Mika Häkkinen - Sympaattinen, iloinen, huumorintajuinen viihdyttäjä, työmyyrä auton kehittäjä, 2 mestaruutta, nopea kuski, antoi hyviä lausontoja/haastatteluja.
Kimi Räikkönen - Tyhmä, robbotimainen kylmä käytös, puhe kimittävää/epäselvää, ei viitsi kehättää autoa, aina sama perusilme, juo liikaa viinaa, eikä tule voittamaan enää mitään.
Räkä vs Häkä
6
3122
Vastaukset 6
- Jake
Räkähän on niin nolla kun voi olla
Ärsyttävä tyyli, poikamainen piipitys ja täys pelle - peugeot
fiat, täys paska, susi jo syntyessään. Taidat oikein tunteakkin Räikkösen. Ai, että on sitten fiksua porukkaa täällä.
- Sami
Vähän kärjistettyä mutta hieman tottakin. Kyllä Räikkösen pitäisi tässä tilanteessa testata autoa niin p...sti eikä lomailla (tosin itse kuntoillen, mutta p...ka auto ei kulje vaikka kuski olis kuin terästä).
- Mika takaisin
Toi olis voinu olla myös mun kirjoittama,olen täysin samaa mieltä,Räkä vaan marssii muijansa perässä ku koira,pakko sulkee telkkari,ku alkaa kimin kimitys,hyi,inhottavaa!
- Anonyymi
vähän varmaan näillä ^ muuttunu mielipide "räkä"stä vuosien varrella :D
- Anonyymi
Onneton kimittäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4121651- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38757Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29714- 55691
- 44645
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417634- 63553
- 88537
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi33488