Mitkäs kärhämät siellä teilläpäin on oikein menossa?
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/01/29532
Onko tehty vääriä valintoja?
Teollisuus karkaa tai lopettaa, virkamiehet ottavat ja lähtevät, ja haistattavat huilut koko kaupungille.
Verotus on huipussaan!
Perusvikaa hallinnossa, vai politiikan tekijössä? Isännät ja rengit vastakkain?
Hoituuko rakennusvalvonta jo ammmattitaitoisin voimin? Entä muut hallintokunnat?
Mikä vialla Heinolassa?
24
1331
Vastaukset
- poismuuttanut
Heinolassa on kaikki asiat viallisia!
- muualla paremmin
Johtuen sen asujaimistosta=umpihitaita, kateellisia ja pahansuopia ihmisiä.
- Heinola8+
, mutta joillain asukkailla on. Luonnonkaunis paikka, vesistöt lähellä, ja on paljon harrastusmahdollisuuksia
osalla asukkailla on vaan negatiivinen asenne. ainakin jollain teineillä jotka tänne kirjottelee.
siiis nuoret,, suomi on vapaa maa, senkus muutatte johonkin parempaan kaupunkiin, missä kaikki asiat on hyvin.. - -
Heinolassa on ollut lian yksipuolinen elinkeinorakenne. Suurteollisuutta, joka on erittäin herkkää lamalle ja globalisaatiolle.
En ole kuullutkaan, että Heinolan virkamiehet olisivat minnekään lähteneet tai lähdössä. Eikö niitä lähtemisiä päinvastoin juuri nimenomaan toivotakin, koska virkamiehiä on liikaa. Uutisissa ei ainakaan ole ollut kuin yhden lähteminen. Ehkä hänen lähtönsä paransi myös rakennusvalvontaa. Mene ja tiedä. - Lahti-ihan.paska
paska ku lahti. tulipa taas tänään todettua että on niitä harvinaisen kusipäistä porukkaa täällä lahdessakin.
en viitsi kaikkea kirosanoja ladella, loppuis palsta kesken. Voi saa...na, rkle, ttu sentää!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heinolassa sentään tilaa purkaa paineita mettässä,...... mutta lahdessa sitten niin saatanan jääräpäistä meininkiä välilä ettei sekaan mahdu.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- bgiuf
Te ootte niin loppu!!!!
- ---
bgiuf kirjoitti:
Te ootte niin loppu!!!!
se on lahtelaisten ongelma kun näin kusisen kaupungin ottavat (jos edes ottavat) jos olisivat fiksuja eivät ottais :D:D
- yes2
Jossakin olemme kuitenkin aivan kärkiporukkaa, nimittäin työttömyys-% on ihan valtakunnan YKKÖNEN
- verot alas
-jokainen heinolassa maksaa 800 e enemmän palkkaveroa kuin lahdessa ja sitten vielä kiinteistövero maan korkein ja maan kallein kaukolämpö
-ymmärtäkää nyt että pitää liittyä lahteen, älkää uskoko poliitikkojen höpinöitä
-saadaan valtuusto kerralla uusiksi ja parempia päätöksiä kuin nyt - he
verot alas kirjoitti:
-jokainen heinolassa maksaa 800 e enemmän palkkaveroa kuin lahdessa ja sitten vielä kiinteistövero maan korkein ja maan kallein kaukolämpö
-ymmärtäkää nyt että pitää liittyä lahteen, älkää uskoko poliitikkojen höpinöitä
-saadaan valtuusto kerralla uusiksi ja parempia päätöksiä kuin nyt"-jokainen heinolassa maksaa 800 e enemmän palkkaveroa kuin lahdessa"
- Eiköhän se palkkaveron määrä riipu tuloista......
"-saadaan valtuusto kerralla uusiksi ja parempia päätöksiä kuin nyt "
Valtaosa valtuutetuista olisi lahtelaisia, joilla ei olisi pienintäkään intressiä tehdä yhtään mitään Heinolan hyväksi. Heidän äänestäjänsä kas olisivat Lahdesta! Heinolan palvelutkin siirtyisivät Lahteen terveyskeskusta ja kaupungintaloa myöten. - oikein ilomielin
verot alas kirjoitti:
-jokainen heinolassa maksaa 800 e enemmän palkkaveroa kuin lahdessa ja sitten vielä kiinteistövero maan korkein ja maan kallein kaukolämpö
-ymmärtäkää nyt että pitää liittyä lahteen, älkää uskoko poliitikkojen höpinöitä
-saadaan valtuusto kerralla uusiksi ja parempia päätöksiä kuin nytkannata Lahden ja Heinolan liittymistä,niin saadaan asiat kuntoon.
- Kenssu
oikein ilomielin kirjoitti:
kannata Lahden ja Heinolan liittymistä,niin saadaan asiat kuntoon.
Ei Heinolaa Lahteen. Kumpikaan osapuoli ei siitä hyödy.. Lahti saa tarvitsemaansa maa-aluetta rakentamiseen Nastolasta ja Hollolasta. Heinola on turhan kaukana pohjoisessa, yli 35km.
- vilosohvi
Siinä on kolome niin vaikijaa sannaa ettei ne kotkalta onnistuis. Nimittäin rakennusvalavonta, ammattitaetoisin ja hallintokunnat. Neonniinipitkijäsanoja, ettei kotkan aivoilla niitä kyllä yhdessä illassa kirjooteta.
Tietennii, jos Lahen luuserit ovat lyöneet kaks tyhmää yhteen, ja Laarti on kirjottanna nuo kaks viimestä rivvii, niin siinä tappauksessa, siinä tappauksessa.....voes olla mahollista hmmmm...- OsmoTeam
Eikun, ei et voi mennäkkään. Oot liian tyhmä siihen. Sori. Kirjoittele sä vaan päivällä tänne ja juo kaakaota.
- ZZ ZZ
OsmoTeam kirjoitti:
Eikun, ei et voi mennäkkään. Oot liian tyhmä siihen. Sori. Kirjoittele sä vaan päivällä tänne ja juo kaakaota.
tekee yötöitä ja on aikaa kirjoitella päivällä.
- viilosohvi
paikallinen tumppuunvetäjä Tummeli-Tenho asialla, vaikkei sillä aivottomalla luuserilla olekaan paljon järkevää sanavarastoo
- ¤=¤
kaikki vialla.
- lah teen
Ei oo Lahden voittanutta, Heinolan pitää liittyä.
Veroäyri 2 vähemmän, heinolalainen voittaa 200 euroa jokaista 10 000 palkaaeuroa kohden.
Ja vielä korkea kiinteistövero. Ja Suomen kallein kaukolämpö. Ja huonot päättäjät, mitkä ovat tämän tilanteen tehneet.
Liittyminen on hyvä koska Itä-Häme ja Kassara sitä vastustavat. - ||=||
lah teen kirjoitti:
Ei oo Lahden voittanutta, Heinolan pitää liittyä.
Veroäyri 2 vähemmän, heinolalainen voittaa 200 euroa jokaista 10 000 palkaaeuroa kohden.
Ja vielä korkea kiinteistövero. Ja Suomen kallein kaukolämpö. Ja huonot päättäjät, mitkä ovat tämän tilanteen tehneet.
Liittyminen on hyvä koska Itä-Häme ja Kassara sitä vastustavat.kannatan Heinolan ja Lahden liitymistä.
- oo oo
paska kaupunki
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654