus iskenyt. ei ole raukat tajunneet, että halvemmalla hinnalla menee enemmän kaupaksi. mutta toivon mukaan se katoaa kokonaan ja tilalle tulee joku parempi ja halvempi.

• Huh!
        påer kirjoitti:

jo vain kannattaa kyllä katsoa kenen aikana sinne menee on sit tosi kopea se toinen ihan tumma myyjä liekö peräti kauppias kun on niin itseensä täys että taitaa kasvaa kohta sarvi otsaan

Se mikään kauppias ole, vaikka niin luuleekin! On olevinaan niin hyvä myyjä. Edessä puhuu kuin enkeli, takana kuin paholainen. Ja oletteko kuulleet sen kiukunpurkauksia?:) Asiakas ei ole oikeassa, jos hän on. Toivottavasti pääpomo älyää siirtää sen kopean akan sivuun. Oikea asiakkaitten poispelottelija.

• JP
        Karu2 kirjoitti:

Vastaan tähän viestiin nyt täysin poikkeuksellisesti ja pelkästään siksi, että katkaisen omalta osaltani huhuilta siivet. Olen varmasti elämässäni epäonnitunut ja onnistunutkin, mutta onneksi YHTÄKÄÄN asiaa en ole saanut tai menettänyt sen takia, että olisin "reittä pitkin" mitään saanut. Kaikki ihmiset, joiden kanssa töitä teen, ovat täysin muista syistä yhteistyössä kanssani. Elämässäni ei ole salaisuuksia, joihin Karu2 viittaa ja kiitän kun muistutit minua siitä, miten hienoa rehellinen työ onkaan. Menestystä kaikille ja toivon, että asioitte jatkossakin Tavastilassa. Se on ollut minulle tärkeä paikka ja olen täysin omin voimin sinne sekä liikkeitä perustanut että sen markkinointia aikoinaan vuoteen 2007 hoitanut. Nykyisin siellä on toiset pätevät henkilöt hoitamassa sitä ja varmasti onnistuvat.

• toiveikas232
        JP kirjoitti:

Vastaan tähän viestiin nyt täysin poikkeuksellisesti ja pelkästään siksi, että katkaisen omalta osaltani huhuilta siivet. Olen varmasti elämässäni epäonnitunut ja onnistunutkin, mutta onneksi YHTÄKÄÄN asiaa en ole saanut tai menettänyt sen takia, että olisin "reittä pitkin" mitään saanut. Kaikki ihmiset, joiden kanssa töitä teen, ovat täysin muista syistä yhteistyössä kanssani. Elämässäni ei ole salaisuuksia, joihin Karu2 viittaa ja kiitän kun muistutit minua siitä, miten hienoa rehellinen työ onkaan. Menestystä kaikille ja toivon, että asioitte jatkossakin Tavastilassa. Se on ollut minulle tärkeä paikka ja olen täysin omin voimin sinne sekä liikkeitä perustanut että sen markkinointia aikoinaan vuoteen 2007 hoitanut. Nykyisin siellä on toiset pätevät henkilöt hoitamassa sitä ja varmasti onnistuvat.

Jaana toivon sinulle hyvää kesän jatkoa ja kaikkea hyvää elämääsi.

• Tsemppii
        Karu2 kirjoitti:

Hyvää työtä Paavilainen on tehnyt ja tuskin taitaa Karu2 olla kartalla muistakaan asioista. Onko kateellista panettelua jos omat taidot eivät riitä? Reilusti omalla nimellä puhuminen on ihan eri juttu. Peukun nosto Jaanalle hyvästä työstä!

• Silmät pelaa
        Karu2 kirjoitti:

Hienoa että joku uskaltaa sanoa tuon ääneen! Kun kauppakeskus on kiinni on itse johtaja ja ... että reittä pitkin on menty ja lujaa ... pitääkin ottaa yhteyttä ystävääni tutkivaan journalistiin, löytyy varmasti muiltakin vastaavia juttuja ... että niin sitä päästään tässä kylässä eteenpäin ...

• asiakas x

juu, riippuu missä putiikissa asioi ja kenen kanssa. itse valitsen sen myyjän, jonka tiedän hyväksi ja kierrän kaukaa, jos tympeä on töissä. eivät taida työnantajat tajutakaan, kuinka paljon sen myyjän käytös ja jopa ulkomuoto asiointiin vaikuttaa.
      en lähde nyt yksilöimään putiikkeja....

• joopa joo

Juu, paljon vaihtelee palvelun taso. Viimeksi kävin luonnonmukaisten tuotteiden kaupassa. Nuori mies ei edes vaivautunut tuolistaan nousemaan, kyselin eräästä tuotteesta jota olin vakavissani ostamassa. Olin aiemmin soittanutkin kauppaan ja kysynyt tuotteesta, menin sit ostotarkoituksessa paikalle, tutkin sit asian itse kun myyjä ei vaivautunut nousemaan tuolistaan ja tulemaan luokseni. Puhelimessa saaani tieto oli väärä, puhelimeen vastasi nainen. Ostamatta jäi, mutta onneksi löysin torikauppiaan, jolta ostin loistavan vastaavan ja tuote on loistava.

• asiakas silloin tälö

Itse en asoi eräässä tietyssä liikkeessä koska myyjä jo ovelta luo arvioivan katseen. Hyvä merkkituote myynnissä mutta koppava ja ylimielinen myyjä . Liikkeessä on pari muutakin myyjää he ovat ihan ok, eivät arvio asiakasta ulkonäön perusteella, ovat ystävällisiä kaikille eivätkä letkauttele loukkaavia asiakkaille

• myyjä itsekin
        asiakas silloin tälö kirjoitti:

Itse en asoi eräässä tietyssä liikkeessä koska myyjä jo ovelta luo arvioivan katseen. Hyvä merkkituote myynnissä mutta koppava ja ylimielinen myyjä . Liikkeessä on pari muutakin myyjää he ovat ihan ok, eivät arvio asiakasta ulkonäön perusteella, ovat ystävällisiä kaikille eivätkä letkauttele loukkaavia asiakkaille

Ollaan varmaan samassa henkilössä ja putiikissa,sääliksi käy työtovereita ja asiakkaita itse asioin silloin kun on tietty myyjä paikalla

• T.P.
        myyjä itsekin kirjoitti:

Ollaan varmaan samassa henkilössä ja putiikissa,sääliksi käy työtovereita ja asiakkaita itse asioin silloin kun on tietty myyjä paikalla

Näistä kahdesta edellisestä kirjoituksesta, minäkin tunnistan putiikin. Siihen liikkeeseen menen vain silloin kun eräs myyjä ei ole siellä töissä. Tuskin työnantaja on edes tietoinen kyseisestä alaisesta, joka ei mielestäni sovellu palvelualalle ollenkaan. Jos tulisi tilanne, että tämä ihminen olisi töissä siellä aina, täytyisi vaihtaa kaupunkia kyseisen tuotemerkin vuoksi.

• entinen minäkin
        asiakas silloin tälö kirjoitti:

Hyvä että muutkin ovat asiaan kiinnittäneet huomiota,puhumme varmasti ihan samasta henkilöstä. Ynseys ja ylimielisyys paistavat pitkälle.Itsekin olen vältellyt tätä "reilua" myyjää. Onko rikos tulla kysymään tarjouksessa olevaa tuotetta tai muuten vaan katselemaan, varsinkin jos ei ole viimeisen muodin mukaan puettu, meikattu , ja on vanhan malliset silmälasit tai vaikka on huono kampaus.?????

• :)

Tänään jätin yhden liikkeen väliin, kun näin siellä sen koppavan myyjän. Täytyy mennä uudelleen ensi viikolla kun on eri myyjä.

• ainut mitä tiedän
        T.P. kirjoitti:

Näistä kahdesta edellisestä kirjoituksesta, minäkin tunnistan putiikin. Siihen liikkeeseen menen vain silloin kun eräs myyjä ei ole siellä töissä. Tuskin työnantaja on edes tietoinen kyseisestä alaisesta, joka ei mielestäni sovellu palvelualalle ollenkaan. Jos tulisi tilanne, että tämä ihminen olisi töissä siellä aina, täytyisi vaihtaa kaupunkia kyseisen tuotemerkin vuoksi.

Siis itse olen kokenut ylenkatsetta vain Ecco-liikkeessä. Sitäkö nyt tarkoitatte? Eikö täällä olisi hyvä tuoda asiat julki, jos vaikka asianomainen tunnistaisi itsensä ja miettisi asennettaan uusiksi. Varmasti ihan hyvä ihminen, mutta suhtautuminen asiakkaisiin hiukan hukassa. Sitä voi opetella uusiksi, itsekin olen joutunut niin tekemään.

• veit sanat
        T.P. kirjoitti:

Sanopa muuta, veit sanat suustani olempa joskus ihmetellyt ihan samaa asiaa itsekin ja päättänyt asioivani muualla sillä niin ynseän myyjän kanssa asioidessa ei tule muuta kuin huono fiilis ja tunne että anteeksi kun tulinkin kysyneeksi ja häirinneeksi.

• -
        ainut mitä tiedän kirjoitti:

Siis itse olen kokenut ylenkatsetta vain Ecco-liikkeessä. Sitäkö nyt tarkoitatte? Eikö täällä olisi hyvä tuoda asiat julki, jos vaikka asianomainen tunnistaisi itsensä ja miettisi asennettaan uusiksi. Varmasti ihan hyvä ihminen, mutta suhtautuminen asiakkaisiin hiukan hukassa. Sitä voi opetella uusiksi, itsekin olen joutunut niin tekemään.

Mullekkin tuli heti mieleen kyseinen liike. =D

• ent.asiakas
        ainut mitä tiedän kirjoitti:

Buahhahhahhaa, se koppava nainen luulee tarkoitettavan toista myyjää, eikä näe omassa käytöksessään mitään vikaa. Jotta tulis selväksi tälle koppavallekin, puhumme nyt sinusta, sinä pitempi myyjä Eccossa!!
        Vaan ne nuoleskelijatyypithän aina puhuu muista, eikä tunnusta omia vikojaan.

ent.asiakas kirjoitti:

Buahhahhahhaa, se koppava nainen luulee tarkoitettavan toista myyjää, eikä näe omassa käytöksessään mitään vikaa. Jotta tulis selväksi tälle koppavallekin, puhumme nyt sinusta, sinä pitempi myyjä Eccossa!!
        Vaan ne nuoleskelijatyypithän aina puhuu muista, eikä tunnusta omia vikojaan.

Se ihminen on niin täydellinen ja ammattitaitoinen, omasta mielestään. :D

• mnääjasnää
        :) kirjoitti:

Tänään jätin yhden liikkeen väliin, kun näin siellä sen koppavan myyjän. Täytyy mennä uudelleen ensi viikolla kun on eri myyjä.

mutta ainakin Mulperipuusta sain 200% palvelua viime perjantaina kun tarvitsin synttärisankarille suolakiven lahjaksi, ihana , miellyttävä, ikävä kyllä ilmeisestikin rouva, hankki sen minulle illaksi...kiitos sulle vieläkin, jos satut tämän lukemaan, suolakiven ansiosta sain ikimuistoisen yön...en taia uskaltaa tähän sitä kertoo.....hyimua:-)))

• mutkasuussa
        joopa joo kirjoitti:

Juu, paljon vaihtelee palvelun taso. Viimeksi kävin luonnonmukaisten tuotteiden kaupassa. Nuori mies ei edes vaivautunut tuolistaan nousemaan, kyselin eräästä tuotteesta jota olin vakavissani ostamassa. Olin aiemmin soittanutkin kauppaan ja kysynyt tuotteesta, menin sit ostotarkoituksessa paikalle, tutkin sit asian itse kun myyjä ei vaivautunut nousemaan tuolistaan ja tulemaan luokseni. Puhelimessa saaani tieto oli väärä, puhelimeen vastasi nainen. Ostamatta jäi, mutta onneksi löysin torikauppiaan, jolta ostin loistavan vastaavan ja tuote on loistava.

ollut Nuorimies pikku luonnontuotteissa :)

• Sp.

olisit eritellyt vähän tarkemmin,,,leipääntyneet,hm,asiakkaissakin on moneksi,niin myyjäthän on siellä Työssä,vai pitäisikö heidän olla kuin sirkuspellet,kasvoilla 8 tuntia päivässä väkinäinen hymy (irvistys ) kasvoilla,kuunnella lasten ja Lastenlasten menemisiä ja tulemisia,ja kun anoppiakin kolottaa sieltä ja täältä,vai pitäisikö olla henkilökuntaa että esim,vaateostoksilla pitäisi asiakas riisua ja sovitella että sopiiko,vaiko sopisiko toinen,ja sitten pukea asikas vielä omiin hynttyisiin,eipä nykyään monessakaan liikkessä ole moista henkilökuntaa missään liikkessä ettei Tavastila tee poikkeusta tämän suhteen.

Asiasta kolmanteen Hallissa asiakaspaikoitus 2 h,eipähän sinne juurikaan saa autoa, pakkasilla halli aivan täynnä,sain auton pihalle eikun tavastilaan kauppaan ja kahville,eipä kaupoissa ollut ruuhkaa suhteessa Automäärään, Faktaa,,,kävin autolla hallissa pariskunta maasturilla 2 aik lasta jätti autonsa halliin.kun ajoin pihalle,samainen perhe lampsi pihalla kohden Anttilaa, olihan auto sulamassa sillä aikaa!!!!!!!:

Lisäksi oli pesusta tulleita autoja useita joita sitten Hallissa rätein kuivateltiin,ja siivottiin autoja ja Tavastilan asiakkaat ajaa pihalle tai sitten Tiiriöön /Anttilan yläkertaan ja kaupoille Anttilaan sekä kuppi Costaricaa ja hyvä leivos.

Ja lisää,,,,,ompa myöskin hallissa autoja joiden Säföörit tulee hissillä ylös ja lampsiivat suoraan kylälle,ja varmaan arvaattekin,,,,,tuleevat 2,tunnin kuluttua siirtämään Pysäköintikiekkoa 2 tunnilla eteenpäin.

Olettaisin näin sivullisena,tosin asiakaspalvelussa olevana 35 v,että tämä ei ole Tavastilan liikkeille eduksi parkkitilojen hoidon suhteen,näkyy siellä vartioitakin liikkuvan,,tai sitten Tavastilan hallitus ,Tai Isännöitsiä ei ole tehtäviensä tasalla.????.

Johtopäätelmät Myyjien "ynseydestä",,,,Arvaa harmittaako,,aamulla anivarhain ,,kiire Duuniin Tavastilaan,,,saako auton halliin (henkilökunta) vai onko halli täys niitä siivoojia ym,vai pitääkö hakea ulkoa paikan kerkeenkö töihin löydänkö parkkitilaa,ym,ym, (vertaa ulkoruokinta),eipä siinä päivänmittaan hymy ole välttämättä herkässä vai mitä olette mieltä.

Ps,voihan asiakaskin vaihtaa kauppaa jos " hymy " ei miellytä,eikä rutista siitä myyjälle,ikäänkuin sivistyneesti jookoskinvaimitensemenikään.

• ihan tyytyväinen

menkää hallituskadule finnomaniin. Tai no riippuu, mitä etsii...sain hyvä palvelua ja sain kahviakin vaikken mitään ostanut. Olisi ollut kyllä ostettavaakin.

• Myöskin tarkkailija

pysäkoinnistä,kirjoittaa Kauppalehti-,Kiinteistöt voivat antaa kunnallisille pysäköinninvalvonnalle valtakirjan tietynalueen valvonnasta,sopimus on ilmainen,mikä tuli johtaja Kuusiselle yllätyksenä mainitaan Kauppalehdessä,lisäksi Lappuliisat voivat hoitaa työn normaalin valvonnan yhteydessä. Asiakkailta tuli valituksia etteivät löytäneet parkkipaikkaa,mainitsee johtaja Markku Kuusinen.

• P.T.

Miksi lappuliisat eivät vaivautu tarkistamaan parkkihallin autojen kiekkoja? Olikos se niin että tarvittaessa kutsutaan vartija paikalle, joka tekee sitten ilmoituksen parkkipirkoille. Ihme jos siellä autojen kiekkoja rukatataan tunnista toiseen ja sulatellaan autoja, kun ihmiset ovat oppineet siihen että siellä ei saa sakkoja. Parkkisakot kehiin niin loppuu tuollainen.

• Ex- aasiakasko

Asiakkaita on todellakin monenlaisia. Kaikkien tietysti tulisi olla ystävällisiä toisilleen. Asiakkaiden ja asiakaspalvelijoiden. Eipä kyllä kiinnosta mennä liikkeeseen palveltavaksi, jossa töksäytellään asiakkaalle päin naamaa " että olisit kuule tullut silloin pari viikkoa sitten, kun kyseinen tarjous oli, turha enään tulla kyselemään!" kysyessäsi jostain tuotteesta, että olisiko niitä vielä? Eikä astuessasi liikkeeseen asiakasta ei tulisi arvioida katsein päästä varpaisiin.. Ostaako tuo nyt mitään fiiliksellä.

• myyjä itsekin

Olen itsekin asiakaspalvelussa, mutta hiukan toisella asenteella. Jos työ palvelualalla ei miellytä, eikä jaksa suhtautua asiakkaisiin ystävällisesti ja riittävän nöyrästi, on oikeus ja kohtuus vaihtaa uraa toisaalle. Paikalle on varmasti moni mukava nuori mielellään tulossa.
        Itselleni palveluammatissa on vielä näin 20 vuoden jälkeenkin tärkeintä juuri se, että asiakas lähtee luotani hyväntuulisena ja voin näin parantaa hänen arjen sietokykyä, ja antaa käytökselläni positiivisen latauksen hänen päiväänsä. Aina se ei onnistu, mutta haluan ainakin tehdä tässä parhaani.

Ja mitä tuohon paikoitukseen tulee. Eiköhän suurella osalla ole sama ongelma päivittäin. Itse laitan autoni kenttäparkkiin kaupungin laidalle ja kävelen sieltä töihin. Todella helppoa. Asenne on se mikä ratkaisee sen miten päivät sujuu ja miten onnellinen sitä on. Ja asennetta pystyy aina onneksi lataamaan uudelleen, kun vaan harjoittaa itsetuntoaan riittävästi.

Mukavia kevätpäiviä sinulle :)

• HML124

en ole edes koskaan käynyt koko kauppakeskuksessa :D !! vaikka tässä hämeenlinnalaisia ollaankin ..

• sagaga

Parkkipirkot ei valvo yksityisten pysäköintipaikkoja

• Aaasiakas
        sagaga kirjoitti:

Parkkipirkot ei valvo yksityisten pysäköintipaikkoja

No sittenhän vika on kauppakeskuksen järjestelyissä. Sinne vaan ilmaiseen parkkiin auto sulamaan ihan koko päiväksi.. :) Muut ovatkin sen jo tajunneet.. Ilmankos sinne ei työntekijöiden autot mahdukkaan vaikka ovat paikoista maksaneet. :/

• H A

Sama täällä. Kaikki ostokset hoidetaan Tiiriön liikkeissä. Keskustan kaupoissa en ole asioinut moneen vuoteen.

• Tyytyväinen asiakas.
        H A kirjoitti:

Sama täällä. Kaikki ostokset hoidetaan Tiiriön liikkeissä. Keskustan kaupoissa en ole asioinut moneen vuoteen.

Menin kerran sinne ostamaan itselleni uusia housuja. Astuin sisään liikkeeseen ja minua palveli todella nätti vaaleahiuksinen nainen. Hetken aikaa siinä katseltiin housuja ja valitsin kolme niistä sovitusta varten. Testasin ensimmäiset mutta ne eivät olleet sopivat. Huomasin kuitenkin sellaisen asian että tämä nainen oikein katseli pyllyäni ja etumustani. En häkeltynyt siitä kuitenkaan vaan lähdin testaamaan toisia housuja. uskalsin kuitenkin sanoa tälle naiselle että huomasin hänen katselevan minua sillä silmällä. Rohkea mies kun olen niin pyysin häntä mukaan sovittamaan. Hän suostui :) Tunnelma tiivistyi sovituskopissa ja loppujen loppuksi me päädyimme Tavastilan vessaan :) Tämä tapahtui noin vuosi sitten.

• Pettänyt pelle
        Tyytyväinen asiakas. kirjoitti:

Menin kerran sinne ostamaan itselleni uusia housuja. Astuin sisään liikkeeseen ja minua palveli todella nätti vaaleahiuksinen nainen. Hetken aikaa siinä katseltiin housuja ja valitsin kolme niistä sovitusta varten. Testasin ensimmäiset mutta ne eivät olleet sopivat. Huomasin kuitenkin sellaisen asian että tämä nainen oikein katseli pyllyäni ja etumustani. En häkeltynyt siitä kuitenkaan vaan lähdin testaamaan toisia housuja. uskalsin kuitenkin sanoa tälle naiselle että huomasin hänen katselevan minua sillä silmällä. Rohkea mies kun olen niin pyysin häntä mukaan sovittamaan. Hän suostui :) Tunnelma tiivistyi sovituskopissa ja loppujen loppuksi me päädyimme Tavastilan vessaan :) Tämä tapahtui noin vuosi sitten.

Olen kuullut? Että, siellä tapahtuu tällaista. Ja, sieltä suunnalta on moni peräkammarinpoika saanut oppia. Joten, ei muuta kun ostoksille. Parin lapsen yh-huoltajia pilvin pimein. Kaikki käy. Itse en ottaisi ok-talooni vierasta sikaa. Mutta, en asukaan liki sitä kaupunkia. Vielä sanoisin, että, mies. ajatteleppa itse, olet toisen kodissa. Miten kauan?

• ASIAKASPALVELIJA
        Pettänyt pelle kirjoitti:

Olen kuullut? Että, siellä tapahtuu tällaista. Ja, sieltä suunnalta on moni peräkammarinpoika saanut oppia. Joten, ei muuta kun ostoksille. Parin lapsen yh-huoltajia pilvin pimein. Kaikki käy. Itse en ottaisi ok-talooni vierasta sikaa. Mutta, en asukaan liki sitä kaupunkia. Vielä sanoisin, että, mies. ajatteleppa itse, olet toisen kodissa. Miten kauan?

MISSÄ PAIKOISSA OLETTE TAVANNEET HYMYILEVIÄ KASSOJA :)

• hahhaaaaaa

Onko yh-huoltaja yksinhuoltajanhuoltaja? ;)

• ex

Ne on sinkkuja ja katkeria toisilleen. Hyvä jos joku kelpaa!!!

• AASIakas
        Tyytyväinen asiakas. kirjoitti:

Aivan varmasti juu. Kesken työpäivän lähti sun kans vessaan pikasille...jep! Aikamoinen satusetä olet.

• huono halli

Pari hassua liikettä pyörii muutaman asiakkaan voimalla. Kuka näitä oikein rahoittaa?? S-kauppa varmasti ainut mikä tekee voittoa.

Kauppakeskus missä sesonkikoristeet seisoo vielä sesongin jälkeenkin. Taas pari liikettä lopettanut, eikä ihme.

Jos edes älyäisivät poistaa sen ex-rabitin tilan siitä blokkaamasta yleisnäkymää kauppa-alueelle, mutta kun ei. Kuka tuon homeisen keskittymän myynnistä oikein vastaa? Ei taida olla provikka-palkalla.

En siis tiedä palvelusta, kun haen sitä tasan muualta. Vaikka mielummin toisesta kaupungista.

• hajosikotojotasi

Parkkihalli on ainakin sellanen paikka ettei toista yhtähyvin vartioitua paikkaa ole!!! Ajaa auton sisään ja lähtee kauppaan niin jo on vartia kimpussa että täällä ei saa autoo sulattaa! Kyllä se lumi siitä jokatapauksessa sulaa lämpösessä hallissa ei siitä tarvitse tulla huutamaan. Varsinkaan kun en autoa varsinaisesti siellä "putsaa" vaan potkaisin roiskeläpistä kököt pois niin oltiin jo lähes kyttiä soittamassa roskaamisesta, vaikka ne kököt siitä tippuisi jokatapauksessa kaupoilla käydessäni. Mutta onhan se hyvä että pojalla riittää vastuullista vartian työtä!

• Sp.
        hajosikotojotasi kirjoitti:

Parkkihalli on ainakin sellanen paikka ettei toista yhtähyvin vartioitua paikkaa ole!!! Ajaa auton sisään ja lähtee kauppaan niin jo on vartia kimpussa että täällä ei saa autoo sulattaa! Kyllä se lumi siitä jokatapauksessa sulaa lämpösessä hallissa ei siitä tarvitse tulla huutamaan. Varsinkaan kun en autoa varsinaisesti siellä "putsaa" vaan potkaisin roiskeläpistä kököt pois niin oltiin jo lähes kyttiä soittamassa roskaamisesta, vaikka ne kököt siitä tippuisi jokatapauksessa kaupoilla käydessäni. Mutta onhan se hyvä että pojalla riittää vastuullista vartian työtä!

Tavastilan parkkihallissa riittää niitä könpotkijoita,aamusta vaikkei Tavastilan kaikki kaupatkaan ole vielä auki ,joten vartija oli tehtäviensä tasalla,itselläni olisi ollut pieni työtehtävä erääsä liikehuoneistossa ja halli aivan täynnä niitä "kököpotkijoita",jotka siten hiippailee kaupungille,vaikka hallissa lukee aivan selvästi ASIAKASPAIKOITUS,.

Tunnistin mm, Kiinteistövälittäjän auton joka oli vielä iltapäivälläkin Hallissa ja kahdentunnin kiekko tuulilasissa,no sulihan "kököt", sillä aikaa kun kokopäivän oli Tavastilassa ostoksilla . Tavastilassa on kolme liikehuoneistoa parhaillaan tyhjänä kun kauppa ei käy,asiakkaat ajavat tiiriöön missä on parkkipaikkoja.

Pakkasilla Halli aivan täynnä "kökköjä" suhteessa kauppojen asiakasmääriin nähden, olettaisi osakkeiden omistajien (asukkaiden) joiden yhtiövastikkeisiin liikkeiden menestyminen vaikuttaa huolehtivan paremmin niistä seikoista jotka vaikuttavat tuloihin (vuokratulot) ja puutuvan siihen ketkä parkkihallia käyttävät,että onko ne maksavia asiakkaita, maksaahan se hallin siivouskin jotain,vai mitä "könpotkija".

• jscxncx
        Sp. kirjoitti:

Tavastilan parkkihallissa riittää niitä könpotkijoita,aamusta vaikkei Tavastilan kaikki kaupatkaan ole vielä auki ,joten vartija oli tehtäviensä tasalla,itselläni olisi ollut pieni työtehtävä erääsä liikehuoneistossa ja halli aivan täynnä niitä "kököpotkijoita",jotka siten hiippailee kaupungille,vaikka hallissa lukee aivan selvästi ASIAKASPAIKOITUS,.

Tunnistin mm, Kiinteistövälittäjän auton joka oli vielä iltapäivälläkin Hallissa ja kahdentunnin kiekko tuulilasissa,no sulihan "kököt", sillä aikaa kun kokopäivän oli Tavastilassa ostoksilla . Tavastilassa on kolme liikehuoneistoa parhaillaan tyhjänä kun kauppa ei käy,asiakkaat ajavat tiiriöön missä on parkkipaikkoja.

Pakkasilla Halli aivan täynnä "kökköjä" suhteessa kauppojen asiakasmääriin nähden, olettaisi osakkeiden omistajien (asukkaiden) joiden yhtiövastikkeisiin liikkeiden menestyminen vaikuttaa huolehtivan paremmin niistä seikoista jotka vaikuttavat tuloihin (vuokratulot) ja puutuvan siihen ketkä parkkihallia käyttävät,että onko ne maksavia asiakkaita, maksaahan se hallin siivouskin jotain,vai mitä "könpotkija".

Kyllä se niin vaan on, että jos asiakaspalvelutyö ei kiinnosta eikä onnistu niin miksi sitä jatkaa?? Itse olen asiakaspalvelutehtävissä ollut jo usean vuoden ja nautin työstäni. Siihen tietenkin vaikuttaa paljon työnantaja sekä hyvät työkaverit, mutta ennenkaikkea oma asenne ratkaisee. Muidenkin kauppojen myyjien autot on ulkona pakkasessa eikä se heitä haittaa. Tiiriössäkään ei myyjille eikä asiakkaille hallipaikkoja ole järjestetty, eikä ne siellä asiakasta siitä syytä vaan palvelevat hyvin niin kun kuuluukin. Tavastilassa taitaa olla isoja ongelmia, mutta onneksi siellä ei tarvitse käydä.

• ysp
        jscxncx kirjoitti:

Kyllä se niin vaan on, että jos asiakaspalvelutyö ei kiinnosta eikä onnistu niin miksi sitä jatkaa?? Itse olen asiakaspalvelutehtävissä ollut jo usean vuoden ja nautin työstäni. Siihen tietenkin vaikuttaa paljon työnantaja sekä hyvät työkaverit, mutta ennenkaikkea oma asenne ratkaisee. Muidenkin kauppojen myyjien autot on ulkona pakkasessa eikä se heitä haittaa. Tiiriössäkään ei myyjille eikä asiakkaille hallipaikkoja ole järjestetty, eikä ne siellä asiakasta siitä syytä vaan palvelevat hyvin niin kun kuuluukin. Tavastilassa taitaa olla isoja ongelmia, mutta onneksi siellä ei tarvitse käydä.

NIIN, ei ole niitä parkkipaikkoja!!!! Kyllä tuo tavastia on keskustan ainoa paikka missä on parkkipaikkoja. hallissa, toisella puolella pihaa ja kaivokadun takana. Ei se liikkeiden siirtyminen siitä johdu etteikö olisi parkkipaikkoja. Halli on täynnä mutta mitä sitten, mitä se sinua risoo jos et saa autoasi sinne kun pihalla on paikkoja aivan riittävästi, puheiden perusteella et itse sulata autoasi siellä joten voit ajaa sen toisellepuolelle pihaa ja tehdä sen 10 min. kestävän visiitin sieltä käsin. (((ja tosiaan: olit töihin siis menossa joten et ole asiakas niin älä käytä asiakaspaikoitusta vaan huolto parkkia)))) Olet vaan tuohtunut kun et itse saa romuasi sinne sulamaan tai ei ole varaa ostaa siihen pattereilla toimivaa pysäköinti kiekkoa ;) Koko tavastian palvelut ovat kyllä alkoa lukuunottamatta niin syvältä että mielummin ajan kyllä tiiriöön jossa on tilavat parkkipaikat eikä ole ketään vartioita puhaltamassa niskaan jos vahingossa lumikökkö tipahtaa roiskeläpästä. Eläkeläiset tukkivat kyseisen puljun R-kioskin niillä 10c kimppa kenoillaan joten paikka ei kelpaa kyllä muuhun kun auton sulatukseen. ...Fiksut pistäisivät kaikki hallipaikat maksullisiksi, eipä voi ainakaan asiakasmäärää laskea.TAI Bisnesideana voisi halliin tehdä 3-4 tee-se-itse pesulaa pesula, loput paikat voisi myydä paikanvaranneille työmatkalaisille näin ollen tulisi rahhoo eikä tarttis miettiä kökön siivouskustannuksia.

• scaryminttu
        ysp kirjoitti:

NIIN, ei ole niitä parkkipaikkoja!!!! Kyllä tuo tavastia on keskustan ainoa paikka missä on parkkipaikkoja. hallissa, toisella puolella pihaa ja kaivokadun takana. Ei se liikkeiden siirtyminen siitä johdu etteikö olisi parkkipaikkoja. Halli on täynnä mutta mitä sitten, mitä se sinua risoo jos et saa autoasi sinne kun pihalla on paikkoja aivan riittävästi, puheiden perusteella et itse sulata autoasi siellä joten voit ajaa sen toisellepuolelle pihaa ja tehdä sen 10 min. kestävän visiitin sieltä käsin. (((ja tosiaan: olit töihin siis menossa joten et ole asiakas niin älä käytä asiakaspaikoitusta vaan huolto parkkia)))) Olet vaan tuohtunut kun et itse saa romuasi sinne sulamaan tai ei ole varaa ostaa siihen pattereilla toimivaa pysäköinti kiekkoa ;) Koko tavastian palvelut ovat kyllä alkoa lukuunottamatta niin syvältä että mielummin ajan kyllä tiiriöön jossa on tilavat parkkipaikat eikä ole ketään vartioita puhaltamassa niskaan jos vahingossa lumikökkö tipahtaa roiskeläpästä. Eläkeläiset tukkivat kyseisen puljun R-kioskin niillä 10c kimppa kenoillaan joten paikka ei kelpaa kyllä muuhun kun auton sulatukseen. ...Fiksut pistäisivät kaikki hallipaikat maksullisiksi, eipä voi ainakaan asiakasmäärää laskea.TAI Bisnesideana voisi halliin tehdä 3-4 tee-se-itse pesulaa pesula, loput paikat voisi myydä paikanvaranneille työmatkalaisille näin ollen tulisi rahhoo eikä tarttis miettiä kökön siivouskustannuksia.

Varokaa Tavastilan siivoojaa. Vetelee raivona harjansa kanssa, huutaa alaisilleen natsina ja vetelee kysymättä harjalla jalkoihisi, ellet älyä väistää penkillä istuessa. Ei pyytele anteeksi tai lupaa. Rypistelee kiroillen penkeille jätetyt lehdet raivona palloksi ja paiskaa muiden roskien joukkoon lattialle. Kyttää sinua ja kyselee aiotko lukea lehteä vai kenties JÄTTÄÄ SEN SAATANAN LEHDEN SIIHEN PENKILLE! Syyttää sinua penkin alla olevista roskista. Aivan kuin jokainen sisälle tullut asiakas olisi potentiaalinen roskaaja ja vihollinen. Kiva odottaa, että pääsee kauppoihin sisälle pakoon, kun tämä hullu raivoaa siellä just ennen.

• ent.hämeenlinnalaine

...positiivisesti käydessäni kauppakeskuksessa nyt kesällä pitkästä aikaa.Kahvila toiminta on tuonnut elämää muuten niin tyhjään käytävään.Muutenkin yleiskuva liikkeistä oli hyvä.Tuntui kuin olisi ollut isommassakin kauppakeskuksessa.Mahtavaa uudistumista yrittäjiltä kilpailukykyistä toimintaa. Siellähän oikein viihtyy.

• mutkasuussa

ketään enää edes käy..miksi sinäkään.. paska paikka kaikin puolin, alko ja r-kioski taitaa olla ainoat mitä siellä enemmin käytetään :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7910
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4410
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4033
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3942
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3413
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3340
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3248
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2993
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2771
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2514
    Aihe