Mika Häkkinen - Sympaattinen, iloinen, huumorintajuinen viihdyttäjä, työmyyrä auton kehittäjä, 2 mestaruutta, nopea kuski, antoi hyviä lausontoja/haastatteluja.
Kimi Räikkönen - Tyhmä, robbotimainen kylmä käytös, puhe kimittävää/epäselvää, ei viitsi kehättää autoa, aina sama perusilme, juo liikaa viinaa, eikä tule voittamaan enää mitään.
Räkä vs Häkä
6
2890
Vastaukset
- Jake
Räkähän on niin nolla kun voi olla
Ärsyttävä tyyli, poikamainen piipitys ja täys pelle - peugeot
fiat, täys paska, susi jo syntyessään. Taidat oikein tunteakkin Räikkösen. Ai, että on sitten fiksua porukkaa täällä.
- Sami
Vähän kärjistettyä mutta hieman tottakin. Kyllä Räikkösen pitäisi tässä tilanteessa testata autoa niin p...sti eikä lomailla (tosin itse kuntoillen, mutta p...ka auto ei kulje vaikka kuski olis kuin terästä).
- Mika takaisin
Toi olis voinu olla myös mun kirjoittama,olen täysin samaa mieltä,Räkä vaan marssii muijansa perässä ku koira,pakko sulkee telkkari,ku alkaa kimin kimitys,hyi,inhottavaa!
- Anonyymi
vähän varmaan näillä ^ muuttunu mielipide "räkä"stä vuosien varrella :D
- Anonyymi
Onneton kimittäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275373
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1591788
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701033viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37859