Lähdetään mieheni kanssa syyskuussa kaupunkilomalle jonnekin Euroopan kaupunkiin, kiinnostaisi ainakin Pariisi, Milano ja Amsterdam. Antakaa vinkkejä mikä voisi olla mukavin paikka, ei olla bilettäjiä, vaan enemmän kulttuurinystäviä :)
Syksyllä kaupunkilomalle
2
505
Vastaukset
- Wienin ystävä
Nuoki ovat varmaan hyviä (Milanossa en ole käynyt), mutta minun suosikkikohteeni on Wien. Paljon nähtävää, runsas kulttuuritarjonta, ihanat kahvilat, miellyttävä ilmapiiri.
- Karolus51
Kulttuurin ystäviä siis olette ja mainitsette nuo läntisen Euroopan kaupungit. Olemme erityisesti musiikin ystäviä ja meillä on vaikeuksia valita, mikä olisi vuorossa, Budapest, Praha vai Varsova. Ei Wienissäkään sinänsä vikaa ole, mutta sieltäkin mieluummin jatkamme tunnin junamatkan Bratislavaan ja sen filharmoniaan. Jos hintatasolla jotain merkitystä on ja meidäntapaisemme varttunut pariskunta sijoittaa kaupunkilomaansa tonnin, sillä saa esimerkiksi noissa mainitsemissani kaupungeissa neljän tähden tason läntisen Euroopan kahden tähden tasoon verrattuna. Noin niinkuin puolileikillisesti sanoen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3661996Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751316Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1361183
- 841053
- 90946
- 48870
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro120867- 48808
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760