Hei, olen 17v. tyttö ja koko muu perheeni on harrastanut kilpatanssia jo parisen vuotta, nyt saivat minutkin mukaan harrastuksen pariin ja ihastuin heti :D Mietin vain että jos tämän ikäisenä vasta aloittaa, niin onko mitään toivoa päästä pitkällekin harrastuksen parissa?
Sitten siitä parin löytämisestä... Vakioparia en ole löytänyt, tuntuu olevan tosi vaikea löytää ketään..:(
Tuo tanssiurheilunettikin näyttää olevan suljettu, onkohan netissä mitään muuta samantapaista sivustoa? Seurankin kautta varmaan ajan mittaan löytyy...
Kilpatanssin aloittaminen, parin löytäminen...
10
1585
Vastaukset 10
- pojan äiti
Missä päin Suomea asutte?
- Falinaaa
Kiitos vinkeistä : ) Uudellamaalla asun, Lohjalla:)
Tuo tanssiurheilunettikin näyttää olevan suljettu, onkohan netissä mitään muuta samantapaista sivustoa?
tulospalvelin.fi- Entinen kilpatanssij
Tanssiurheiluseuroilla on omia sivuja ja niissä toimii myös tanssiparin hakupalveluja. Ainakin vuosia sitten oli hankkeissa koko maan kattava, palvelu mikä toimisi seurojen palveluun perustuen, mutta en tiedä tuliko siitä mitään sen kummempaa aikaiseksi.
Ei muuta kuin surffailemaan lähialueiden seurojen sivuja.
- ihmet.
Jos koko muu perheesi on harrastanut kilpatanssia jo parisen vuotta niin miksi et kysy heiltä?
www.tanssiurheilu.net on ollut suljettuna jo useita vuosia, mutta - Ent. harrastaja
Hei!
Täältä se nykyään löytyy
http://www.tulospalvelin.fi/
Käy katsomassa vapaat miehet, siellä on yksi sopivanikäinen poika Lohjalta.
Onnea parinhakuun!- on melkoinen
"Käy katsomassa vapaat miehet, siellä on yksi sopivanikäinen poika Lohjalta.
Onnea parinhakuun! "
Taitaa olla hieman liian korkea taso aloittelijalle.
Mutta onnea parinhakuun täältäkin.
- ghjgh
Olen myöskin miettinyt tuota ikää, että jos tuossa parinkympin paikkeilla aloittaa niin onko toivoa päästä pitkällekin kilpatanssissa... Onko tämä yksi niistä harrastuksista jotka pitäisi aloittaa suhteellisen nuorena?
- Aloita vaan
Onhan se vähän myöhäistä, mutta riippuu, kuinka pitkälle tähtäät. Kansainvälisesi et ehkä enää pärjää, mutta Suomen tasolla miksei. Ja esimerkiksi seuravalmentajaksi pääsee Suomessa erittäin helposti, liiankin helposti.
Ei muuta kuin kokeilemaan uutta harrastusta. Ehkä kyllästyt jo ensimmäisten kisojen jälkeen, aika yleistä sekin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2361449Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2711028Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan93781Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713- 109609
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40481
- 31471
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain76446Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺47441- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 30403
- 27400
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381