Mikä lentoreitti & yhtiö

kokemuksia?

Suositelkaa kokeneet mitä kautta ja minkä yhtiön koneilla kannattaa mennä Floridaan. Onko myös erityisesti joku kenttä mitä Floridassa suosittella. Matkaan lähdetään pienten lasten kanssa, joten vaihdot ja odottelut pitäisi saada kohtuullisiksi.

27

2147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x

      Florida on iso osavaltio. Kentäksi valitsisin majapaikkaanne lähimmän kentän . Vaihtojen kanssa matkasta tulee pitkä ja mahdollisesti satojen kilometrienkin ajelu väsyneenä ja pienten lasten kanssa heti lennon jälkeen ei ole suositeltavaa.

      Lentoja voit etsiä esim. poptravel.fi-sivuilta tai jotain muuta vertailusivustoa käyttäen. Vaihtoaikaa isoilla kentillä ei kuintenkaan kannata jättää liian tiukaksi, jotta ehditte turvatarkastusten läpi jatkolennolle ja laukutkin tulevat mukaan.

      • alkup.

        Oikeassa olet. Florida on iso osavaltio ja siihen on varauduttu. Ollaan matkustelevaa ja autoilevaa sorttia.
        Tarkoitus on viettää ainakin kolmen viikon loma ja kiertää Floridaa. Ajatuksena tässä vaiheessa katsastaa Miamin ympäristöä ja Key West sekä luonnollisesti Orlando, missä vierähtäisi varmasti helposti viikko. Haaveena myös (ehkä mieluiten kierroksen päätteeksi) viettää Meksikonlahden puolella rantalomaa.

        Eli kilometrit on tiedossa, eikä se ole ongelma. Järjestystä mietittäisiin sitten saapumiskentän mukaan. Luonnollisesti pitkän lennon jälkeen ajo ei saa olla pitkä.

        Matka on vielä täysin suunnitteluvaiheessa. Lentovaihtoehtoja olen katsellut, mutta niitä on todella paljon. Sen vuoksi toivoisin kommenttia sellaisilta, jotka ovat matkan tehneet.

        Olen käynyt Floridassa (Miami, FT Lauderdale, Key West, Orlando) kymmenisen vuotta sitten, jotain käsitystä siis on. Eka reissulla kuljin porukan mukana, eikä tarvinnut itse suunnitella mitään.


    • Let`s go Lightning

      Majapaikkaa lähin kenttä on paras vaihtoehto etäisyyksien vuoksi. Voin suositella kaikkia suurempia lentoyhtiöitä esim. AA, Continental, Delta ja United. Hieman huokeampia Yhdysvaltain sisäisiä lentoja kannattaa katsella Southwesternin tai Jetbluen sivuilta. Itse lennän Floridaan aina sillä halvimmalla vaihtoehdolla joten kaikki em. yhtiöt ovat tulleet tutuiksi. Finnairilla Amsterdamiin, Lontooseen,Tukholmaan tai Kööpenhaminaan ja siitä eteen päin jollain em. yhtiöllä on yleensä edullisin vaihtoehto. Kannattaa varata Yhdysvaltain päässä reippaasti aikaa koneen vaihtoon sillä kentällä johon saavutte euroopasta, koska immigrationissa saattaa vierähtää hetki ruuhkista riippuen. Mikäli olette menossa Miamin suuntaan kannattanee lentää Miamiin tai Ft.Lauderdale/ Hollywood internationalille mikäli matkaatte esim.Tampaan tai St. Petersburgiin suosittelen Tampa Internationalia.

      • alkup.

        Toiveena olis, et vain yksi vaihto. Olisko Euroopassa vaihtaminen helpointa?!? Ja sit suoraan jonnekinpäin Floridaa. Edellä kerroin, että Floridan kenttä voi olla yhtä hyvin Miami, Ft Lauderdale tai Orlando. Hinta vaikuttaa valintaan, mutta jotain ekstraa ollaan valmiita maksamaan, jos ei mene liian vaikeaksi. Voitko siis suositella jotain reittiä yhdellä välilaskulla?


      • connection
        alkup. kirjoitti:

        Toiveena olis, et vain yksi vaihto. Olisko Euroopassa vaihtaminen helpointa?!? Ja sit suoraan jonnekinpäin Floridaa. Edellä kerroin, että Floridan kenttä voi olla yhtä hyvin Miami, Ft Lauderdale tai Orlando. Hinta vaikuttaa valintaan, mutta jotain ekstraa ollaan valmiita maksamaan, jos ei mene liian vaikeaksi. Voitko siis suositella jotain reittiä yhdellä välilaskulla?

        Paras reitti olisi varmaankin Helsinki - Amsterdam - Miami. Katso vastausta 'vinkki' kaverille, joka etsii neuvoa reitille Helsinki - Phoenix. Vertaa hintoja netillä.


      • Amex1
        alkup. kirjoitti:

        Toiveena olis, et vain yksi vaihto. Olisko Euroopassa vaihtaminen helpointa?!? Ja sit suoraan jonnekinpäin Floridaa. Edellä kerroin, että Floridan kenttä voi olla yhtä hyvin Miami, Ft Lauderdale tai Orlando. Hinta vaikuttaa valintaan, mutta jotain ekstraa ollaan valmiita maksamaan, jos ei mene liian vaikeaksi. Voitko siis suositella jotain reittiä yhdellä välilaskulla?

        en lähtis vaihtamaan kenttä jenkiessä.
        suosittelen ba:lla lontoon kautta tai sitten lufthansaa saksan kautta.


    • AY

      Miamiin Finskin suorilla lennoilla.Välilasku Halifaksissa,ei koneen vaihtoja...

      • Let´s go Lightning

        Milloin ajattelitte matkustaa? Kaikkia reittejä ei lennetä loppu keväästä/kesästä esim.Finnair ei lennä noihin aikoihin Floridaan. Finnairilla New Yorkiin ja sieltä esim. American Airlinesilla Miamiin,Orlandoon tai Tampaan. Kaikisssa em. kaupungeissa kenttä on suhteellisen lähellä kaupunkia. Orlando on kentistä rauhallisin, Tampa taas toimivin.


      • alkup.
        Let´s go Lightning kirjoitti:

        Milloin ajattelitte matkustaa? Kaikkia reittejä ei lennetä loppu keväästä/kesästä esim.Finnair ei lennä noihin aikoihin Floridaan. Finnairilla New Yorkiin ja sieltä esim. American Airlinesilla Miamiin,Orlandoon tai Tampaan. Kaikisssa em. kaupungeissa kenttä on suhteellisen lähellä kaupunkia. Orlando on kentistä rauhallisin, Tampa taas toimivin.

        Joo, unohdin mainita, että touko-kesäkuuksi matka suunniteilla. Eli ymmärrys on ollut, ettei finski silloin lennä Floridaan.

        Silloin vuosia sitten lensin juuri Finnairilla New Yorkiin ja sieltä AA:lla Miamiin. Miten matkatavarat jos valitsee tämän reitin. Pitääkö itse huolehtia? Ja paljonko pitää varata vaihtoon aikaa? Lasten kanssa liian tiukat vaihdot on painajaista. Tää saattais kyl olla hyvä vaihtoehto kun vielä floridan kierroksen selkiytyessä keksisi mistä kannattaisi aloittaa.


      • Let`s go lightning
        alkup. kirjoitti:

        Joo, unohdin mainita, että touko-kesäkuuksi matka suunniteilla. Eli ymmärrys on ollut, ettei finski silloin lennä Floridaan.

        Silloin vuosia sitten lensin juuri Finnairilla New Yorkiin ja sieltä AA:lla Miamiin. Miten matkatavarat jos valitsee tämän reitin. Pitääkö itse huolehtia? Ja paljonko pitää varata vaihtoon aikaa? Lasten kanssa liian tiukat vaihdot on painajaista. Tää saattais kyl olla hyvä vaihtoehto kun vielä floridan kierroksen selkiytyessä keksisi mistä kannattaisi aloittaa.

        Matkatavarat pitää itse kuljettaa Yhdysvaltain tullin läpi riippumatta kentästä. Tullin jälkeen laitatte ruumaan menevät laukut teille ilmoitettuun paikkaan ( hihna, lajittelukone) josta ne jatkavat matkaansa teidän seuraavalle lennollenne. Usein miten matkatavarat saa buukattua suoraan lopulliseen kohteeseen jo Helsingissä. Vaihtoon tarvitsette aikaa jokusen tunnin riippuen täysin matkustuspäivästä, koska pahimpina ruuhka-aikoina JFK:n immigration ruuhkautuu ja jonossa saa seistä pitkään. Muistaakseni AA lentää eri terminaalista kuin Finnair joten joudutte vielä vaihtamaan terminaalia ja käymään turvatarkastukset uudelleen lävitse. Kannattaa vielä varmistaa lentoja varatessa, että jatkolento todella lähtee samalta kentältä mihin saavutte,koska monilla verkkosivuilla lukee vain New York ( saattaa tarkoittaa myös Laguardiaa tai jopa Newark Libertyä)


      • Let´s go Lightning
        Let`s go lightning kirjoitti:

        Matkatavarat pitää itse kuljettaa Yhdysvaltain tullin läpi riippumatta kentästä. Tullin jälkeen laitatte ruumaan menevät laukut teille ilmoitettuun paikkaan ( hihna, lajittelukone) josta ne jatkavat matkaansa teidän seuraavalle lennollenne. Usein miten matkatavarat saa buukattua suoraan lopulliseen kohteeseen jo Helsingissä. Vaihtoon tarvitsette aikaa jokusen tunnin riippuen täysin matkustuspäivästä, koska pahimpina ruuhka-aikoina JFK:n immigration ruuhkautuu ja jonossa saa seistä pitkään. Muistaakseni AA lentää eri terminaalista kuin Finnair joten joudutte vielä vaihtamaan terminaalia ja käymään turvatarkastukset uudelleen lävitse. Kannattaa vielä varmistaa lentoja varatessa, että jatkolento todella lähtee samalta kentältä mihin saavutte,koska monilla verkkosivuilla lukee vain New York ( saattaa tarkoittaa myös Laguardiaa tai jopa Newark Libertyä)

        Unohdin mainita, että mikäli päädytte lentämään jonnekin muualle kuin Miamiin niin BA lentää Lontoosta suoraan Tampaan ja muistaakseni myös Orlandoon.


      • mtaman
        alkup. kirjoitti:

        Joo, unohdin mainita, että touko-kesäkuuksi matka suunniteilla. Eli ymmärrys on ollut, ettei finski silloin lennä Floridaan.

        Silloin vuosia sitten lensin juuri Finnairilla New Yorkiin ja sieltä AA:lla Miamiin. Miten matkatavarat jos valitsee tämän reitin. Pitääkö itse huolehtia? Ja paljonko pitää varata vaihtoon aikaa? Lasten kanssa liian tiukat vaihdot on painajaista. Tää saattais kyl olla hyvä vaihtoehto kun vielä floridan kierroksen selkiytyessä keksisi mistä kannattaisi aloittaa.

        Tunnin jonotuksen jälkeen päästiin maahantulotarkastukseen ja virkailijan tutkiessa vaimoni sormen jälkiä edellisellä kerralla otettuihin, niin hän totesi että jäljet ei oikein täsmää ja ja jouduimme menemään viereiseen huoneeseen lisätutkimukseen.
        Siellä sitä aikaa sitten saattaa vierähtää käsittelyvuoroa odotellessa!
        Ei ole kiire noilla henkilöillä jotka siellä näitä tapauksia tutkivat. Välillä alkoi ihan naurattaan kun seurasi niiden toimintaa, miten lopen kyllästyneen oloisia ne olivat työhönsä.
        Rapia tunti vierähti että päästiin jatkamaan matkaa, kun oli esitelty hepulle vaimoni sormenpäät, ettei vaan oltu vaihdettu niihin uusia sormenjälkiä! :)


      • jiljljk
        Let`s go lightning kirjoitti:

        Matkatavarat pitää itse kuljettaa Yhdysvaltain tullin läpi riippumatta kentästä. Tullin jälkeen laitatte ruumaan menevät laukut teille ilmoitettuun paikkaan ( hihna, lajittelukone) josta ne jatkavat matkaansa teidän seuraavalle lennollenne. Usein miten matkatavarat saa buukattua suoraan lopulliseen kohteeseen jo Helsingissä. Vaihtoon tarvitsette aikaa jokusen tunnin riippuen täysin matkustuspäivästä, koska pahimpina ruuhka-aikoina JFK:n immigration ruuhkautuu ja jonossa saa seistä pitkään. Muistaakseni AA lentää eri terminaalista kuin Finnair joten joudutte vielä vaihtamaan terminaalia ja käymään turvatarkastukset uudelleen lävitse. Kannattaa vielä varmistaa lentoja varatessa, että jatkolento todella lähtee samalta kentältä mihin saavutte,koska monilla verkkosivuilla lukee vain New York ( saattaa tarkoittaa myös Laguardiaa tai jopa Newark Libertyä)

        AY ja AA ovat samassa terminaalissa.


      • Let`s go Lightning
        jiljljk kirjoitti:

        AY ja AA ovat samassa terminaalissa.

        Niinpähän ovatkin. Muisti teki temput mutta kiitos oikaisusta.


    • pääsiäisenä Miamiin

      Valitse pitkä lento päättyväksi suoraan kohteeseesi esim Orlando, monet yhtiöt lentää suoraan Euroopasta
      Orlandoon, Orlandon int Airport lyhenne MCO. Kotimaasta voi tehdä pompun ensin
      Eurooppaan ja vaikka yöpyä lentokenttähotellissa. On aivan erilaista mennä kohteessa suoraan hotelliin eikä odottaa jossain kentällä vaihtoa ja lentää sen jälkeen vielä muutama tunti, eli suoraan pitälento kohteeseen. Orlandossa hotellien bussit vievät perheesi hotelliin. Toinen vaihtoehto on vuokrata auto kentältä, eli menette ko vuokrausfirman bussiin kentällä ja teidät viedään vuokraamoon, mistä saatte auto ja matka hotelliin voi alkaa. Ajaminen ei ole vaikeaa, tiet ovat leveitä ja liikenne joustavaa. Orlandossa
      päsee hotelleilta eri kohteisiin takseilla, oma auto on kuitenkin joutavin, olen ollut Orlandossa kymmenen kertaa ja lapsemme olivat nuoria kun ensimmäisiä kertoja vierailimme eri kohteiss. Muista huvittelupaikat
      ovat todella suuria, päivä menee yhdessä paikassa että vilahtaa, muista minne jätit auton parkkipaikalla.

    • wysig

      Ehdottomasti kannattaa vaihtaa konetta Euroopassa esimerkiksi Amsterdam, Frankfurt, München tai Zürich.
      Eli lentoyhtiöinä KLM, Lufthansa tai SWISS.
      Noita olen kokeillut ja hyväksi todennut. Pariisi ja Lontoo, ehkä mieluummin Lontoo.

      • TampaBay

        Mikäli haluatte vaihtaa konetta Euroopassa niin tehkää se Lontoossa. Sieltä on hyvät yhteydet useampiin kaupunkeihin Floridassa. Parhaat vaihtoehdot ovat BA ja Virgin Atlantic. Olen lentänyt Yhdysvaltoihin ja takaisin sen 10-12 kertaa eri kenttien kautta. Olen vaihdellut koneita sekä Euroopassa, että Amerikassa. Voin todeta,että Hki- Nyc- Tpa paras. Konetta kannattaa mielestäni vaihtaa Yhdysvalloissa eikä potkiaämpäreitä Euroopassa saatika sitten yöpyä kentällä Euroopassa. Mikäli haluatte viettää rantalomaa Meksikonlahden puolella voin suositella seuraavia paikkoja; Clearwater, St. Pete Beach, Anna Maria Island, Venice, Ft.Myers ja Naples. Orlandossa olen käyttänyt vieraitamme ja olen korviani myöten täynnä sitä paikkaa. Kannattaa katsastaa teemapuistot ja hävitä paikalta.


      • menossa

        Niin, menomatkalla Euroopassa vaihto on helpompi tapaus. Paluumatkalla taas yön yli lennon jälkeen on kivempi ettei tarvitse unisten lasten kanssa kökkiä tunteja jossain Amsterdamissa tms ja odotella vielä tuntien lentoa Suomeen. Aikaerosta yleensä selviää helpommalla länteen päin mennessä, joten paluu Suomeen on rankempaa.

        Itse vuosi sitten menimme perheen kanssa Finnairilla New Yorkiin ja sieltä Tampaan, ja takaisin samaa reittiä. Menomatkalla oli into päällä, ja lapset venyivät hienosti väsyneinäkin, mutta Suomeen palatessa oli kyllä mukavaa, kun yölennon jälkeen lentokentältä pääsi pian kotiin nukkumaan matkarasituksia pois....

        Hintoja kun olen vertaillut vuosi sitten ja tänäkin syksynä (vaikka matka suuntautuikin sitten muualle), niin Miamiin lentäminen tuntuu olevan halvin vaihtoehto; menee sitten Euroopasta suoraan tai jonkun USAn kaupungin kautta. Jos perheessä on paljonkin porukkaa, alkaa tuo hintaero tuntua jo matkakassassa mukavasti. Meillä oli viime vuonna kämppä Meksikonlahden rannalla, siksi Tampaan lennettiin.


      • alkup.
        menossa kirjoitti:

        Niin, menomatkalla Euroopassa vaihto on helpompi tapaus. Paluumatkalla taas yön yli lennon jälkeen on kivempi ettei tarvitse unisten lasten kanssa kökkiä tunteja jossain Amsterdamissa tms ja odotella vielä tuntien lentoa Suomeen. Aikaerosta yleensä selviää helpommalla länteen päin mennessä, joten paluu Suomeen on rankempaa.

        Itse vuosi sitten menimme perheen kanssa Finnairilla New Yorkiin ja sieltä Tampaan, ja takaisin samaa reittiä. Menomatkalla oli into päällä, ja lapset venyivät hienosti väsyneinäkin, mutta Suomeen palatessa oli kyllä mukavaa, kun yölennon jälkeen lentokentältä pääsi pian kotiin nukkumaan matkarasituksia pois....

        Hintoja kun olen vertaillut vuosi sitten ja tänäkin syksynä (vaikka matka suuntautuikin sitten muualle), niin Miamiin lentäminen tuntuu olevan halvin vaihtoehto; menee sitten Euroopasta suoraan tai jonkun USAn kaupungin kautta. Jos perheessä on paljonkin porukkaa, alkaa tuo hintaero tuntua jo matkakassassa mukavasti. Meillä oli viime vuonna kämppä Meksikonlahden rannalla, siksi Tampaan lennettiin.

        Kiitos kaikille hyödyllisiä vinkkejä on tullut. Nyt tuntuu, että harkitaan Lontoon tai NY:n kautta Miamiin. Tampa ois ehkä parempi, mutta tosiaankin jonkin verran kalliimpi. Lisäksi ainakin Lontoon kautta näyttäis, että Tampaan lennettäessä pitää vaihtaa kenttää. Lontoo vaikutti ensin sopivimmalta, mutta viimeisin kommentti kyllä puoltais Nykissä vaihtamista. Kun vielä selkis, että AY ja AA on samassa terminaalissa.

        Ajoreittikin on aika paketissa. Ainoastaan Meksikonlahden puolen rantakohde vielä lyömättä lukkoon. Eli kommenttia jo ehdotetuista taikka uusista kohteista ja hotelleista tulemaan! Haussa suht rauhallinen paikka, missä tietty ihana lapsille sopiva ranta.


      • Let`s go Lightning
        alkup. kirjoitti:

        Kiitos kaikille hyödyllisiä vinkkejä on tullut. Nyt tuntuu, että harkitaan Lontoon tai NY:n kautta Miamiin. Tampa ois ehkä parempi, mutta tosiaankin jonkin verran kalliimpi. Lisäksi ainakin Lontoon kautta näyttäis, että Tampaan lennettäessä pitää vaihtaa kenttää. Lontoo vaikutti ensin sopivimmalta, mutta viimeisin kommentti kyllä puoltais Nykissä vaihtamista. Kun vielä selkis, että AY ja AA on samassa terminaalissa.

        Ajoreittikin on aika paketissa. Ainoastaan Meksikonlahden puolen rantakohde vielä lyömättä lukkoon. Eli kommenttia jo ehdotetuista taikka uusista kohteista ja hotelleista tulemaan! Haussa suht rauhallinen paikka, missä tietty ihana lapsille sopiva ranta.

        Meksikonlahden rannalta löytyy lukuisia hyviä kohteita ja jokaisen kukkarolle sopivia kohteita. Pohjoisesta etelään lueteltuna Clearwater, St Pete Beach, Bradenton, Anna Maria island, Ft.Myers ja Naples ovat kaikki mielestäni hyviä ja rauhallisia paikkoja varsinkin toukokuusta eteen päin. Loistavat hienohiekkaiset rannat joilla saa varsinkin viikolla olla rauhassa. Hotelleista en osaa sanoa sen tarkemmin kun asustellaan St.Petersburgissa enkä ole yöpynyt ko. kohteissa hotelleissa. Kaikissa em. kohteissa rannat ovat samankaltaisia ja soveltuvat keskenkasvuisille. Rannat ovat valvottuja ja palvelut ovat lähellä varsinkin jos menette Clearwater Beachille.
        Ottakaa lentokentältä mukaanne kirjanen jolla saatte hotelleista alennuksia ns. walk in rate.


      • FL
        alkup. kirjoitti:

        Kiitos kaikille hyödyllisiä vinkkejä on tullut. Nyt tuntuu, että harkitaan Lontoon tai NY:n kautta Miamiin. Tampa ois ehkä parempi, mutta tosiaankin jonkin verran kalliimpi. Lisäksi ainakin Lontoon kautta näyttäis, että Tampaan lennettäessä pitää vaihtaa kenttää. Lontoo vaikutti ensin sopivimmalta, mutta viimeisin kommentti kyllä puoltais Nykissä vaihtamista. Kun vielä selkis, että AY ja AA on samassa terminaalissa.

        Ajoreittikin on aika paketissa. Ainoastaan Meksikonlahden puolen rantakohde vielä lyömättä lukkoon. Eli kommenttia jo ehdotetuista taikka uusista kohteista ja hotelleista tulemaan! Haussa suht rauhallinen paikka, missä tietty ihana lapsille sopiva ranta.

        Itse olen käyttänyt reittiä Helsinki - Kööpenhamina - Washingon DC- Tampa. Vaikka välilaskuja tässä onkin kaksi, niin missään odottelu ei ole ollut kohtuuttoman pitkää ja toisaalta jaloittelu tekee ihan hyvää pitkän lennon jälkeen. Hintakaan ei ole kohtuuton, vaikkei ihan halvin olekaan. Helmikuun alussa edestakaiset lennot n. 800 € / hlö

        Kannattaa myös ehkä satsata siihen että olisi siellä perillä ilta-aikaan, se nimittäin helpottaa aikaerosta toipumista.

        Omasta kokemuksesta voin suositella ainakin Best Western hotelleja. Esim. Best Western Manatee Bradentonissa on aivan täyden kympin paikka. Todella ystävällistä palvelua, huoneet siistit ja hotelli lähellä kaikkea.


      • jokoski
        FL kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt reittiä Helsinki - Kööpenhamina - Washingon DC- Tampa. Vaikka välilaskuja tässä onkin kaksi, niin missään odottelu ei ole ollut kohtuuttoman pitkää ja toisaalta jaloittelu tekee ihan hyvää pitkän lennon jälkeen. Hintakaan ei ole kohtuuton, vaikkei ihan halvin olekaan. Helmikuun alussa edestakaiset lennot n. 800 € / hlö

        Kannattaa myös ehkä satsata siihen että olisi siellä perillä ilta-aikaan, se nimittäin helpottaa aikaerosta toipumista.

        Omasta kokemuksesta voin suositella ainakin Best Western hotelleja. Esim. Best Western Manatee Bradentonissa on aivan täyden kympin paikka. Todella ystävällistä palvelua, huoneet siistit ja hotelli lähellä kaikkea.

        Kalliiksi tuli Teidän kentoliput itse maksoin 524 euroa sama reititys ja päivät


      • paras palvelu
        jokoski kirjoitti:

        Kalliiksi tuli Teidän kentoliput itse maksoin 524 euroa sama reititys ja päivät

        ja 50 uutta leffaa omassa ruudussa töllättävänä. Hki-Lontoo-Miami (josta Hki-Lontoo Finnair tai BA). Viime kesänä 600 euroa/lippu.


      • cheeeese
        paras palvelu kirjoitti:

        ja 50 uutta leffaa omassa ruudussa töllättävänä. Hki-Lontoo-Miami (josta Hki-Lontoo Finnair tai BA). Viime kesänä 600 euroa/lippu.

        Viime lokakuussa Tampaan 515e, Deltalla Kööpenhminasta ja tulomatkalla Lontoon kautta. Seuraavalla kerralla yhdellä välilaskulla vaikka maksaakin enemmän. Deltalla myös omat "töllöt" ja elokuvat ja palvelu hyvää. Clearwater, Naples ja Frt Myers upeita paikkoja. Kannattaa etsiä omaa taloa vuokralle rannalta.


      • 1+1
        jokoski kirjoitti:

        Kalliiksi tuli Teidän kentoliput itse maksoin 524 euroa sama reititys ja päivät

        ähää, 330 e ens marraskuulle meno-paluu. jää rahaa sit muuhunkin


      • siili555
        1+1 kirjoitti:

        ähää, 330 e ens marraskuulle meno-paluu. jää rahaa sit muuhunkin

        Samoin, oli hyvä tarjous AirBerlinillä ennen juhannusta, mutta vasta maaliskuussa.


      • uimari....
        FL kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt reittiä Helsinki - Kööpenhamina - Washingon DC- Tampa. Vaikka välilaskuja tässä onkin kaksi, niin missään odottelu ei ole ollut kohtuuttoman pitkää ja toisaalta jaloittelu tekee ihan hyvää pitkän lennon jälkeen. Hintakaan ei ole kohtuuton, vaikkei ihan halvin olekaan. Helmikuun alussa edestakaiset lennot n. 800 € / hlö

        Kannattaa myös ehkä satsata siihen että olisi siellä perillä ilta-aikaan, se nimittäin helpottaa aikaerosta toipumista.

        Omasta kokemuksesta voin suositella ainakin Best Western hotelleja. Esim. Best Western Manatee Bradentonissa on aivan täyden kympin paikka. Todella ystävällistä palvelua, huoneet siistit ja hotelli lähellä kaikkea.

        Onkos kukaan suomalainen mennyt tukholmasta? eli onkohan halvempaa, jos menee vaikka laivalla yli ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe