laserhoidosta kokemuksia?

no teen

Onko kellään kokemuksia aktiivisen aknen / aknearpien laserhoidosta (epilaser tms.) ? Itsellä on takana useampi roa-kuuri jne, joilla akne onkin jonkin verran rauhoittuntut mutta hoitoa kaipaísi edelleen (sekä akne että arvet, eivät onneksi kovin pahoja). Nyt alkaisi kuitenkin perheenlisäys olla pikku hiljaa ajankohtaista, joten lääkehoidot eivät tule kysymykseen. Suunnitelmissa olisi mennä ihotautilääkärin tekemään laserhoitoon, mutta onko näistä oikeast hyötyä?

3

3540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1mimmu

Olen käynyt kahdesti fraxelissa. Fraxel on laser, joka "ampuu" lasersäteitä satunnaisesti, ihoon jää koskemattomia alueita ja parantuminen on siten nopeaa. Googlettamalla löytyy enemmän tietoa.

Kävin viime pe toisen kerran hoidossa, edellinen kerta kk sitten. Iho on nyt sileämpi, joten se on helpompi meikata. Koko kasvojen alue käsiteltiin molemmilla kerroilla. Alussa oli kovaa turvotusta ja tänään vasta iho on ollut paremman näköinen, punoitti ja hilseili varsinkin tämän kerran jälkeen kovasti koska hoitotehot olivat suuremmat. Minulla on ollut paha akne jo 18 vuotta, nyt vasta lapset tehtyäni ja hormonien rauhoituttua e-pillereillä oli kannattavaa mennä ko. hoitoon. Raskaudet ja hormonikierukka pistivät ihon vuorollaan kukkimaan, ja uusimmat syvät arvet olivat kesältä. Eli katsoisin sinuna asiaa kun olte lopettanut ensimmäisen lapsesi imetyksen.. on kallis hoito ja harmittaahan se jos tulos on 0 muutaman vuoden päästä kun kasvot ovat mahdollisesti arpeutuneet lisää.

Punaiset arvet näkyvät vielä, kuopat ovat hiukan madaltuneet mutta iho on elävämmän, kirkkaamman näköinen, olen oikeasti onnellinen tästäkin ja todennäköisesti en enää mene hoitoihin. Se, että iho on freesimpi, riittää, en enää näytä niin väsyneelle. Arvet huomattavasti lieventyneenä saavat jäädä, niiden kokonaan poisto vaatisi kaikkiaan 5 kertaa.

• fsafsa

Unohtakaa laser hyvät ihmiset. Vain tca-kuorinta tehoaa tällä hetkellä aknearpiin

• Marjo29387
        fsafsa kirjoitti:

Unohtakaa laser hyvät ihmiset. Vain tca-kuorinta tehoaa tällä hetkellä aknearpiin

Minulle on jo tehty 2 TCA-hoitoa, toisesta vielä toipuminen hieman kesken. Olen siihen oikein tyytyväinen, hinta ja hyöty ovat siinä erittäin hyvin tasapainossa mielestäni. Kyseessä on siis hoito, missä tulee tuloksia ilman hirveitä hintoja ja pankkilainaa. Mutta mutta, kyllä laserillakin on oma paikkansa hoidossa, punoitusta voi tasoittaa laserilla ja sarjana annestusta Fraxelistakin on apua aknearpiin. Olen tällainen itseoppinut aknearvista kärsivä, ja kirjoitellut paljon tälle sivustolle ja jakanut kokemuksiani. Jokaisen oma asia tietenkin on, mihin hoitoon lopulta päätyy. Harkitsin itsekin kaikkia eri vaihtoehtoja. Ihan rahasyistäkin päädyin TCA hoitoon. Olen tyytyväinen TCA:n tuloksiin, mutta ihon irtoiluaika on siinä pitkä. Hinnaltaan TCA on edullisin arpiin oikeasti tehoava hoito, uskoisin näin. Lisäksi ihon laatu vaikuttaa hoitotulokseen, jollekin sopii laserhoito, jollekin TCA ja jollekin jokin muu hoito. Eli jaetaan kokemuksia ja vertaillaan, eikä haeta sitä yhtä ja parasta hoitoa. Hauskaa päivää kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4598
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4426
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3612
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2987
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2794
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2143
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      117
      1332
    Aihe