Chisun hitti kopio(kuuntele)

...

Tämä biisi on kaunis ja pysäytää. Chisu - Sama nainen
http://www.youtube.com/watch?v=WHW8PDWVjlU

Tässä "The ink" leffan soundtrack

http://www.youtube.com/watch?v=rQXigiVjiMQ&feature=PlayList&p=E422C27995E67735&playnext=1&playnext_from=PL&index=25

Jos Chisu on tehnut tämän biisin alusta loppuun niin linkkejä kehiin

18

1151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...
    • hyanoo

      Musiikkia on tehty tähän päivään menessä jo niin paljon, että väkisinkin tulee yhtäläisyyksiä siellä sun täällä.

      Cisun Kappale Sama Nainen kappaletta ei voi luokitella kopioksi eli Plagitaatioksi. Syyt: Kappaleissa on liian vähän samankaltaisuuksia ja eri tempokin. Jos esim kappaleen jokin osa halutaan todeta kopioksi on sen oltava lähes 100 prosenttisesti eli heti tunnistettavasti täysin samankuuloinen ja näin ei ole eli se siitä kopiosta sori nyt vaan.

    • ...
      • ...vaan mistä???

        Tästä ketjusta tuli yhdessä yössä tynkä! Viesteistä suurin osa olikin, kuin yhdeltä koneelta kirjoitettu. Joka tapauksessa olisi mukava tietää, ... mistä biisit tulevat. Laitatko linkkeinä, pliis. Chisun lahjakkuus ja kauneus tuntuvat olevan liikaa joillekin. Niinkuin jonkun menestys olisi joltain muulta pois... Kateus on kamala tauti, ikävä kyllä siitä ei pääse eroon tänne kirjoittelemalla. Oman ammattitaidon hankkiminen/kehittäminen olisi yksi keino, mutta se on vaikeampaa, kuin tänne kirjoittelu... Hei, ota yhteyttä Inkin soundtrackin tekijöihin, jos haluat todistaa asian itsellesi. Minua ei - tuskin kovin montaa muutakaan - lopputulos kiinnosta. Chisu on tähti ja tulee tekemään musiikkia pitkään. Iloisena, ystävällisenä, kauniina ja äärimmäisen taitavana. Deal with it.


      • what if
        ...vaan mistä??? kirjoitti:

        Tästä ketjusta tuli yhdessä yössä tynkä! Viesteistä suurin osa olikin, kuin yhdeltä koneelta kirjoitettu. Joka tapauksessa olisi mukava tietää, ... mistä biisit tulevat. Laitatko linkkeinä, pliis. Chisun lahjakkuus ja kauneus tuntuvat olevan liikaa joillekin. Niinkuin jonkun menestys olisi joltain muulta pois... Kateus on kamala tauti, ikävä kyllä siitä ei pääse eroon tänne kirjoittelemalla. Oman ammattitaidon hankkiminen/kehittäminen olisi yksi keino, mutta se on vaikeampaa, kuin tänne kirjoittelu... Hei, ota yhteyttä Inkin soundtrackin tekijöihin, jos haluat todistaa asian itsellesi. Minua ei - tuskin kovin montaa muutakaan - lopputulos kiinnosta. Chisu on tähti ja tulee tekemään musiikkia pitkään. Iloisena, ystävällisenä, kauniina ja äärimmäisen taitavana. Deal with it.

        Ink soundtrackin kanssa. Ei tosiaan ihan plagiaatio, mutta kuitenkin vähän liian samanlainen.
        Ja aivan sama onko kaunis ja ystävällinen ja iloinen ihminen tuo Chisu, tässä nyt kai biisistä kyse eikä ulkomusiikillisista tekijöistä. Mulle Chisu on ollut tähän asti jotenkin yhdentekevä (en siis puolesta enkä vastaan), mutta yleensä en tykkää jos käy ilmi että artistin vaikutteet on liian suoraan imetty toisten jutuista.

        Ja ihan en nyt tajua mitä linkkejä pitäis vielä olla, kun toi Ink on jo tässä?


      • ulalla
        what if kirjoitti:

        Ink soundtrackin kanssa. Ei tosiaan ihan plagiaatio, mutta kuitenkin vähän liian samanlainen.
        Ja aivan sama onko kaunis ja ystävällinen ja iloinen ihminen tuo Chisu, tässä nyt kai biisistä kyse eikä ulkomusiikillisista tekijöistä. Mulle Chisu on ollut tähän asti jotenkin yhdentekevä (en siis puolesta enkä vastaan), mutta yleensä en tykkää jos käy ilmi että artistin vaikutteet on liian suoraan imetty toisten jutuista.

        Ja ihan en nyt tajua mitä linkkejä pitäis vielä olla, kun toi Ink on jo tässä?

        Oon ihmetelly, et oonkohan ainoo jolle tulee Chisun Saaliit-kappaleesta mieleen Johnny Cashista tehty leffa Walk the Line ja sen soundtrack?
        Vai kuvittelenko vaan jotain ihme samanlaisuutta Johnny Cashin I walk the line ja Chisun Saaliit- kappaleen välillä... ?

        Walk the line: http://www.youtube.com/watch?v=CTahKIAwwBo
        Saaliit: http://www.youtube.com/watch?v=OAnZMV2aYzg


      • huh huh
        ulalla kirjoitti:

        Oon ihmetelly, et oonkohan ainoo jolle tulee Chisun Saaliit-kappaleesta mieleen Johnny Cashista tehty leffa Walk the Line ja sen soundtrack?
        Vai kuvittelenko vaan jotain ihme samanlaisuutta Johnny Cashin I walk the line ja Chisun Saaliit- kappaleen välillä... ?

        Walk the line: http://www.youtube.com/watch?v=CTahKIAwwBo
        Saaliit: http://www.youtube.com/watch?v=OAnZMV2aYzg

        omien sanojensa mukaan ottaa paljon vaikutteita leffoista..

        Halpoja kopiota about kaikki biisit, menny maku muka omaperäiseen chisuun


      • ...vaan mistä?
        what if kirjoitti:

        Ink soundtrackin kanssa. Ei tosiaan ihan plagiaatio, mutta kuitenkin vähän liian samanlainen.
        Ja aivan sama onko kaunis ja ystävällinen ja iloinen ihminen tuo Chisu, tässä nyt kai biisistä kyse eikä ulkomusiikillisista tekijöistä. Mulle Chisu on ollut tähän asti jotenkin yhdentekevä (en siis puolesta enkä vastaan), mutta yleensä en tykkää jos käy ilmi että artistin vaikutteet on liian suoraan imetty toisten jutuista.

        Ja ihan en nyt tajua mitä linkkejä pitäis vielä olla, kun toi Ink on jo tässä?

        1. Tästä viestiketjusta katosi aikamoinen määrä viestejä - oletan niiden tulleen samalta lähettäjältä ja valvojan siksi poistaneen ne. 2. Haluisin nähdä linkkeinä, mistä biisit tulevat. "Syyttäjä" ei kyennyt kertomaan edes kirjallisesti, mistä ne tulevat, joten linkkien vaatiminen oli vähän liikaa. Toisaalta myös plagiontisyytöksen peittoaminen linkeillä on vähintäänkin outo vaade mielestäni. 3. Kyse ei todellakaan ole ulkomusiikillisista tekijöistä - olen pahoillani, että kuorrutin tekstiäni Chisuun läheisesti liittyvillä adjektiiveilla. Miksi editoit "äärimmäisen taitavana"-kommenttini, sitä en ymmärrä. Minua kiinnostaisi myös tietää, kuinka sisällä musiikinteossa olet itse, millä pätevyydellä arvioit väittämiäsi kopioita? 4. Kaikki musiikki saa vaikutteita jo olemassa olevasta, kaikki on jo keksitty. Minulle "Saaliit" ei tuonut mieleen J.Cashia, länkkärimaailman kylläkin. "Miehistä viis" sai ajattelemaan M.Alatalon "Ihmisen ikävä toisen luo"-biisiä ja Pariisin varpusta, Edith Piafia. On melkoinen taito yhdistää kaksi noin erilaista osaajaa, vaikka vain minun päässäni. Teille - ulalla ja huh huh - en vastaa erikseen, koska tiedän, että olette sama henkilö,kuin what if. Todennäköisesti alunperin tyttö 15v.


      • hahona
        what if kirjoitti:

        Ink soundtrackin kanssa. Ei tosiaan ihan plagiaatio, mutta kuitenkin vähän liian samanlainen.
        Ja aivan sama onko kaunis ja ystävällinen ja iloinen ihminen tuo Chisu, tässä nyt kai biisistä kyse eikä ulkomusiikillisista tekijöistä. Mulle Chisu on ollut tähän asti jotenkin yhdentekevä (en siis puolesta enkä vastaan), mutta yleensä en tykkää jos käy ilmi että artistin vaikutteet on liian suoraan imetty toisten jutuista.

        Ja ihan en nyt tajua mitä linkkejä pitäis vielä olla, kun toi Ink on jo tässä?

        Nämä ne vasta samalta kuulostavat
        Entäs Tapio Rautavaaran yölinjallain
        http://www.youtube.com/watch?v=r5t2EJIuv-c

        ja Jhonny Chas I walk the line
        http://www.youtube.com/watch?v=l8ltHP98lNg


      • Et sillai

      • musailija
        Et sillai kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Yölinjalla

        Tuolloin suomalainen musiikkiteollisuus oli vielä niin lapsenkengissään, että suurin osa levytetyistä kappaleista oli käännöskappaleita. Tekijänoikeusasioista ei tuolloin oltu vielä kovinkaan tarkkoja. Nykyään on tilanne toinen. Hyvä, että asia on tuonkin kappaleen tekijätietoihin korjattu.

        Muutoin: ideoiden lainaaminen ja muokkaaminen on musiikissa aivan tavallista - ja sallittua!
        Kaikki musiikki perustuu jollakin tapaa aikaisemmin tehtyyn musiikkiin; siis vaikkapa hip-hop ammentaa afrikkalaisista rytmeistä, iskelmämusiikin tekijöiltä olen kuullut inspiraatiota saadun klassisesta musiikista. Vaihtelua tuntuu olevan siinä, kuinka suoraan muilta lainailee.

        Toisinaan törmää musiikkiin, jossa idea on lainattu muualta, eikä juurikaan mitään omaa ole syntynyt siihen lisukkeeksi. Itse en tällaista musiikkia arvosta yhtä paljon, mutta makuasiahan se on. Chisun musiikkia en ole kuullut juurikaan, joten en siihen osaa ottaa kantaa.


      • Näin se vaan menee

        Kyllähän nse biisi syntyy ihan tekijöiden oman pään sisällä. Tähän päivään mennessä on tehty miljoonia kappaleita joten pieniä yhtäläisyyksiä voi löytyä hyvin monista kappaleista. Varmasti se myös millaista musiikkia itse on kuunnellut vaikuttaa osaksi millaista musiikkia tekee.

        Itselläni ainakin huomaan jos jotain omia virityksiä soitan pianolla/keyboardilla niin joskus vahingossakin huomaa, että täähän muistuttaa vähän tätä ja tätä biisiä vaikka se ei ole ollut yhtään tarkoitus ja sit sitä saattaa alkaa soittamaan sitä kappaletta.

        Eikä täytä plagiaatin merkkejä Chisun biisi!

        Entäs sitten Annika Eklundin - Sanghain valot siinä kappaleessako ei ole kopiotu James Bond tunnaria. Se on vieläpä paljon selkeämpi yhtäläisyys kuin Chisulla tohon. Mitähän amerikoissakin sanottaisiin jos kuultaisiin tämä Eklundin biisi.

        Annika Eklund - Shanghain valot
        http://www.youtube.com/watch?v=3ejlyCI6vBk

        James Bond Theme
        http://www.youtube.com/watch?v=Ii1tc493bZM

        Goldeneye Theme
        http://www.youtube.com/watch?v=Aq_fL1gpRzQ

        Lisäksi James Bond elokuviin on tehty useita eri versioita tuosta alkuperäisestä themestä eli yhtäläisyyksiä löytyy kyllä Eklundin biisistä.

        Toisaalta jos kaikki luvat on kysytty saadaanko käytää tuota samplea jne.. niin se on hyväksyttyä.


    • Suomi is pest

      Lässyttäkää vaan että "suomalaiset kopio"! Mites BoneyM ja Hooray!Hooray!. Kuuntelehan YUOTUBESTA ja vertaa "oli hepokatti maantiellä poikittain, "jalajallanjalajalavei"-rallatukseeen!
      lässyttäkää sitten lisää, hah!

      • ..........

        Ei välttämättä kopio voihan se olla samplattu vai sämplätty vai mikä lie se sana nyt oli :)
        tai sitte tehty toisenlainen versio biisistä.


    • <3

      Toi Chisun Sama Nainen biisi on hyvä.. mun lemppati Chisun musiikista.

    • joken_lujat
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä Chisun ulkonäköön tulee niin hänen naamassaan ja kroppassaan on ällöttäviä luomia ja patteja, en koskisi häneen edes kintaat kädessä. Terveisin Jaska.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe