NAPS:in Oona?

kulahtanut pää

Missä parturi-kampaamo NAPS on nykyisin vai onko sitä enää ollenkaan Mikkelissä? Onko jollain tietoa missä siellä työskennellyt Oona on nykyisin, tekeekö kampaajan hommia vielä, missä?

6

1110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kai Kaihomieli

Mitkähän mahtavat olla parhaimpia tuossa mielessä? Jotkut perivät pirusti hintaa ja ajelevat hiukset kymmenessä minuutissa vähän niin kuin sivusilmällä. Joku kotiparturi saattaa nyhtää vain 19 euroa mutta tekee kohtuullisen hyvän työn.
      Tämä ammattikunta on melkoisen kirjava. Yleensä jokainen löytää joskus oman suosikkinsa, mutta entä sitten kun suosikki pettää? Minulle kävi taas niin. Tai kai hänellä oli huono päivä, kuukautiset tai äijä riehunut kotona tai jotain sellaista, mutta eihän se saisi vaikuttaa työssä.

• Tyytyväinen asiakas

Edelliselle:

Kotipartureitakin on monenlaisia. Jotkut valitettavasti eivät vaan hoida yhteiskunnalisia velvoitteitaan(verot,eläkkeet jne...).
        Nämä ne vasta loppujen lopuksi kallita ovatkin meille kaikille. ELI: käykää ammattipartureissa missä on asiantuntemusta ja ne työllistää myös muita. Ne hoitavat myös velvotteensä ja antavat työtä ja toimeentuloa perheille.
        Heidät tunnistaa myös tarrasta jossa lukee: Suomen hiusyrittäjien jäsenliike.

En tuomitse kotipartureita yleensä. Meitä on vain moneen junaan....

• ........
      • missä oona?

Täältä on Naps lopetettu! Ja myös äitini kaipaa Oonaa hiusten laittajaksi mutta emme tiedä onko hän nykyään jossain muualla töissä..

• vakioasiakas

taitaa oona opiskellä tällä hetkellä..

• missä oona?

No voi vitsi, kiitos kuitenkin kun kerroit niin tiedän äitikälle ilmoitella. Hän ei muistanut Oonan sukunimeä niin en pystynyt selvittämään nimen perusteella oisko jossain muualla kampaajana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1207
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe