Muistan
kun menimme mökille tunturiin
missä tuulet ainiaan puhui sanojaan
pohjoisin jäisin suudelmin
kietaisten sen valkeaan unelmaan
säilöen sitä elämään
sydämissä.
Siellä
revontulten hiljainen hyminä
tuuditti uniin
ympärillä rikkomaton hiljaisuus
syleissä taukoaan pitävä
kiihkeys.
Siellä ja täällä
muistoja kannan mukanani
ja rinnassani soi noitarumpujen kumina
kun tulet hämärän takaa
sydämeni maille
tähdeksi sille
näyttämään polun luoksesi
unissani
tien ikuisen
rakkaudenkin ...
Siellä ...
6
233
Vastaukset
- mies-v57
Tiedän Nainen, miten naurat toisinaan miehelle,
kun hän haaveilee ja uneksii, unohtaa kaiken
muun, muistelee ja taivas hänen silmissään
näkyy, niin Rakas unelmat Sinuun syntyvät..
Mieli kohoaa alppien ylle, korkeammalle irti itsestä,
niin kuin ne, Nainen, aina Sinusta kohoavat, kun
edes minua katsot ja jos hymyilet, minä liidän,
jos syliisi pääsen, elämä kuin veden peilissä..
Hymyilet miehelle, omalle harhailijallesi, jolle
kurittomasti onnen suotat ja nautit sydämen
lihaksen pumppaamisesta rajummin ja
pinnan kuumenemisesta kuin tuleen..
Ja Sinä tiedät olevasi itse miehelle tie ja taival,
tajuat hymysi takana miehen, katsot lävitse
ja sisälläsi nauraen hyväksyt, lävistät
kuoren, suot suudelman sisimpään..
..Rakkautena, joka on ja miehessä
alpit tasoittuvat..niin hyvä..
http://www.youtube.com/watch?v=RxBP3C6oMRU&feature=related
Kiitos Runostasi.
Muistoja jotka kiinnittyvät kuin
tauluiksi, joita tutkii ja löytää voimaa..
Joille on joskus ollut tummin tuntein
ja hymyttömänä ripustanut, sitten syleilyt
palaavat..
Hyväilyt ja niiden tuntu, se oli ainutlaatuista
ja Hän niin kaunis...kuitenkin.
Rakas.
Kypsynyttä ja tunteiden
Rakkausrunoa Sinulta..
Runokielesi on vapaata, rentoa, kuitenkin
samalla syvältä tulevaa, ilmaisevaa..
Tässäkin tekstissä säkeet ottivat lukijan
ja oli hyvä kulkea mukana tunnustellen..
Hyvä ja eheä Runosi joka
osaseltaan.
Voimia ja kannustsuta pikkuisen
pakkasen nipistelyyn hyvä Ystävä.- runo64-1
... kiinittyvät taivaankanteen
tähtinä loistavat
satavat alas
ja palstalle päätyvät ...
kiitos kyläilystä ja runostasi
ja toivotan kaikkea hyvää viikonlopun
aattopäivääsi.
- *saaga*
Runosi vie
minut Lapin tunturien
tielle
Vain mielikuvissain
pystyn aistiin ne
elementit joita runossasi
käytät
On rikkautta luonnon
joka sopii hyvin
rakkausrunoihin...
Talven jatkoa ja kiitän runostasi sun..- runo64-1
... usein toivoinkaan sinut kohtaavani
teillä noilla neljän tuulen
mutta kuljimme toistemme ohitse
emmekä jääneet yhteen
saman tarinan lehdille
rakkauden
toista kertaa ikinä ...
kiitän vierailustasi hyvä ystäväin
ja päivääsi toivotan paljon sitä elämän myötätuulta
halauksin
lämmöllä sydämestäni.
olet onnekas, että ympärilläsi on
niin paljon kauneutta josta voit ammentaa
runoihisi sisältöä ja pukea säkeisiisi
rakkauden lämmön ja kivun.
Runosi on äänesi ja kaipaus,
kaunis kokonaisuus.- runo64-1
... sykkii elämää
minkä taakseen jättää
kun edessä päin toivottomuuden kohtaa
hyvää ja kaunista
hyvästellen ...
no tämä oli sitä sun tätä vain.
kiitoksia kultasydämminen ystäväin ja mestarini
sykähdyttäviä ilon ja onnen tunteita
päivääsi toivotan
lämmöllä sydämestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402