Hei onko kellään kokemuksia että kun aloittaa tyhjä'stä sinkki kuurin, nii voiko se aluksi pahentaa finni tilannetta, että tulee aluksi finnejä ja sitten pidemmän käytön jälkeen alkaa vasta paranemis vaihe?
Sinkki kuuri
4
928
Vastaukset
- dfdfdsa
tuskin sinkki vaikuttaa niin että sinä edes sitä huomaat!!
mutta vähähiilihydraattisella ruokavaliolla saat tuloksia aikaan- jeijjis
Meinaan että aloin syömää 90mg /päivä sinkkiä. Ja samalla aloitin käyttää basiron ac washia, joka tuntuu tasoittavan ja kuivattavan hyvin finnejä pois, mutta näiden käytön jälkeen on alkanu jonkin asteinen pahenemisvaihe myös.
- Sinkin käyttäjä
jeijjis kirjoitti:
Meinaan että aloin syömää 90mg /päivä sinkkiä. Ja samalla aloitin käyttää basiron ac washia, joka tuntuu tasoittavan ja kuivattavan hyvin finnejä pois, mutta näiden käytön jälkeen on alkanu jonkin asteinen pahenemisvaihe myös.
itellä ollu sitä ja huonommaks vaan iho tulee... syö mielummi pelkkää sinkkiä ja pese kasvot miedommalla pesuaineella. Itse kans syön sinkkiä ja ei ole pahempaa päin menny :)
Kannattaa lopettaa sen basironin käyttö heti. Suosittelen. Ittee harmittaa ku sillo käytin sitä voidemmaista basironia ku luulin et se siitä lähtis parempaa päin... itellä kauheat arvet nyt vaan naamassa.
Osana saattaa olla seki syynä et iho ei ole enää niin tulehtunu mulla ku mitä se oli kun olen lopettanu kuorinnan ja käyttäny Pantysonia (mitä ei siis suositella kasvoille) mutta se poistaa kivasti tulehdusta kuitekin... itellä oli iha koko naama kipeen ku se oli niin pahasti tulehtunu. Pantyson sisältää Deaxpanthenolia joka siis muuttuu iholla b-vitamiiniksi ja kortisonia sisältää myös. Tätä ei kuitekaa kannata käyttää kovinkaa pitkää aikaa. Mutta lyhyemmä aja se tuottaa hyvää tulosta :)
Ja yksittäisiin finneihin suosittelen NeoAmiseptia jota saa apteekista, tappaa bakteerit ihan varmasti! Eikä tulehdus leviä.
Kunhan muuten muistat pestät kasvosi, muttet liikaa ja jätät turhat silikooni yms rasvat pois :) Itellä ne tuppaa tukkimaa huokoset.
Ja tosta sinkistä vielä niin sitten kun huomaat että se on vaikuttanut ihoosi sopivasti niin vähennä mg:mmaa vaikka 30mg ja sitten 15mg. Muista ottaa sitä kuitenki joka päivä.
Ja olen kuullut että sinkin kanssa pitäisi syödä karnosiinia? En tiedä onko sillä sitten mitää perää että se poistaisi liikaraskasmetalleja aivoista? - niin...
Sinkin käyttäjä kirjoitti:
itellä ollu sitä ja huonommaks vaan iho tulee... syö mielummi pelkkää sinkkiä ja pese kasvot miedommalla pesuaineella. Itse kans syön sinkkiä ja ei ole pahempaa päin menny :)
Kannattaa lopettaa sen basironin käyttö heti. Suosittelen. Ittee harmittaa ku sillo käytin sitä voidemmaista basironia ku luulin et se siitä lähtis parempaa päin... itellä kauheat arvet nyt vaan naamassa.
Osana saattaa olla seki syynä et iho ei ole enää niin tulehtunu mulla ku mitä se oli kun olen lopettanu kuorinnan ja käyttäny Pantysonia (mitä ei siis suositella kasvoille) mutta se poistaa kivasti tulehdusta kuitekin... itellä oli iha koko naama kipeen ku se oli niin pahasti tulehtunu. Pantyson sisältää Deaxpanthenolia joka siis muuttuu iholla b-vitamiiniksi ja kortisonia sisältää myös. Tätä ei kuitekaa kannata käyttää kovinkaa pitkää aikaa. Mutta lyhyemmä aja se tuottaa hyvää tulosta :)
Ja yksittäisiin finneihin suosittelen NeoAmiseptia jota saa apteekista, tappaa bakteerit ihan varmasti! Eikä tulehdus leviä.
Kunhan muuten muistat pestät kasvosi, muttet liikaa ja jätät turhat silikooni yms rasvat pois :) Itellä ne tuppaa tukkimaa huokoset.
Ja tosta sinkistä vielä niin sitten kun huomaat että se on vaikuttanut ihoosi sopivasti niin vähennä mg:mmaa vaikka 30mg ja sitten 15mg. Muista ottaa sitä kuitenki joka päivä.
Ja olen kuullut että sinkin kanssa pitäisi syödä karnosiinia? En tiedä onko sillä sitten mitää perää että se poistaisi liikaraskasmetalleja aivoista?...Siis Dexpanthenol= muuttuu iholla b-vitamiiniksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517203Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425022HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002798- 1502113
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki321706Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1381652- 201637
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4021573mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111367Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E121337