Olisiko kenties mahdollista sensuroida näitä Rö** nimisiä koskevia ketjuja?
Helsingin venenäyttely avaa ovensa alle kuukauden sisällä, joten piilomarkkinointi näyttää ilmeiseltä. Etenkin, kun en pysty muistamaan yhtään tämän kaltaista yhteen venemerkkiin liittyvää aloitusmäärää niinä 5 vuotena joina olen palstaa seurannut.
P.S. Jos et uskalla rekisteröidä omaa nimimerkkiä, niin olet ihan oikeasti luuseri :/
YLLÄPITO HOI!
4
611
Vastaukset
- Rönkkis
voisi puuttua erääseen Ba-alkuiseen tuola purjehdus puolella...
- law776
Tämä spämmääminen on kääntynyt jo aikoja sitten Rönkkyä vastaan jolloin asianomistaja on valmistaja joka voi halutessaan ryhtyä toimenpiteisiin. Tosin silloin ylläpitokin voi saada sapiskaa.
- erkki_
Ilman sarvia ja hampaita... Joku nimimerkin omaava voisi alkaa seriffiksi, mielellään kaksikin, sehän käy ottamalla yhteyttä ylläpitoon? Esim. Välittäjä_LKV ja joku muu?
- Jareta
erkki_ kirjoitti:
Ilman sarvia ja hampaita... Joku nimimerkin omaava voisi alkaa seriffiksi, mielellään kaksikin, sehän käy ottamalla yhteyttä ylläpitoon? Esim. Välittäjä_LKV ja joku muu?
Yritin joskus seriffiksi, mutta jostain syystä epäsivät hakemuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354403- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402661Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82625- 382299
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542055- 41764
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693