Magneettiallergia

Atinat

Terve! Eikö minulla ole tässä Suomen maassa yhtään kohtalontoveria? Olen tullut allergiseksi magneeteille ja monille ruoka-aineille. En siis voi olla oikein samassa tilassa staattisten magneettien kanssa, siis esim. magneettihoitotuotteiden. kasvoni ja leukani ja kurkun alue turpoavat. reaktio on hyvin nopea ja menee myös nopeasti ohi kun poistun paikalta. Lisäksi olen tullut samoihin aikoihin allergiseksi monille ruoka-aineille.

magneettiallergiani alkoi kun käsittelin työkseni noita magneettituotteita. Kävin allergiasairaalassa ja siellä otettiin ruoka-aineallergian testit. En ollut allerginen millekään. Kuitenkin saan selkeät allergiset oireet monista ruuista: maito, soija, vehnä, kala, kana sika, ruis, mansikat, pähkinät... Allergiasairaalan tohtori ei ottanut mitään kantaa magneettiallergiaan. Lopulta hän keksi diagnoosin histaminiallergia, joka johtuu kuulemma siitä kun syö histamiinia sisältäviä ruokia ja on niille yliherkkä. Kysyin häneltä että onko viljassa ja lihassa histamiinia. Ei kuulemma ole mutta silti päätti että minulla on histamiiniallergia. Kysyin myösettä miten on mahdollista että saanoireita jo ennenkuin ruoka on suussani. Ei osannut selittää. Sain myös kasvoturvotuksen testeissä ollessani vaikka ihossa ei tullut reaktitoita.

Hoidoksi sain antihistamiinia ja adrenaliinipiikin varalle. Löytyykö täältä kokemusta
a) histamiiniallergiasta
b) magneettiallergiasta
Tai oliskos muita hyviä vinkkejä?

Itse luulen että nämä magneetti- ja ruoka-aineallergiat liiittyy jotenkin samaan asiaan, elimistössäni on jotain sekaisin mutta mitä?

3

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Atinat

        Luettu jo nuo linkit moneenkin kertaan. Juttelin tänään yhden magneettiasiantuntijan kanssa ja hän sanoi törmänneensä ihmisiin jotka mm. saavat magneettikentästä nokkosrokon, siis allergisen reaktion. Minulla hyvinkin saattaa olla tuo histamiini-intoleranssi ja jostakin syystä myös magneetit saavat minussa aikaan histamiinin vapautumista. Täytyy tutkia vielä asioita. Mielelläni ottaisin vielä kommentteja vastaan.


      • yllytyshullu
        Atinat kirjoitti:

        Luettu jo nuo linkit moneenkin kertaan. Juttelin tänään yhden magneettiasiantuntijan kanssa ja hän sanoi törmänneensä ihmisiin jotka mm. saavat magneettikentästä nokkosrokon, siis allergisen reaktion. Minulla hyvinkin saattaa olla tuo histamiini-intoleranssi ja jostakin syystä myös magneetit saavat minussa aikaan histamiinin vapautumista. Täytyy tutkia vielä asioita. Mielelläni ottaisin vielä kommentteja vastaan.

        Ostin paljon kehutun magneettitikun,joka laitetaan esim.vesikannuun jääkaappiin.
        Sitä juodaan,sen kerrotaan olevan terveysvaikutteinen kaikintavoin.
        Ystävälläni on,joten kokeilin.Nyt parinviikon päästä alkoi etovaolo,oksettaa ,ripuliakin on,mutta pahoinvointi jatkuu vieläkin,lopetin sen veden juonnin.Olisiko tämä ollut syy.Onko kellään ollut samaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe