Mika Häkkinen - Sympaattinen, iloinen, huumorintajuinen viihdyttäjä, työmyyrä auton kehittäjä, 2 mestaruutta, nopea kuski, antoi hyviä lausontoja/haastatteluja.
Kimi Räikkönen - Tyhmä, robbotimainen kylmä käytös, puhe kimittävää/epäselvää, ei viitsi kehättää autoa, aina sama perusilme, juo liikaa viinaa, eikä tule voittamaan enää mitään.
Kimi Räikkönen - Tyhmä, robbotimainen kylmä käytös, puhe kimittävää/epäselvää, ei viitsi kehättää autoa, aina sama perusilme, juo liikaa viinaa, eikä tule voittamaan enää mitään.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Räkähän on niin nolla kun voi olla
Ärsyttävä tyyli, poikamainen piipitys ja täys pelle
fiat, täys paska, susi jo syntyessään. Taidat oikein tunteakkin Räikkösen. Ai, että on sitten fiksua porukkaa täällä.
Vähän kärjistettyä mutta hieman tottakin. Kyllä Räikkösen pitäisi tässä tilanteessa testata autoa niin p...sti eikä lomailla (tosin itse kuntoillen, mutta p...ka auto ei kulje vaikka kuski olis kuin terästä).
Toi olis voinu olla myös mun kirjoittama,olen täysin samaa mieltä,Räkä vaan marssii muijansa perässä ku koira,pakko sulkee telkkari,ku alkaa kimin kimitys,hyi,inhottavaa!
vähän varmaan näillä ^ muuttunu mielipide "räkä"stä vuosien varrella :D
Onneton kimittäjä.