Kilpatanssin aloittaminen, parin löytäminen...

falina.a.

Hei, olen 17v. tyttö ja koko muu perheeni on harrastanut kilpatanssia jo parisen vuotta, nyt saivat minutkin mukaan harrastuksen pariin ja ihastuin heti :D Mietin vain että jos tämän ikäisenä vasta aloittaa, niin onko mitään toivoa päästä pitkällekin harrastuksen parissa?
Sitten siitä parin löytämisestä... Vakioparia en ole löytänyt, tuntuu olevan tosi vaikea löytää ketään..:(
Tuo tanssiurheilunettikin näyttää olevan suljettu, onkohan netissä mitään muuta samantapaista sivustoa? Seurankin kautta varmaan ajan mittaan löytyy...

10

1495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojan äiti

Missä päin Suomea asutte?

• Falinaaa

Kiitos vinkeistä : ) Uudellamaalla asun, Lohjalla:)

• Tuo tanssiurheilunettikin näyttää olevan suljettu, onkohan netissä mitään muuta samantapaista sivustoa?

tulospalvelin.fi

• Entinen kilpatanssij

Tanssiurheiluseuroilla on omia sivuja ja niissä toimii myös tanssiparin hakupalveluja. Ainakin vuosia sitten oli hankkeissa koko maan kattava, palvelu mikä toimisi seurojen palveluun perustuen, mutta en tiedä tuliko siitä mitään sen kummempaa aikaiseksi.

Ei muuta kuin surffailemaan lähialueiden seurojen sivuja.

• ihmet.

Jos koko muu perheesi on harrastanut kilpatanssia jo parisen vuotta niin miksi et kysy heiltä?

www.tanssiurheilu.net on ollut suljettuna jo useita vuosia, mutta

• Ent. harrastaja

Hei!
      Täältä se nykyään löytyy

http://www.tulospalvelin.fi/

Käy katsomassa vapaat miehet, siellä on yksi sopivanikäinen poika Lohjalta.
      Onnea parinhakuun!

• on melkoinen

"Käy katsomassa vapaat miehet, siellä on yksi sopivanikäinen poika Lohjalta.
        Onnea parinhakuun! "

Taitaa olla hieman liian korkea taso aloittelijalle.

Mutta onnea parinhakuun täältäkin.

• ehkäpä???
    • ghjgh

Olen myöskin miettinyt tuota ikää, että jos tuossa parinkympin paikkeilla aloittaa niin onko toivoa päästä pitkällekin kilpatanssissa... Onko tämä yksi niistä harrastuksista jotka pitäisi aloittaa suhteellisen nuorena?

• Aloita vaan

Onhan se vähän myöhäistä, mutta riippuu, kuinka pitkälle tähtäät. Kansainvälisesi et ehkä enää pärjää, mutta Suomen tasolla miksei. Ja esimerkiksi seuravalmentajaksi pääsee Suomessa erittäin helposti, liiankin helposti.
        Ei muuta kuin kokeilemaan uutta harrastusta. Ehkä kyllästyt jo ensimmäisten kisojen jälkeen, aika yleistä sekin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe