Soitin tästä asiasta jo Kelan asiakaspalveluun, mutta se muija oli ihan kujalla eikä tuntunut tietävän mistään mitään. Joten olisikohan täällä jollakin kokemuksia!? Jään äitiyslomalla huhti-toukokuun vaihteessa ja aion hakea äitiysrahaa kuuden kuukauden tulojen mukaan. Tällä hetkellä olen koko ajan töissä, mutta olen kuitenkin nostanut opintotukea marras-tammikuulta, joten vaikuttaako tämä tulevaan äitiysrahaani!? Laskee kenties? Pitäisiköhän siis palauttaa tukia vai auttaako se edes enää?
APUAH!
I need help!
1
407
Vastaukset
- hcäsvj
ei vaikuta ä-rahaan mutta jos tulosi ylittää ansiorajan joudut palauttamaan opintotuen. Tee se vapaaehtoisesti eli laske Kelan sivuilla tai laita s-postia sinne ja pyydät Kelasta maksuaikataulun niin vältyt koroilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316