Mikä vialla Heinolassa?

avarakatseinen

Mitkäs kärhämät siellä teilläpäin on oikein menossa?

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/01/29532

Onko tehty vääriä valintoja?
Teollisuus karkaa tai lopettaa, virkamiehet ottavat ja lähtevät, ja haistattavat huilut koko kaupungille.
Verotus on huipussaan!

Perusvikaa hallinnossa, vai politiikan tekijössä? Isännät ja rengit vastakkain?
Hoituuko rakennusvalvonta jo ammmattitaitoisin voimin? Entä muut hallintokunnat?

24

1331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poismuuttanut

      Heinolassa on kaikki asiat viallisia!

      • muualla paremmin

        Johtuen sen asujaimistosta=umpihitaita, kateellisia ja pahansuopia ihmisiä.


    • Heinola8+

      , mutta joillain asukkailla on. Luonnonkaunis paikka, vesistöt lähellä, ja on paljon harrastusmahdollisuuksia
      osalla asukkailla on vaan negatiivinen asenne. ainakin jollain teineillä jotka tänne kirjottelee.
      siiis nuoret,, suomi on vapaa maa, senkus muutatte johonkin parempaan kaupunkiin, missä kaikki asiat on hyvin..

    • -

      Heinolassa on ollut lian yksipuolinen elinkeinorakenne. Suurteollisuutta, joka on erittäin herkkää lamalle ja globalisaatiolle.

      En ole kuullutkaan, että Heinolan virkamiehet olisivat minnekään lähteneet tai lähdössä. Eikö niitä lähtemisiä päinvastoin juuri nimenomaan toivotakin, koska virkamiehiä on liikaa. Uutisissa ei ainakaan ole ollut kuin yhden lähteminen. Ehkä hänen lähtönsä paransi myös rakennusvalvontaa. Mene ja tiedä.

    • Lahti-ihan.paska

      paska ku lahti. tulipa taas tänään todettua että on niitä harvinaisen kusipäistä porukkaa täällä lahdessakin.
      en viitsi kaikkea kirosanoja ladella, loppuis palsta kesken. Voi saa...na, rkle, ttu sentää!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Heinolassa sentään tilaa purkaa paineita mettässä,...... mutta lahdessa sitten niin saatanan jääräpäistä meininkiä välilä ettei sekaan mahdu.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • bgiuf

        Te ootte niin loppu!!!!


      • ---
        bgiuf kirjoitti:

        Te ootte niin loppu!!!!

        se on lahtelaisten ongelma kun näin kusisen kaupungin ottavat (jos edes ottavat) jos olisivat fiksuja eivät ottais :D:D


    • yes2

      Jossakin olemme kuitenkin aivan kärkiporukkaa, nimittäin työttömyys-% on ihan valtakunnan YKKÖNEN

      • verot alas

        -jokainen heinolassa maksaa 800 e enemmän palkkaveroa kuin lahdessa ja sitten vielä kiinteistövero maan korkein ja maan kallein kaukolämpö
        -ymmärtäkää nyt että pitää liittyä lahteen, älkää uskoko poliitikkojen höpinöitä
        -saadaan valtuusto kerralla uusiksi ja parempia päätöksiä kuin nyt


      • he
        verot alas kirjoitti:

        -jokainen heinolassa maksaa 800 e enemmän palkkaveroa kuin lahdessa ja sitten vielä kiinteistövero maan korkein ja maan kallein kaukolämpö
        -ymmärtäkää nyt että pitää liittyä lahteen, älkää uskoko poliitikkojen höpinöitä
        -saadaan valtuusto kerralla uusiksi ja parempia päätöksiä kuin nyt

        "-jokainen heinolassa maksaa 800 e enemmän palkkaveroa kuin lahdessa"

        - Eiköhän se palkkaveron määrä riipu tuloista......

        "-saadaan valtuusto kerralla uusiksi ja parempia päätöksiä kuin nyt "

        Valtaosa valtuutetuista olisi lahtelaisia, joilla ei olisi pienintäkään intressiä tehdä yhtään mitään Heinolan hyväksi. Heidän äänestäjänsä kas olisivat Lahdesta! Heinolan palvelutkin siirtyisivät Lahteen terveyskeskusta ja kaupungintaloa myöten.


      • oikein ilomielin
        verot alas kirjoitti:

        -jokainen heinolassa maksaa 800 e enemmän palkkaveroa kuin lahdessa ja sitten vielä kiinteistövero maan korkein ja maan kallein kaukolämpö
        -ymmärtäkää nyt että pitää liittyä lahteen, älkää uskoko poliitikkojen höpinöitä
        -saadaan valtuusto kerralla uusiksi ja parempia päätöksiä kuin nyt

        kannata Lahden ja Heinolan liittymistä,niin saadaan asiat kuntoon.


      • Kenssu
        oikein ilomielin kirjoitti:

        kannata Lahden ja Heinolan liittymistä,niin saadaan asiat kuntoon.

        Ei Heinolaa Lahteen. Kumpikaan osapuoli ei siitä hyödy.. Lahti saa tarvitsemaansa maa-aluetta rakentamiseen Nastolasta ja Hollolasta. Heinola on turhan kaukana pohjoisessa, yli 35km.


    • vilosohvi

      Siinä on kolome niin vaikijaa sannaa ettei ne kotkalta onnistuis. Nimittäin rakennusvalavonta, ammattitaetoisin ja hallintokunnat. Neonniinipitkijäsanoja, ettei kotkan aivoilla niitä kyllä yhdessä illassa kirjooteta.
      Tietennii, jos Lahen luuserit ovat lyöneet kaks tyhmää yhteen, ja Laarti on kirjottanna nuo kaks viimestä rivvii, niin siinä tappauksessa, siinä tappauksessa.....voes olla mahollista hmmmm...

      • OsmoTeam

        Eikun, ei et voi mennäkkään. Oot liian tyhmä siihen. Sori. Kirjoittele sä vaan päivällä tänne ja juo kaakaota.


      • ZZ ZZ
        OsmoTeam kirjoitti:

        Eikun, ei et voi mennäkkään. Oot liian tyhmä siihen. Sori. Kirjoittele sä vaan päivällä tänne ja juo kaakaota.

        tekee yötöitä ja on aikaa kirjoitella päivällä.


      • viilosohvi

        paikallinen tumppuunvetäjä Tummeli-Tenho asialla, vaikkei sillä aivottomalla luuserilla olekaan paljon järkevää sanavarastoo


    • ¤=¤

      kaikki vialla.

      • lah teen

        Ei oo Lahden voittanutta, Heinolan pitää liittyä.
        Veroäyri 2 vähemmän, heinolalainen voittaa 200 euroa jokaista 10 000 palkaaeuroa kohden.
        Ja vielä korkea kiinteistövero. Ja Suomen kallein kaukolämpö. Ja huonot päättäjät, mitkä ovat tämän tilanteen tehneet.
        Liittyminen on hyvä koska Itä-Häme ja Kassara sitä vastustavat.


      • ||=||
        lah teen kirjoitti:

        Ei oo Lahden voittanutta, Heinolan pitää liittyä.
        Veroäyri 2 vähemmän, heinolalainen voittaa 200 euroa jokaista 10 000 palkaaeuroa kohden.
        Ja vielä korkea kiinteistövero. Ja Suomen kallein kaukolämpö. Ja huonot päättäjät, mitkä ovat tämän tilanteen tehneet.
        Liittyminen on hyvä koska Itä-Häme ja Kassara sitä vastustavat.

        kannatan Heinolan ja Lahden liitymistä.


    • oo oo

      paska kaupunki

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe