Mika Häkkinen - Sympaattinen, iloinen, huumorintajuinen viihdyttäjä, työmyyrä auton kehittäjä, 2 mestaruutta, nopea kuski, antoi hyviä lausontoja/haastatteluja.
Kimi Räikkönen - Tyhmä, robbotimainen kylmä käytös, puhe kimittävää/epäselvää, ei viitsi kehättää autoa, aina sama perusilme, juo liikaa viinaa, eikä tule voittamaan enää mitään.
Räkä vs Häkä
6
2861
Vastaukset
- Jake
Räkähän on niin nolla kun voi olla
Ärsyttävä tyyli, poikamainen piipitys ja täys pelle - peugeot
fiat, täys paska, susi jo syntyessään. Taidat oikein tunteakkin Räikkösen. Ai, että on sitten fiksua porukkaa täällä.
- Sami
Vähän kärjistettyä mutta hieman tottakin. Kyllä Räikkösen pitäisi tässä tilanteessa testata autoa niin p...sti eikä lomailla (tosin itse kuntoillen, mutta p...ka auto ei kulje vaikka kuski olis kuin terästä).
- Mika takaisin
Toi olis voinu olla myös mun kirjoittama,olen täysin samaa mieltä,Räkä vaan marssii muijansa perässä ku koira,pakko sulkee telkkari,ku alkaa kimin kimitys,hyi,inhottavaa!
- Anonyymi
vähän varmaan näillä ^ muuttunu mielipide "räkä"stä vuosien varrella :D
- Anonyymi
Onneton kimittäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627