Siellä ...

runo64

Muistan
kun menimme mökille tunturiin
missä tuulet ainiaan puhui sanojaan
pohjoisin jäisin suudelmin
kietaisten sen valkeaan unelmaan
säilöen sitä elämään
sydämissä.

Siellä
revontulten hiljainen hyminä
tuuditti uniin
ympärillä rikkomaton hiljaisuus
syleissä taukoaan pitävä
kiihkeys.

Siellä ja täällä
muistoja kannan mukanani
ja rinnassani soi noitarumpujen kumina
kun tulet hämärän takaa
sydämeni maille
tähdeksi sille

näyttämään polun luoksesi
unissani
tien ikuisen
rakkaudenkin ...

6

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

      Tiedän Nainen, miten naurat toisinaan miehelle,
      kun hän haaveilee ja uneksii, unohtaa kaiken
      muun, muistelee ja taivas hänen silmissään
      näkyy, niin Rakas unelmat Sinuun syntyvät..

      Mieli kohoaa alppien ylle, korkeammalle irti itsestä,
      niin kuin ne, Nainen, aina Sinusta kohoavat, kun
      edes minua katsot ja jos hymyilet, minä liidän,
      jos syliisi pääsen, elämä kuin veden peilissä..

      Hymyilet miehelle, omalle harhailijallesi, jolle
      kurittomasti onnen suotat ja nautit sydämen
      lihaksen pumppaamisesta rajummin ja
      pinnan kuumenemisesta kuin tuleen..

      Ja Sinä tiedät olevasi itse miehelle tie ja taival,
      tajuat hymysi takana miehen, katsot lävitse
      ja sisälläsi nauraen hyväksyt, lävistät
      kuoren, suot suudelman sisimpään..

      ..Rakkautena, joka on ja miehessä
      alpit tasoittuvat..niin hyvä..

      http://www.youtube.com/watch?v=RxBP3C6oMRU&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Muistoja jotka kiinnittyvät kuin
      tauluiksi, joita tutkii ja löytää voimaa..

      Joille on joskus ollut tummin tuntein
      ja hymyttömänä ripustanut, sitten syleilyt
      palaavat..

      Hyväilyt ja niiden tuntu, se oli ainutlaatuista
      ja Hän niin kaunis...kuitenkin.

      Rakas.

      Kypsynyttä ja tunteiden
      Rakkausrunoa Sinulta..

      Runokielesi on vapaata, rentoa, kuitenkin
      samalla syvältä tulevaa, ilmaisevaa..

      Tässäkin tekstissä säkeet ottivat lukijan
      ja oli hyvä kulkea mukana tunnustellen..

      Hyvä ja eheä Runosi joka
      osaseltaan.

      Voimia ja kannustsuta pikkuisen
      pakkasen nipistelyyn hyvä Ystävä.

      • runo64-1

        ... kiinittyvät taivaankanteen
        tähtinä loistavat
        satavat alas
        ja palstalle päätyvät ...

        kiitos kyläilystä ja runostasi
        ja toivotan kaikkea hyvää viikonlopun
        aattopäivääsi.


    • *saaga*

      Runosi vie
      minut Lapin tunturien
      tielle
      Vain mielikuvissain
      pystyn aistiin ne
      elementit joita runossasi
      käytät

      On rikkautta luonnon
      joka sopii hyvin
      rakkausrunoihin...

      Talven jatkoa ja kiitän runostasi sun..

      • runo64-1

        ... usein toivoinkaan sinut kohtaavani
        teillä noilla neljän tuulen
        mutta kuljimme toistemme ohitse
        emmekä jääneet yhteen
        saman tarinan lehdille
        rakkauden
        toista kertaa ikinä ...

        kiitän vierailustasi hyvä ystäväin
        ja päivääsi toivotan paljon sitä elämän myötätuulta
        halauksin
        lämmöllä sydämestäni.


    • olet onnekas, että ympärilläsi on
      niin paljon kauneutta josta voit ammentaa
      runoihisi sisältöä ja pukea säkeisiisi
      rakkauden lämmön ja kivun.

      Runosi on äänesi ja kaipaus,
      kaunis kokonaisuus.

      • runo64-1

        ... sykkii elämää
        minkä taakseen jättää
        kun edessä päin toivottomuuden kohtaa
        hyvää ja kaunista
        hyvästellen ...

        no tämä oli sitä sun tätä vain.

        kiitoksia kultasydämminen ystäväin ja mestarini
        sykähdyttäviä ilon ja onnen tunteita
        päivääsi toivotan
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe