Mika Häkkinen - Sympaattinen, iloinen, huumorintajuinen viihdyttäjä, työmyyrä auton kehittäjä, 2 mestaruutta, nopea kuski, antoi hyviä lausontoja/haastatteluja.
Kimi Räikkönen - Tyhmä, robbotimainen kylmä käytös, puhe kimittävää/epäselvää, ei viitsi kehättää autoa, aina sama perusilme, juo liikaa viinaa, eikä tule voittamaan enää mitään.
Räkä vs Häkä
6
3102
Vastaukset
- Jake
Räkähän on niin nolla kun voi olla
Ärsyttävä tyyli, poikamainen piipitys ja täys pelle - peugeot
fiat, täys paska, susi jo syntyessään. Taidat oikein tunteakkin Räikkösen. Ai, että on sitten fiksua porukkaa täällä.
- Sami
Vähän kärjistettyä mutta hieman tottakin. Kyllä Räikkösen pitäisi tässä tilanteessa testata autoa niin p...sti eikä lomailla (tosin itse kuntoillen, mutta p...ka auto ei kulje vaikka kuski olis kuin terästä).
- Mika takaisin
Toi olis voinu olla myös mun kirjoittama,olen täysin samaa mieltä,Räkä vaan marssii muijansa perässä ku koira,pakko sulkee telkkari,ku alkaa kimin kimitys,hyi,inhottavaa!
- Anonyymi
vähän varmaan näillä ^ muuttunu mielipide "räkä"stä vuosien varrella :D
- Anonyymi
Onneton kimittäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875