Onko kellään kokemuksia aktiivisen aknen / aknearpien laserhoidosta (epilaser tms.) ? Itsellä on takana useampi roa-kuuri jne, joilla akne onkin jonkin verran rauhoittuntut mutta hoitoa kaipaísi edelleen (sekä akne että arvet, eivät onneksi kovin pahoja). Nyt alkaisi kuitenkin perheenlisäys olla pikku hiljaa ajankohtaista, joten lääkehoidot eivät tule kysymykseen. Suunnitelmissa olisi mennä ihotautilääkärin tekemään laserhoitoon, mutta onko näistä oikeast hyötyä?
laserhoidosta kokemuksia?
3
3453
Vastaukset
- 1mimmu
Olen käynyt kahdesti fraxelissa. Fraxel on laser, joka "ampuu" lasersäteitä satunnaisesti, ihoon jää koskemattomia alueita ja parantuminen on siten nopeaa. Googlettamalla löytyy enemmän tietoa.
Kävin viime pe toisen kerran hoidossa, edellinen kerta kk sitten. Iho on nyt sileämpi, joten se on helpompi meikata. Koko kasvojen alue käsiteltiin molemmilla kerroilla. Alussa oli kovaa turvotusta ja tänään vasta iho on ollut paremman näköinen, punoitti ja hilseili varsinkin tämän kerran jälkeen kovasti koska hoitotehot olivat suuremmat. Minulla on ollut paha akne jo 18 vuotta, nyt vasta lapset tehtyäni ja hormonien rauhoituttua e-pillereillä oli kannattavaa mennä ko. hoitoon. Raskaudet ja hormonikierukka pistivät ihon vuorollaan kukkimaan, ja uusimmat syvät arvet olivat kesältä. Eli katsoisin sinuna asiaa kun olte lopettanut ensimmäisen lapsesi imetyksen.. on kallis hoito ja harmittaahan se jos tulos on 0 muutaman vuoden päästä kun kasvot ovat mahdollisesti arpeutuneet lisää.
Punaiset arvet näkyvät vielä, kuopat ovat hiukan madaltuneet mutta iho on elävämmän, kirkkaamman näköinen, olen oikeasti onnellinen tästäkin ja todennäköisesti en enää mene hoitoihin. Se, että iho on freesimpi, riittää, en enää näytä niin väsyneelle. Arvet huomattavasti lieventyneenä saavat jäädä, niiden kokonaan poisto vaatisi kaikkiaan 5 kertaa.- fsafsa
Unohtakaa laser hyvät ihmiset. Vain tca-kuorinta tehoaa tällä hetkellä aknearpiin
- Marjo29387
fsafsa kirjoitti:
Unohtakaa laser hyvät ihmiset. Vain tca-kuorinta tehoaa tällä hetkellä aknearpiin
Minulle on jo tehty 2 TCA-hoitoa, toisesta vielä toipuminen hieman kesken. Olen siihen oikein tyytyväinen, hinta ja hyöty ovat siinä erittäin hyvin tasapainossa mielestäni. Kyseessä on siis hoito, missä tulee tuloksia ilman hirveitä hintoja ja pankkilainaa. Mutta mutta, kyllä laserillakin on oma paikkansa hoidossa, punoitusta voi tasoittaa laserilla ja sarjana annestusta Fraxelistakin on apua aknearpiin. Olen tällainen itseoppinut aknearvista kärsivä, ja kirjoitellut paljon tälle sivustolle ja jakanut kokemuksiani. Jokaisen oma asia tietenkin on, mihin hoitoon lopulta päätyy. Harkitsin itsekin kaikkia eri vaihtoehtoja. Ihan rahasyistäkin päädyin TCA hoitoon. Olen tyytyväinen TCA:n tuloksiin, mutta ihon irtoiluaika on siinä pitkä. Hinnaltaan TCA on edullisin arpiin oikeasti tehoava hoito, uskoisin näin. Lisäksi ihon laatu vaikuttaa hoitotulokseen, jollekin sopii laserhoito, jollekin TCA ja jollekin jokin muu hoito. Eli jaetaan kokemuksia ja vertaillaan, eikä haeta sitä yhtä ja parasta hoitoa. Hauskaa päivää kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073225GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 47899
- 67878
- 53867
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25864Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862